Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sain tytön 15-vuotiaana ja nyt myös tyttöni on samanikäisenä raskaana... Hävettää! Olen niin kovasti yrittänyt tytölle puhua että kävisi ensin koulut loppuun ja vasta sitten lapsia. Mitäköhän naapurit ym. ajattelee meistä kun sekä äiti että tyttö teiniäitejä.

Tyttö ei siis aio tehdä aborttia vaan aikoo pitää lapsen.

Kommentit (14)

Mutta niinhän se on, että pitää itse elää puheidensä mukaan. Hokema "Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin sanon" kun ei vain toimi nuorten kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En yleistä enkä varsinkaan paheksu, mutta tiedän useamman perheen joissa teiniäitejä on kahdessa sukupolvessa.

Äitien esimerkin voimaa ei varmasti kukaan voi kiistää. Muistan lukeneeni, että äitien (siis nimenomaan äitien) malli näkyy selvästi myös lapsen tupakoinnissa ja koulutustasossa.

Ei ole ollut mitään ylitsepääsemätöntä ongelmaa tähän asti, erittäin hyvin kehittyvä ja iloinen lapsi meillä on (ja kyllä, minulla on se sama mies, joka oli teinistä asti). :)

Varmasti lapsesi pärjää kunhan saa apua läheisiltään.

Kyllähän sitä kuitenkin tuon ikäiselle toivoisi vapaan nuoruuden..

Tsemppiä teille!

Älä siitä naapurista huoli.

Jos ihmisellä ei ole muuta tekemistä kuin miettiä naapurin Pirkon asioita niin huonosti ne on asiat silläkin.

3

pysähdyt miettimään asioita, etkä vain porskuta haistattaen peet kaikille ympäristössä :O Eli hyvinhän sulla on silti mennyt vaikka lapsen sait nuorena?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat