Vierailija

kylällä (noin 500 asukasta) muutama vuosi sitten vapaana liikkuvalta kissalta oli jouluaattona leikattu pää irti ja laitettu omistajan portaille joulupaperissa

Kommentit (10)

Eläinrääkkääjiä en voi ymmärtää yhtään. Jos näkisin jonkun satuttavan eläintä ja minulla olisi jokin ase, en tiedä mitä tapahtuisi. Normaalisti olen ihan rauhallinen tapaus...

Tässä lähistöllä oli muutama vuosi sitten tapaus, kun parikymppiset pojat vetivät auton perässä koiraa asfalttitiellä. Voi jestas, en harkitsisi yhtään jos saisin päättää näiden tekijöiden kohtalosta. Saisivat kohdata loppunsa samalla tavalla.

suuresti hermostuvat tekisittekään Qanan kaltaisessa kaupungissa, kun raunioista vedettäisiin eteenne 37 kuollutta lasta sekä joukko kehitysvammaisia aikuisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivon ainoastaan, että ihmiset, jotka ovat vahingoittaneet muita jollain tavalla, edes ymmärtäisivät joskus, miten väärin ovat tehneet. Saahan sitä toivoa...

Ja totta, kyllä nämä maailmallakin tapahtuvat lapsiin ja muihin heikompiin kohdistuvat kauheudet liikuttaa myös. Ja esim koulukiusaajat saa sapen kiehumaan. Sen kaltaisille ihmisille, jotka näitä hirveyksiä tekee, toivoisin samaa, kuin mitä muille jakavat.

kun kyse on eläinrääkkäyksestä minulle tulee oikein fyysestikin paha olo, enkä tiedä mitä tekisin jos vapaat kädet saisin..

Jotenkin on sympatiat heilahtaneet epätasapainoon sillä harvat muut onnettomuus tms uutiset minua hetkauttavat.

Kunnes eräs ihminen laittoi minut käymään läpi todella kammottavia asioita, joiden vaikutus elämääni tulee edelleen, vuosien jälkeen, liian usein esiin.

Tunnustan toivovani hänelle pahaa. Paljon pahaa.

onneks sillä ei oo enää yhtään kaveria koska on käyny panemassa kaikkia niiden miehiä..hah..toivon tälle ihmiselle pelkkää paskaa koko loppuelämän! ja nyt se jää asunnottomakskin..ihan oikein! =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat