Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

JOs joku kaipailee alle 2 v vaatteita niin meiltä lähtee jonkin verran kaappien tyhjennyksestä johtuvaa:)

Vaatteita on sekä tytölle että pojalle alk 50 cm ja jatkuu sinne 90 cm.

Vaatteet eivät ole mitään prima luokkaa mutta vielä ihan käytettäviä jos ei ihan nirso ole. Ja kun mitään ei maksa niin nehän voi heittää vaikka pois jos siltä tuntuu,minä vaan en raaski heittää roskiinkaan jos joku joka oikeesti tarvitsee vaatetta haluaa ne.

Heitettävien joukossa on myös 2 lilaa äitiystoppapukua hanskoineen päivineen,vm2003 ja sitten vm 2004 beigen värinen toppapuku tarpeistoineen ja sitten on vielä kaksi muuta pukua. Tavaraa siis on. Ja mahdollisesti myös -03 makuupussit.

Jos haluat jotain kysyä tms. niin laita postia tulemaan martina.pitkanen@netti.fi niin katsotaan löytyiskö jotain.

Helsingissä asutaan ja mielellään tietenkin kassien nouto(on halvempaakin) mutta myös postitus käy jolloin vaatteiden tilaaja maksaa postikulut .

martina ja lapset 2v2kk

Kommentit (4)

Meillä on myös (toivottavasti) raskain vaihe mennyt ohi. Tyttö on välillä kyllä oikea raivotar, ja varsinkin syömisten suhteen.

Hassua miten samankaltaisia vaiheita sitä toisilleen täysin tuntemattomat ihmiset käyvät läpi.

Tuplat täytti 2v kesäkuun alussa, jolloin heitin myös ehkäisyn pois. Kerettiin naimisiin ja vielä palata häämatkalta, kun testi näytti plussaa.

Yksityisellä olen jo käynnyt masua kurkkaamassa, ja siellä on YKSI iloinen tikittäjä! Vähän kyllä jännittää meidän raivottaren suhtautuminen uuteen tulokkaaseen. Poika ottaa kaiken hyvin iisisti. Vähän saattaa jokin tavara lentää, kun raivo on suurimmillaan.

Tajutonta meininkiä täällä kuitenkin on vielä. Tapetit on riekaloitu ja jokapaikka on täynnä ihania piirroksia, myös television ruutu...Kaikesta pitää tehdä VIELÄ hurjempaa. Liukumäkeen takaperin, päälläseisontaa sohvalla, kuinka monta muumikeksiä mahtuu kerralla suuhun niin ettei kuitenkaan henki lähde. Tsiisus varsinaisia extremeduudsoneita...

Minä olenkin miettinyt sillointällöin että mitä teille kuuluu kun et ole kirjoitellut tänne juurikaan enään:)

Samalta kuulostaa..Hyvinkin samalta....Uhmataan ja kiukutellaan mutta sitten kuitenkin ollaan vielä äidin ja isin pikkuvauvoja:) Musta tuntuu että meillä alkaa helpottaa elämä pikkuhiljaa, enään ei ainakaan niin kamalasti kiukutella ja heittäydytä lattialle hakkaamaan päätä lattiaan,tuntuu että ovat viimeisen kuukauden aikana kasvaneet jotenkin henkisesti kamalan paljon:) Välillä tuntui etten jaksanu enää hetkeekään sitä raivoomista mikä tuli ihan minimaalisista asioista ja kun se raivo ei meinaa hellittää millään:)

Tuntuu ihan uskomattomalta että nyt jo kantelevat toinen toisistaan,kun toinen on lyönyt toista niin kuuluu vaan äääitiii,toi löi jne:) Miten niistä mun pienistä vauvoista onkin tullut jo niin isoja...Vastahan sitä tässä oltiin niine isoinen mahoinemme ja tuskailtiin nukkumattomia öitä:)

Joo,kolmatta kyllä väkerretään ja kovasti yritetäänkin. Mentiin tossa toukokuun lopulla naimisiin ja siitä se väkertäminen on alkanut,tuloksena kaksi varhaista keskenmenoa...Mutta ehkä se siitä,pitäs vaan malttaa olla testaamatta liian aikaisin,odottaa ainakin viikko niin ei tarvii pettyä sitten.

Mä olen niin hulluna säästäny noita vaatteita sitten kolmoselle,mutta oikeesti mitä teen kuudella 0-12kk toppapuvulla??:) Ihan sairasta säästämistä,toisaalta meille voi tulla seuraavaks kolmoset ja vielä vaatetetaan ne ihan kevyesti:).Mutta kun näin ei toivottavasti tule käymään kuitenkaan,niin otin tosi rankan linjan ja kaapeista lähtee melkein kaikki,koska tiedän kuitenkin että olen niin hullu että ostan sitten sille kolmoselle kuitenkin kaikkea kivaa ja uutta!

Ja töitä pakerretaan tässä kaiken ohella,olen ollu tammikuusta asti töissä ja on ihanaa:) Mites sinä? Ootko vielä kotona lasten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olisi kiva kuulla, mitä teille nykyään kuuluu, meillä kun on nuo lähes samanikäiset mukelotkin :) Ette sitten kolmatta alkaneet väkertää...?

Meillä on hurja " minä itte" -vaihe etenkin tytöllä ja monesta asiasta saa tapella päivittäin (kuten siitä, saako purkkaa ENNEN ruokaa, saako ruuan kanssa maitoa vai mehua, mennäänkö päiväunille vai ei, pestäänkö käsiä puoli tuntia ja huuhdotaan samalla lattia, saako koiraa lyödä kepillä tai mennä herättämään kesken unien jne jne). Välillä tuntuu, etten jaksa pistää aina vaan hanttiin, mutta sitten kun huomaan, kuinka se kuitenkin kannattaa niin pakkohan se taas on...

Ihaniahan tämänikäiset jo on, hellyttäviä kaveruksia (etenkin tyttö on erittäin empaattinen ja huolehtiva sille päälle sattuessaan) jotka juttelevat ummet ja lammet (sanoja hiukan hakien, mutta kuitenkin), juoksevat ja kiipeävät joka paikkaan, tutkivat kaiken, pursottavat kaikki käsiinsä saadut pumppupullot ja tuubit tyhjiksi ja paijaavat ihanasti poskea ja sanovat " äiti" maailman hellimmällä ja rakastavimmalla äänellä...

PS: Toivottavasti pääset vaatteista eroon. Minä olen hävittänyt niitä sitä mukaa kun lapset kasvaa, joten nurkat ei ihan NIIN täynnä vaatetta ;-)

Hilla ja mussukat 2v2kk

Joskus on isoveli jäänyt kiinni kun sanoo, että sisko löi pikkuveljeä vaikka sisko istuukin äidin vieressä eikä ole lähelläkään tapahtumapaikkaa... huh, mitähän siitäkin tulee kun nämäkin oppivat moisen huijauslinjan.

Kotonahan minä vielä, viimeisiä päiviä tosin tehdään - työt alkavat ensi maanantaina. Kääk! Toisaalta ihanaa ja toisaalta taas... tytöllä on oikein voimakas äiti-vaihe menossa, joten hoitopaikassa aloitus menee hänen osaltaan ihan puihin :( Onneksi edes tuo poika on lopettanut mammanpoikana olemisen ja leikkii tyytyväisenä traktoreillaan vaikka äiti olisi huit missä. Ja esikoiselle tekee vaan hyvää päästä taas pois kotoa " tyhmän äidin" luota tuulettumaan ;)

Hujauksessahan nuokin kasvoivat isoksi. Ollaan monesti tänä kesänä muisteltu kahden vuoden takaisia... huh, enpä haluaisi elää niitä aikoja enää uudestaan, vaikka näin jälkeenpäin ajateltuna ihan hyvinhän kaikki kai meni ;)

Tsemppejä kolmosen yritykseen - kuulostaa siltä, että pikemmin kuin arvaatkaan olet kolmen lapsen äiti :) :) Toivottavasti siis kolmen eikä neljän tai...

Kesän jatkoja teillekin! Kiva kuulla pitkästä aikaa ja olispa kiva kuulla muistakin samanikäisistä. Missähän lie kaikki luuraavat uhmiksiensa kanssa?

Hilla ja koisivat kersat 2v2kk

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat