Vierailija

Koska pitkissä suhteissa vääjäämättä rakastuu tai ainakin

ihastuu kolmansiin, eikö olisi kaikille helpompaa jos hyväksyttäisiin

se että ihminen pystyy rakastamaan useita ihmisiä samanaikaisesti!

Miksi yksiavioisuus on meillä sääntö?

Kommentit (8)

Tällä hetkellä mun on totaalisen mahdotonta kuvitella ketään muuta missään mielessä romanttisesti kuin " ehkämustikkaani" . Ja jos hän olisi toisen kanssa, minuun sattuisi silmittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niilla oli kaksi lasta (vaimon synnyttamat) ja sen vuoksi ne tyttoystavat joutuivat aina aamuisin heraamaan aikaiseen ja menemaan alakertaan nukkumaan, ettei lapset saisi tietaa heidan elamantyylistaan. Ne naiset eivat saannet pitaa muita suhteita, ja se mies oli pomo. Paitsi silla vaimolla ja toisella tyttoystavalla tais olla vipinaa myos. Ma en tuollaiseen suostuisi millaan, kun sehan oli sen miehen haaremi. Musta ne naiset oli tosi alistettuja, vaikka siis vapaaehtoisesti olivat siina suhteessa.

Siina oli myos toinen perhe, jossa oli kaksi miesta ja nainen. Toinen niista miehista etsi siina itselleen toista naissuhdetta, toinen ei jaksanut, kun tykkas olla itsekseen. Siina minusta kaikki olivat tasa-arvoisia, ja heilla se minusta toimi mukavasti.

Ei ois mun juttu

Mutta minusta se onkin rakkautta vain, jos toinen vapaaehtoisesti, omasta halustaan, ei petä.

En usko kahleisiin, en mihinkään instituutioihin, mitä rakkauden ympärille rakennettu. Annan rakkaalle tilaa, en vaadi tilityksiä missä hän kulkee kenen kanssa ja milloin. En tutki lompakkoa, en kännykkää.

Minulle riittää lupaus. Lupaus OMASTA puolestani. Eli: olen lupautunut omasta vapaasta tahdostani olemaan uskollinen, koska rakastan niin paljon, etten muita huolisi.

Ihan fyysinen paha olo ajatella, että pitäisi koskettaakaan jotain toista.

Vapaa suhde tai suhde, jossa kaikilla osapuolilla useampi seksuaalikumppani, voinee toimia vain, jos kukaan heistä ei ole järkyttävän rakastunut.

En usko minulla ainakaan olevan henkisiä voimia rakastaa kahta ihmistä tällä vahvuudella romanttisessa mielessä. Hän on koko maailmani, ei niitä voi olla kahta?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat