Vierailija

Lähestyvätkö " vanhat konkarit" teitä? Vai saatteko olla rauhassa?

Kommentit (21)

mutta minusta nuo ap:lle tehdy kysymykset on ihan normaaleja. En itse olisi noin utelia (varsinkaan hedelmöityshoidoista), mutta muuten voisinkin kysäistä, että syntyivätkö etuajassa (kuiten kaksoset yleensä kai tekevät). Ja mikä vika tyylissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis ei mitään lävistyksiä tms. mutta en kyllä näytä puistotädiltä enkä aijokaan näyttää.

Siis minulle tuskin koskaan kukaan puhuu mitään ja jos puhuu niin ei kemiat yleensä natsaa..

Puistot on lapsille ja kaverit äidille muualla.

en usko että keneenkään aletaan väkisin uusia suhteita luomaan, mutta miksi et voisi tutustua muihinkin äiteihin kun kerran olet yleisessä puistossa tms?

nen lähestyttävä on. Jos olet hapannaama poispäin tuijottaja, joka ei muka huomaa ketään muuta niin ei kyllä seuraakaan tulla tuputtamaan.

jutella niitä näitä muiden äitien kanssa, mutta sainkin melkoisen " ryöpyn" kysymyksiä (henkilökohtaisiakin) ja omituisia kommentteja niskaani. -ap-

Itse olen tällaisen " klikin" jäsen, ja joskus tulee mieleen, että varmaan muut leikkikentälle tulevat äidit pitää meitä ärsyttävänä ja sisäänlämpiäivänä porukkana, joka valtaa aina tiettyyn aikaan viikosta leikkikentän. Jos haluat mukaan, niin ole vaan sitkeä ja roiku mukana. Kyllä mullekin sopis uudet jäsenet porukkaan, mutta ei jaksaisi itse tehdä sitä sisäänajoa. Sikeys palkitaan!

No voi kamalaa. Että juorutädit oikein juttelee toistensa ja tuttaviensa asioista. Sen sijaan kun ne vois jutella vaikka mustista aukoista tai universumin synnystä :O.

paitsi sitä puiston juorutätien kerhoa en toivo lähelleni.

Tiedättehään näitä kerhoja missä ruoditaan kaikki pihan ja puiston asukkaat ja kävijät... Tiedetään kenen mies on vaihtanut työpaikkaa, kuka aikoo viedä lapsensa päiväkotiin ja kenen anooppi on tulossa ensi viikonloppuna käymään, huh.

Ja sitten käy niin että niitä lapsia ei muistetakaan vahtia niin tehokkaasti kuin muistetaan juoruta ja sattuu haavereita, isompia ja pienempiä.

No joo, olenkohan mä tylsä? Mulla on omat kaverit erikseen ja puistoon menen ulkoiluttamaan lapsiani.

Kuule, ei ne ihmiset ilkeyttään kysele. Noh, onhan toi hedelmöityshoitojuttu tietysti vähän henkilökohtainen, mutta ehkä kaksosista sitten niin useat ovat syntyneet hedelmöityshoidoilla, että se on jollekin tavallinen juttu eikä mikään häpeän tai salailun aihe.

" et varmaan synnyttänyt alakautta?" " oletko käynyt hedelmöityshoidoissa vai ovatko luonnollisesti saaneet alkunsa?" " kuinkas paljon etuajassa nuo syntyivät?" -ap-

Vierailija:

Lainaus:

" et varmaan synnyttänyt alakautta?" " oletko käynyt hedelmöityshoidoissa vai ovatko luonnollisesti saaneet alkunsa?" " kuinkas paljon etuajassa nuo syntyivät?" -ap-

Ymmärrän kyllä, että nuo kiinnostaa, mutta tyyli ja sävy kai olisi voinut olla hiukan positiivisempi? -ap-

Näin minulla:

1. en juonut pisaraakaan alkoholia

2. en syönyt muita lääkkeitä kuin rennietä närästykseen

3. kävin ravintoterapeutilla varmistamassa, että saan kaikki tarvittavat vitamiinit ja proteiinin ruuasta

4. söin vitamiini ja rautatabletteja

5. vältin tiettyjä ruoka-aineita, esim. pastöroimattomat maitotuotteet, maksa (oli niitä aika lista, mutta en kaikkia muista kun aikaa jo yli 2v)

6. lopetin tupakoinnin jo ennen kuin yritimme lasta

7. pesin vihannekset huolellisesti ettei tulisi toksoplasmoosia

8. vältin hiusten värjäämistä ja varoin voimakkaita pesuaineita kemikaalien vuoksi

9. varoin nostamasta painavia tavaroita

9. elin kiireetöntä ja stressitöntä elämää

Olikohan siinä kaikki? En muista enää kunnolla, mutta suurinpiirtein noin:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat