Vierailija

Ärsyttävää. Aamulla kun heräsin, oli ääni ihan poissa, mutta menin kuitenkin töihin, kun ajattelin, että ehkä ääni palaa. No, eipä palannut, koko päivän kuiskin ja köhisin töissä. Pomo sanoi, etten saa jäädä sairaslomalle kun on niin kiire. Hävettää, olen sentään myyntityössä. Asiakkaat ei kuule, mitä sanon, ei tietenkään, kun en pysty puhumaan.

Onko kiire joku syy evätä sairasloma? Todella omituista!! Eipä minusta paljon hyötyä siellä töissä ole, mutta en saa kotiinkaan jäädä.

Kommentit (7)

Mullakin on sellainen työ, että jos ääni oikein menee, on työnteko aika tuskaa. Olen ollut pari kertaa siitä syystä pois töistä ihan lääkärin luvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt on jo reilua, ei mitään sille voi jos on aamulla kipeä, tai sairastuu kesken päivän, kyllä on elämä muutenkin kaikin puolin ihananpaa kun pääsi pois sieltä!

Tosin olen sairas harvoin ja sellainen luonne etten ihan pienistä valita. Elämäni aikana olen ollut kerran töistä pois sairauden aikana, raskausaikanakin tein töitä viimeiseen päivään saakka ihan samalla teholla kuin ennenkin, taisin tehdä ylitöitäkin vielä viimeisenä työpäivänä ennen äitiyslomaa...

Mua ärsyttää suunnattomasti sellaiset laiskurit jotka on jokaisen pikkunuhan aikana hakemassa sairaslomaa ja raskaana ollessakin pitäisi saada koko ajan olla lomalla, ihan vaan siksi kun on raskaana....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat