Seuraa 

Tuttavaperheen elämää sivusta seuranneena tuli mieleeni seuravanlainen asia että voitko vaimona/tyttöystävänä/vaimokkeena olla täysin ettei miehelläsi ole toista vaimoa esim miehesi omassa kotimaassa?

Kommentit (9)

Itselläni on puoliso, joka ei varmasti minua pettäisi. Olemme keskustelleet siitäkin asiasta joskus ja hän on minulle vihkivalansa antanut. Eikä hän kyllä ole " häntäheikki-tyyppinenkään" . Toisin on meidän naapurissa. Tyttöystävä oli viikonlopun reissussa, niin johan oli äijä roudannut vieraan eukon kotiinsa. Ei epäilystäkään mitä siellä harrastettiin. Nyt esitetään taas niin viatonta omalle naikkoselle. Hyi, hyi!!

Virallisesti naitua vaimoa ei miehellä kotimaassaan ainakaan ole, ja luulisin, että puskaradio olisi tähän mennessä kertonut epävirallisista. Voin olla yhtä varma kuin mitä mieheni voi olla siitä, ettei mulla ole toista miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koskas minä olen väittänyt olevani mies????? En sano etten voi ollakin tai sitten en. Älkää antako nimimerkin aina hämätä itseänne!

Mutta eipä sitäkää välttämättä tiedä että jos ei-muslimi mies pettää tyttöystäväänsä/vaimoonsa. Mikä on hyvin yleistä.

Mä luotan mieheeni mut jos selviäis että hänellä on toinen vaimo niin jättäisin hänet.

Tuttavaperheen elamaa sivusta seuranneena tuli mieleeni seuraavanlainen asia etta voitko miehena/poikaystavana/avomiehena olla taysin varma ettei naisellasi ole toista miesta, jonka kanssa han pettaa sinua. esim toisessa kaupungissa?

Pelkkä-Pekka:

Lainaus:

Tuttavaperheen elämää sivusta seuranneena tuli mieleeni seuravanlainen asia että voitko vaimona/tyttöystävänä/vaimokkeena olla täysin ettei miehelläsi ole toista vaimoa esim miehesi omassa kotimaassa?

...Keskinainen luottamus on jokaisen parisuhteen perusta, ihan sama mista kulttuurista, maasta tai uskonnosta puoliso on peraisin :)))))))))

Peace!

eli siis me ollaan kyl virallisesti naimisissa molemmissa maissa ja monesti käytykin siellä joten ei todellakaan ole mahdollista.

Keskinäinen luottamus on kaiken a ja ö.

Jokainen muslimi ja ei muslimi tiettää oman elämänsä oman kumppanin kans ja luottamus on heidän oma asiansa.

Pelkkä-Pekka:

Lainaus:

Pelkkä-Pekka:

Lainaus:

Koskas minä olen väittänyt olevani mies????? En sano etten voi ollakin tai sitten en. Älkää antako nimimerkin aina hämätä itseänne!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat