Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies ei ymmärrä, että joillekin naisille rinnat ovat kohtuullisen merkittävä ruumiinosa. Niin merkittävä, että rinnattomana ei halua olla. Vertaan yleensä rintoja miehen penikseen; miehet käsittääkseni haluavat, että heillä on jonkinlainen kikkeli. Olematon tai nysä ei liene mikään tavoite, kuten ei ainakaan minulle naisena myöskään totaalinen rinnattomuus (laihimmillani olin nippa nappa AA).

Mitä mieltä olette: Onko tällainen rinnastus ihan tuulesta temmattu? Fysiologista funktiota ei nyt sitten sekoiteta tähän :)

Kommentit (1)

En pidä niitä samanarvoisina. Ajattelin lähinnä sellaista tilannetta, että joutuisin luopumaan rinnoistani esim. rintasyövän takia. Olisihan se hemmetin kova paikka, ja tuntisin itseni varmasti jotenkin muotopuoleksi, mutta ei se mun elämääni mitenkään pilaisi. Sen sijaan se, että menettäisin emättimeni so. kykyni harrastaa seksiä, SE tekisi elämästä äärimmäisen vaikeaa. Mun mielestäni siis emätin ja penis ovat samanarvoisia. Rinnat ovat naisille vaan iso plussa, jotain, mitä miehillä ei ole. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat