Vierailija

Siis mikä on mielestäsi kohtuusumma polttareihin osallistumisesta kun lisäksi tulee vielä omat syömiset ja juomiset ja mahdolliset sisäänpääsymaksut ravintoloihin. Millä hinnalla osallistut ja missä menee raja, että jätät väliin, kun kyse on ei ihan läheisestä ystävästä?

Kommentit (15)

Vierailija:

Lainaus:

Enkä tosiaan olisi valmis euroakaan laittamaan kyseiseen huuhaa hommaan

ei kai niistä tarvitse tehdä typeriä, kai te saatte olla mukana suunnittelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin lapsen kanssa päiväunilla kun heräsin siihen, että ystävät oli tullut hakemaan mua, hypättin tila taksiin ja ensin kivalle terasille drinkeille. Sieltä matka jatkui hemmotteluhoitoon, mulle tehtiin jalkahoito ja hieronta. Sitten taas taksiin ja lintsille missä käytiin laitteissa. Seuraavana mentiin ravintolan yhteydessä olevaan saunaa, jossa oli tarjolla olutta, siideriä ja purtavaa, saunottiin, juteltiin ja laitauduttiin. Sitten syömään ihanaan ravintolaan ja lopuksi Helsingin yöhön pitämään hauskaa. Itse nautin kovasti, kaikilla oli kivaa ja mulla oli koko illan olo, että mull aon ihania ihmisiä ystävinä.

Mä kuulun myös näihin, jotka on joko kohteliaasti kieltäytynyt osallisumisen tai sitten on täytynyt keksii joku hyvä tekosyy. Itsellenikä en polttareita halunnu koska en ymmärrä sitä touhuu ollenkaa.

Miksi NAISET tekevät polttareista ongelman? Miehet ovat yhdessä pitämässä hauskaa eivätkä nyyhki budjettia, mutta ootappas kun naiselle järkkäät polttareita niin porukka vaatii että budjetti on 20 euroa mutta silti pitäisi olla paljon ohjelmaa..

Olen järkännyt muutamia polttareita ja kyllä on harmittanut polttarikalujen puolesta. Mitä jos olisimme iloisia ystäviemme puolesta ja satsaisimme heidän iltaansa, on siitä itsellekin suuri ilo!

älytöntä ruveta maksamaan 100 euroa koko iltaan. Joillakin on ollut jopa tallinnan hotellimatkoja ja siihen kun lisäät omat syömiset ja juomiset sekä rahan polttarikalulle ei aina edes 100 e riitä.

Mun mielestä 20-30 e on riittävä summa. Sillä rahalla tulisi enemmän porukkaa mukaan ja saisi jo extraa. En myös ymmärrä miksi pitää keksiä ihan älyttömiä juttuja polttareiksi. Itse olisin innoissani esim. kasvohoidosta, syömisestä ja yhteisestä ajanvietosta. Mitään vaatetta en suostuisi enää laittamaan päälle.

Aina maristaan, että polttarit on tylsiä ja blaa blaa... No hei, news flash! Tehkää niistä polttareista kivat! Tai jos se tylsyys johtuu vain teistä itsestänne, niin jääkää kotiinne, älkääkä lähtekö pilaamaan muiden hauskuutta istumalla nurkassa naama norsun veellä. Kyllä ne muut polttarivieraat osaa kuulkaa pitää ilman teitäkin hauskaa ja kannattaa järjestää jotain inside-juttua sitten häihin polttariporukan toimesta. Kiva sitten seurata, miten nämä ruikuttajat istuvat naama nyrpeänä. Ja miten ihmeessä miehet aina onnistuvat sopimaan nämä asian ilman tällaista draamaa?

Morsian haettiin aamukahdeksalta. Ensin mentiin ratsastamaan, sitten hiihtämään, sitten tanssittiin rivitanssia, sitten mentiin drinkille, sitten saunomaan ja samalla syötiin ja juotiin saunaoluita ja -siidereitä, sitten viinimaistijaisiin ja illalliselle ja lopuksi yökerhoon. Kivaa oli!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat