Vierailija

Se, että morsian viettää viimeistä iltaa tyttöporukassa ennen avioliittoa?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

samalla tavalla. Toinen porukoista oli balettipuvuissa, tais olla jotkut siivet selässä ja trikoot jalassa, värinä vaaleanpunainen. Kivan näköistä vähän pullukan päällä.

Vierailija:

Lainaus:

Typerästi pukeutuminen, typeryyksien tekeminen/myyminen kaupungilla. Morsion nolaaminen. Kännissä riekkuminen.

Saunomiset ja hyvin syömiset ovat ihan kivoja, samoin sivistyneesti viinaksien siemailu.;)

En ole pitkään aikaan nähnyt näitä pukeutumis-/myymisjuttuja ollenkaan. Kaikki lähipiirin polttarit ovat olleet lähinnä saunomista, syömistä, juomista ja jotain erikoista, esim. mikroautoilu, ratsastus, tms.

Huomasi, että kaikesta piti päästä helpolla eikä kukaan viitsinyt satsata. Harmitti tosi paljon, sillä olin muutama vuosi sitten järkännyt kaasolle tosi kivat ja menevät polttarit. Olin ajatellut kutsua polttariporukan meidän uuteen taloon kesällä grillaamaan ja saunomaan, mutta enpä viitsi minä puolestani enää vaivautua. Ja jos joku niistä sinkuista menee naimisiin, niin taidanpa jättää väliin polttarit.

Se, että on kyse sukupuolisidonnaisesta juhlasta. En varmasti tuntisi oloani kovin kotoisaksi, jos porukassa eivät olisi myös kaverini, jotka nyt sattuvat olemaan miehiä. Lisäksi ärsyttää mukahauska pelleily ja nolaaminen. Osaan kyllä nauraa itselleni, mutta haluan tehdä sen kiusaannuttamatta tuntemattomia ihmisiä, jotka eivät ole omasta halustaan seuraamassa näitä polttariohjelmanumeroita.

En vaan voi ymmärtää sitä... mikä viimeinen ilta se nyt on, eikös sitä sitten rouvana voikaan enää kavereiden kanssa juhlia? Miten mikään ystävien kanssa vietettävään aikaan liittyvä muuttuu avioliiton myötä?

Vierailija:

Lainaus:

En ole pitkään aikaan nähnyt näitä pukeutumis-/myymisjuttuja ollenkaan. Kaikki lähipiirin polttarit ovat olleet lähinnä saunomista, syömistä, juomista ja jotain erikoista, esim. mikroautoilu, ratsastus, tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat