Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Menen nytten rv 30 ylihuomenna ultraan jossa tarkastetaan istukan paikka ja haluaisin kysyä samalla sukupuolesta. Rakenneultrassa rv 18 sanoivat että jos jompaa kumpaa pitäs veikata niin poika sit vois olla mutta ei oltu varmoja koska sanoivat että napanuorakin sattoi huijata. Ihmettelen siis että kun jotkut ovat sanoneet että jopa häpyluu on havaittu tai että virtsaputken pituudesta on voinut päätellä sukupuolta niin ihmettelen että miksi minulle ei mitään sanottu kun kysyin mistä sukupuolta voi päätellä.Aina vaan sukupuolielimiä yrittävät katsastaa. eikö sitä tosiaan muusta näe.Ja mitkä todennäköisyydet on nähdä sukupuoli kun on menossa rv 30.Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (1)

Olen kuullut useampaankin otteeseen, että tuossa viikkojen 27-29 tienoilla sukupuolen määrittäminen on kaikkein helpointa, koska vauva ei ole liian pieni eikä liian suuri.

Loppuvaiheessa toki helppoa, jos vauva on sopivasti päin, mutta on jo niin iso, että vehkeet saatta olla just jossakin välissä jne. ja joskus 20. viikon tienoilla on tyypillistä, että tyttöjen häpyhuulet turvoksissa ja klitoris paisuneena näkyy ja samoin pojilla voi olla vielä tosi pieni kikkeli ja jos koko pituutta on n. 20 senttiä, niin siitä voi laskea, että itse vehkeet eivät siinä vaiheessa suuren suuret ole. Peniksen pituus siinä vaiheessa keskimäärin 3mm sanoi lääkärini.

Eli tuossa vaiheessa on ne todennäköisimmät mahkut nähdä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat