Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

odotan neljättä lastamme, kaksi ensimmäistä synnytystä meni nopeasti ja hyvät muistot jäi. kolmannessa kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes aloin ponnistamaan, kätilö huomasi jalkojen tulevan ensin(luuli vauvan olevan pää alaspäin) kiireellähän siinä sit mentiin sektioon, lisäksi sairaalaan mennessä jouduin ruinaamaan et saisin kipulääkettä!

nyt mulla viikkoja22, ja olen alkanut miettimään tulevaa synnytystä, en haluaisi samanmoista kohtelua, haluan et mut otetaan vakavasti!toivon ettei mun tarvitsis mennä sairaalaan synnyttään, jotkut kätilöt todella törppöjä!haluan olla kotona mahdollisimman pitkään. mut pelkään et supistusten alkaessa vauvan sydänäänet laskee, kun kaikki edelliset lapset ollut tosi solmussa napanuoraansa. uskallanko siis olla kotona synnytyksen alkaessa, viimeiseen asti!?mistä mä tiedän et vauvalla on kaikki hyvin, kun kukaan ei ole sydänkäyrää ottamassa!

vitsi, kun on sekavaa, täytyy kai neuvolassa jutella asiasta...

Kommentit (1)

Minä kyllä menisin ajoissa sairaalaan, jos aiemmissa synnytyksissä on ollut jotain pientäkin ongelmaa. Kätilöitä on kuitenkin myös mukavia(kuten molemmissa omissa synnytyksissäni), joten sinulle voisi nyt ihan hyvin sattua kohdalle mukavakin kätilö tällä kertaa. Mielestäni on tosi kurjaa, että synnyttäjää ei itseään kuunnella ja tuntemuksia aliarvioidaan. Luulisi varsinkin sinun kohdallasi, kun olet jo " konkari" synnytyspuuhissa, että kätilöt kunnioittavat mielipiteitäsi.

Tsemppiä joka tapauksessa tulevaan! Toivotaan täksi kerraksi miellyttävää kokemusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat