Vierailija

taas tulee vaikeaa tämänkin lapsen kanssa ekalla ja tokalla. Turhautuu. en kuitenkaan halua laittaa häntä aikasemmin kouluun. Ongelmat mullakin. Iloitahan pitäisi..

Kommentit (10)

i vielä kouluun esim. itsenäisyyden kannalta. Ja tasoerothan sitten tasoittuu nopeasti ennen kouluun menoa. Eli kehoittaisin iloitsemaan uudesta taidosta, varmasti siitä on paljon iloa ja etua lapselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä tytöllä oli vain kehno ope. Olen kuullut että jotkin opet ovat antaneet lisäteht. Tytön luokalla piti vaan istua kun oli tehnyt päivän tehtävät. itse pidän koulua tärkeänä.

tytön kans oli tosi vaikea viime vuosi. Osasi samat asiat kouluun mennessä kuin tuleva eskarimme( tekevät kilvan isosiskon 3lk matikankirjaa. yritin piilottaa, mutta löysivät) kuopus ei ole vielä kiinnostunut numeroista eikä kirjaimista(toiset osasivat jo kuopuksen ikäsenä(toivottavasti ei opikkaa ennen eskaria) Opettajilla on vaikeuksia turhautuneen vilkkaan lapsen kans.

Itse opin mm. lukemaan 5-vuotiaana ja muutenkin olen ollut hyvä koulussa, mutta en koskaan turhautunut, koska tokihan koulussa opetettiin muutakin kuin pelkästään lukemista (minä opettelin muiden mukana tavaamista :).

Sinun kannustava asenteesi saavat innostuksen kouluun säilymään. Itse muistan kuinka olin tehnyt kaikki ekaluokan tehtäväkirjat jo paljon etukäteen, mutta oli kuitenkin eri asia opetella ne koulussa ja opettajan johdolla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat