Vierailija

Oli siinä mulla pokassa pitelemistä, varsinkin kun oon ystäväni tuntenu lapsesta saakka ja joskus kakarana leikkinyt myös kyseisen serkun kanssa. Huh ja huh!!

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija:

Lainaus:

Ajattelinkin, että sinun täytyy olla jotenkin vähän vinksahtanut kun täällä viihdyt, mutta syykin löytyy ... äidistä ja isästäsi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tästä oli aamulehdessä juttua äskettäin: serkusliitot ovat nykyään yleisempiä kuin luullaan. Niitä asianomaiset hieman häpeilee, joten niistä ei toitoteta. niitä on kuitenkin niin vähän, että serkuksille syntyvät lapset eivät ole sen suuremmassa epämuodostuma, veritauti yms riskissä kuin ei-sukulaisille syntyvät.

Minä en tunne kunnolla kuin yhden serkkuni, mut en osais kuvitella lähempää tuttavuutta kenekään kanssa...

miten voi olla pervoa, että tykästyy serkkuunsa, jonka on nähnyt esim. keran aiemmin elämässään? Eiväthän kaikki sukulaiset välttämättä enää niin paljoa ole tekemisissä keskenään.

Sitäpaitsi, serkusten yhteisillä lapsilla EI TODELLAKAAN ole yhteiset isovanhemmat vaan vasta isoisovanhemmat, ettekö sen vertaa osaa laskea!!??? JOs sisarukset tekis keskenään lapsia, niin niillä olis yhteiset isovanhemmat, haloo!!!

Minä olen ollut pikkuserkkuni kanssa jo 3 vuotta yhdessä ja meillä on lapsi.

Osa sukulaisistamme olivat yllättyneitä mutta suurin osa myös kavereistani olivat ihan, että mitä tuosta...

serkusliitot ei ole nykyään yleisempiä kuin ennen, mutta niitä on (vielä) nykyäänkin enemmäin kuin luullaan. ihmiset siis virheellisesti luulee, et niitä ei enää juurikaan ole.

Eikai siinä mitään pahaa ole jos on serkun kanssa seurustelee? Vai onko? Tietääkseni jokaisen asia, kenen kanssa seurustelee. Satun nimittäin tuntemaan erään henkilön joka seurustelee serkun kanssa ja mitäpä tuosta. Vai pitääkö tästäkin aiheesta nostaa kauhea haloo? Ainiin, jokaisellahan on oikeus tuoda mielipiteensä julki, näin on. Annetaan kuitenkin jokaisen olla ja edetä elämässään, eikös juu?

Ajattelinkin, että sinun täytyy olla jotenkin vähän vinksahtanut kun täällä viihdyt, mutta syykin löytyy ... äidistä ja isästäsi ;)

Vierailija:

Lainaus:

Sitäpaitsi, serkusten yhteisillä lapsilla EI TODELLAKAAN ole yhteiset isovanhemmat vaan vasta isoisovanhemmat, ettekö sen vertaa osaa laskea!!??? JOs sisarukset tekis keskenään lapsia, niin niillä olis yhteiset isovanhemmat, haloo!!!

Että haloo vaan itelles, me osataan laskea, mutta sinä et lukea. Taidatpa itsekin olla serkusten jälkeläinen... ;DDD

hänen serkku ja heillä myös yhteinen lapsi. Aika perverssiä, ei voi muuta sanoa. Samat isovanhemmat siis molemmilla, en ymmärrä miksi vielä nykyaikana sallitaan niin läheistä naimista.

Eikä hälläkään ois siihen varmaan vastaan sanomista ollut. Mut joku tolkku se pitää olla näissä naimahommissakin. Serkku on liian läheistä sukua minusta ainakin. Ihan järkkyä että on sitten samat isovanhemmat ym.. Juu ei käy laatuun moinen.

Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkkuSerkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku

Mulla on paljon serkkuja (noin 30-40, enkä ole mikään lesta edes :-)! Kaikkia en ole edes nähnyt kuin muutaman kerran elämässäni. Niinpä nyt kesällä, kun tapasin erään miespuolisen serkkuni todella pitkästä aikaa, täytyy kyllä tunnustaa, että hän sai sydämeni hieman väpättämään... Hänet olen varmaan viimeksi nähnyt lapsena! Mutta tosi läheistä serkkua en kyllä minäkään osaisi ajatella " silleen" ...

Oletteko ajatelleet että serkut voivat olla tuplaserkkujakin eli siis serkut isän että äidin kautta. Se olisi jo aika ällöä, jos tuollaiset menisivät naimisiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat