Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli sain vihdoin ja viimein varattua ajan lapsettomuushoitosuunnitteluun ja aika on jo syyskuun lopussa eli nopeasti mielestäni..Kaikki tutkimuksethan on meille tehty,sekundäärisiä ollaan.Yksi negatiivinen inssi tehty ja yksi omayritteinen kesken mennyt clomifen-raskaus tässä kolmen vuoden sisällä. Aika nopeasti sain ajan sairaalaan,julkiselle.TÄnään siis sinne soitin. Varmaanin insseillä jatketaan (luulisin)Eli tätä palstaa alan informoimaan enempi..kiva jakaa kokemuksia kaikkien kanssasisarien kanssa!

Kommentit (2)

joo Jyväskylästä oon ja keskussairaalassa hoidoissa..eli suunnitteluajan sain 21.9. Voin kirjoitella sun kan maililla tässä pikkusen syksymmällä,nyt on sellasta kiirettä...saas nähdä saako heti marraskiertoon inssit ja siitä lähtee..mulla siis äärettömän tarkka kierto ja kaikki pitäs olla huippukunnossa mutta vauvaa vaan ei kuulu.vaikka en oo stressannukkaan siitä asiasta juurikaan

Etkös säkin ollu keski-suomesta ja oot tonne K-S KS:aan menossa?

Tässä toinen jolla on suht samanlainen tausta ku sulla.. Muistat varmaan?

Meillä on siis takana kans yks nega inssi tältä vuodelta ja viime vuodelta se positiivinen inssi joka päättyikin sitten niin kurjasti :(

Mulla on aika tänään tonne polille, menkat alko 1.7 ja eivät ole vieläkään loppuneet. Tää on ihan ihme touhua, aluks tiputteli, sit vuoti rajusti ja taas tiputtelee. Meen tsekkauttaan itteni ettei oo mitään vaarallista, samalla varmaankin sovitaan sit seuraava käynti. Meillähän on sit edessä noi pistoshoidot kun ei clomit sitten tehoakaan enää...

Jaksuja sulle ja ois kiva joskus vaihtaa kuulumisia...

tikkuliini@luukku.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat