Vierailija

Minusta ne elävät velkakierteessä, eivät näe käteistä rahaa ikinä. Kiva varmaan syödä etukäteen palkkansa. En ikinä hankkisi sellaista, moni joutunut kuseen sen takia. Vieläkin joku luulee -80 ja -90 luvun tapaan et on rikas ja hienoo omistaa kortti mitä vinguttaa. Pöh sanon minä!!!!!!!!!

Kommentit (26)

Samoin hotellit yms. vaativat luottokortin sisäänkirjautuessa tai taas saa antaa jotain takuuta.

Entäs sitten ap, kun mun työnantaja maksaa luottokortit mulle, jotta pystyn matkustamaan? Ts. maksan työmatkoilla kaikki luottokortilla ja matkalaskulla saan rahat tilille ennen laskua.

Luottokortti on elämää helpoittava väline, mutta sitä ei todellakaan saa tuloton ja luottotiedoton.

Ja kyllä matkustelen mutta aina olen pärjännyt käteisellä ja sen mitä netin kautta asioin niin minun asiointeihin on aina kelvannut/riittänyt pankkitunnukset joiden kautta sit maksuni suoritan, kun tuota rahaa on aina tilillä. T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä se todellakin johtuu siitä että olen aina säästänyt rahat siihen mitä olen tarvinnut, lukuunottamatta isoja hankintoja kuten asunto, siihen kyllä osittain olen tarvinnut pankin apua. Ja olen ollut työelämässä jo useamman vuoden putkeen. Mutta minun kommenttini on MINUN MIELIPITEENI JA MINULLA ON OIKEUS SIIHEN. T:ap

Hei ap, lue vaikka kirjoja, tapaa ystäviä, tee jotain mukavaa. Sun viimeisetkin aivosolut kuolee täällä av:lla!

Tän on pakko olla provo ja vastine tuolle electron ketjulle:)

Itse maksan aina kaiken luottokortilla saadakseni sen kuukauden lisää korotonta maksuaikaa. Mieluummin sitten pidän rahojani vaikka pankkitilillä keräämässä korkoa sen muutamankin prosentin kymmenyksen.

Lisäksi on todella helppoa nähdä yhdellä silmäyksellä luottokorttilaskuista kuukauden kulutus ja se mihin rahat ovat menneet. Tiliotteelle laitettaessa menisi kaikki suloisesti sekaisin.

Ihmiset ei oppinu mitään lamasta. No, nyt ne vinguttaa visaa ja ostaa kalliita asuntoja lainalla ja autot ja taulutv:t käyttöluotolla... Kymmenen vuoden sisällä kupla taas valitettavasti puhkeaa...

hän ei sitä saa jonkin maksuhäiriön vuoksi. Minusta on outoa että ihmisellä ei tänä päivänä ole luottokorttia. Ehkä et sitten matkusta. Itse käytän sitä matkoilla niin ei tarvitse käteistä kantaa älyttömästi mukana ja vaihdella valuuttaa. Muuten käytän päivittäin pankkikorttia koska inhoan nostella automaatista rahaa. Pankkiin en mene ellei ole ihan pakko. Laskut maksan netissä. Tämä on ap nykypäivää!

ittelläni on ihan siksikin et jos tulee isompi hankinta yllättäen on aina helpotus tietää että voi ostaa uuden pesukoneen tms ilman et pitkän aikaa syödään makaronia.

Mulla ei ole ollut luottokorttia ja nyt " väkisin" pankista tyrkyttivät sen. Kuulemani mukaan pankeista ei enää edes saa tavallista pankkikorttia ilman visa/mastercard-ominaisuutta. Siis jos ei ole luotot kunnossa niin visa electron tulee kuitenkin?!

Meillä mies hankki nettiostoksia varten eka luottokortin, mun mielestäni se on ihan hyvä " hätävara" jos joskus tarvii. Lisäksi siinä saa kuukauden korotonta maksuaikaa. Ihan hyvä sekin jos joskus on tarpeen.

- vuokrata autoa

- varata lentoja netistä

- varata hotellia netistä

- ostaa mitään nettikaupoista (ei tietty välttämätöntä, mutta joskus kätevää)

Aika yksinkertainen oletus. Esimerkiksi itse käytän luottokorttia vain matkoilla ollessani, se on kätevää eikä tarvitse sählätä käteisen rahan kanssa. Jos on idiootti ja elää velaksi, niin omahan on häpeänsä...

Ei luotttokortteja edes myönnetä velkakierteessä eläville, jos oikeasti sitä tarkoitat.

Hassu kysymys, mitä ajattelet ihmsistä, joilla on astinapesukone? Tai ruohonleikkuri?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat