Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko hiivatulehdus vaarallinen odotusaikana? Oireita ilmennyt tänä iltana ja vasta huomenna voin soittaa terkkarille. Osaako kukaan auttaa?

Kommentit (7)

Heippa !

Ymmärrän kyllä...et varmaankaan pistellyt poskeesi kahta hiiva-kuuria ? :) Tänne kirjoitellessa sattuu joskus ajatusvirheitä.

Samaa lääkettä käyttänyt allekirjoittanut hiivansa taltuttamiseen. Stressikin lisää vaivan olemassaoloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se on todella yleistä odotusaikana. ja se voi tulla useastikin.

haet vaan apteekista supon tai sit paketin mis on sekä suppo että voide. canesten-merkkinen (muistaakseni kirjotettiin noin ;) )

Sitä on vaan niin tottunut puhumaan aina lääkkeiden yhteydessä " syömisestä" :)

Kedelig: Siis niitä maitohappobakteereita voi todella myös syödä (suun kautta)? Olen nimittäin miettinyt niitä, mutta koska olen luullut, että myös ne tungetaan alapäähän niin on jäänyt ajatuksen asteelle.

Olin pari viikkoa sitten gynellä ja hän vakuutteli ettei hiivasta missään nimessä ole vauvalle haittaa.

Sain muuten häneltä jotain reseptilääkettä vastaisuuden varalle jos vaiva vielä uusii (Gyno Daktarin ei mulla auttanut, canesten auttoi). en sitten tiedä, onko tuo reseptikama jotenkin vahvempaa kuin nuo käsikauppalääkkeet. Toivottavasti ei tarvitsisi kokeilla.

Minä kävisin sinuna ihan suosiolla hakemassa apteekista Canestenia ja aloittaisin kuurin tänään. Sen se th sinua nimittäin käskee huomenna tekemään :)

Joka paikassahan sanotaan, että kun on hiiva ekaa kertaa tai hiiva raskaana ollessa (mulla täyttyi molemmat), niin pitäisi mennä lääkäriin. Vaan eipä sitä lääkäriaikaa vaan annettu, kunhan käskettiin aloittaa kuuri (eikä testattu labrassakaan).

Meni pari viikkoa ja uusi hiiva. Taas th käski vain syödä Canestenia.

Pari kuukautta taukoa ja jälleen. Nyt otettiin testi ja söin Canestenia tuloksia odotellessa. Th lupasi että seuraavan kerran lekurille.

Kuurin jälkeen muutama päivä ja taas oireet iskivät. Odottelin niiden kanssa pari päivää, koska lääkäri oli luvattu. Mutta hah, eri th paikalla ja lääkäri siellä on kuulemma vasta torstaina (tänään siis soitin). Käsky tuli aloittaa Canesten ja th kysyy lääkäriltä ohjeet seuraavaa hiivaa varten.

Että jos teilläpäin toimitaan vähänkin samalla tavoin kuin meillä, niin...

Ninnu rv 32+6

Mulla hiiva talttuu ihan pelkillä maitohappobakteereilla!!!

Ei tarvii mitään Canesteneja tai Gynodaktarineja eikä soitella th:eille tai lekureille!!!!

Apteekista saa vaikka kuinka montaa eri plaatua maitohappobakteereita. VÄhänkin kun alkaa alapäässä kaikerrusta tuntua, niin ei kun vaan useampi tabletti/kapseli vaan masuun!

Juon ja syön myös paljon Gefilus/Asidophilus tuotteita, niissähän on just näitä hyödyllisiä maitohappobakteereita!!!!

Varmasti turvallisempaa käyttää näitä tuotteita, kuin jatkuvasti käyttää lääkkeitä!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat