Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

voi ei,

sain juuri tietää olevani raskaana, olen naimisissa, mutta eksynyt vieraisiin ja epäilen kovasti, että tämän lapsen isä on juuri tuo toinen mies. Kovasti haluaisin pitää lapsen, mitä jos en kerro miehelleni ja annan hänen uskoa että lapsi on tämän? saisiko mies ikinä tietää totuutta?

Kommentit (22)

Olen melkein 100% varma ettei ole, mutta voihan toisaalta olla myös niin.. en ole kertonut miehelleni vielä raskaudesta, en tiedä mitä teen. haluaisin kovasti tämän lapsen mutta en tiedä voinko tehdä miehelleni sitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos lapsenne sairastuu johonkin sairauteen, missä vanhempi voisi luovutta elimen tai selkäydintä tai jos ääliöpanollas on näössä jokin dominoiva piirre. ( mitä ei voi tietää ennalta.)

Vierailija:

Lainaus:

miksi olette niin julmia mua kohtaan...

en halua vittuilua vaan vastauksen kysymykseeni.

ap

Koitan vaan laittaa asioita, joita kannattaa miettiä etukäteen. On täysin mahdollista että paljastut vuosien päästä. Silloin sua vihaa miehen lisäksi lapsi.

t.9

Se on siis sen toisen miehen! Jos haluat pitää miehesi, tee abortti. En kyllä kehoittaisi salaamaan tilannetta ja antaa miehen kasvattaa lasta omanaan. Tulet jäämään valheesta kiinni joskus! Tai sitten kerrot miehelle ja katsot miten käy. olisiko toisesta miehestä isäksi?

kyllä tämä sivusuhteeni on kovasti samannäköinen, samanväriset silmät jne. auttakaa ihan oikeesti, ei ole provo vaan totista totta :( mitä teen? saako mieheni tietää.. ja mistä saisi ? onko jotain veritestejä ym. jotka paljastais..

alkup.

Vastuu töppäilyistä täytyy aina kantaa ja tässä tapauksessa tilanne vaikuttaa niin monen ihmisen elämään.

Sanoisin abortti tai ero.

Miten ihmeessä menit naimaan vierasta ilman ehkäisyä ja kortsua???

Kannattaa käydä tautitesteissä.

Voitko elää asian kanssa? Jos käy niin kuin Kauniissa ja rohkeissa? Onko kivaa huiputtaa miestä ja elää itse epävarmuudessa loppuelämä? Haluatko valehdella lapsellesi?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat