Seuraa 

Näitähän mä aina jaksan mietiskellä, vaikka todennäköistä on, että meidän lapsiluku on tässä. Mutta never say never.. Alunperin meidän piti "tehdä" vain yksi lapsi, mutta eihän näitä ihanuuksia voi olla haluamatta lisää :)

Eli perheessämme sydämiä valloittavat kolme tytärtä

Kiira Mikaela

Noora Daniela ja

Inari Anna Karelia

ja heidän haavesiskolleen tai -veljelleen toivoisin nyt ihania ehdotuksia! Inarille valittiin vähän erilaisempi nimi, jotta poikkeaa sopivasti sarjasta ja antaa mahdollisuuden myös sisaruksien nimille ilman että on tuplavokaalia tai -ra päätepakkoa. Vaatimuksena ei ole mitään, mutta R-kirjain olis kiva, ei tosin pakollinen, kunhan sopii siskojen nimiin.

Varsinkin pojan nimet on vaikeita.. Itsellä mielessä vain yksi: Aaron.

Eli mietiskelkääpä kun kesänvietolta ehditte!

Mikaela ja tyttöset :)

Kommentit (11)

Aaron Aleksanteri on mielestäni äärettömän komean kuuloinen nimi ja sopisi mielestäni sisarussarjaan mainiosti. Muita pojan nimiä en nyt ehdotakaan, kun tämä on mielestäni niin kertakaikkisen ykkönen :) -> AARON ALEKSANTERI KUULOSTAA KIELTÄMÄTTÄ TOSI HYVÄLTÄ! Hitsit että on vaikea ajatellakin poikien nimiä, musta kun tuntuu niin uskomattomalta, että meille joskus poika tulisi. Poika olisi kyllä kovasti toiveissa, toisaalta neljäs tyttökin olis ihan ihku juttu! Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan... Mutta tässä lisää kommenttia:

Tytölle etunimi ehdotuksia:

Aura, Auri, Anitra -> AURA ON IHANA, AURI JOTENKIN AUTOMAINEN (AURIS), ANITRA VÄHÄN VANHEMMAN IHMISEN NIMI MUN MIELESTÄ.

Eerika, Erin -> EERIKA LÄHIPIIRISSÄ, ERIN ON KAUNIS, MUTTA EHKÄ MIELUUMMIN EERIN.

Laura, Larissa -> LAUROJA ON LÄHIPIIRISSÄ, MUTTA EDELLEEN TOSI KAUNIS JA EHDOTTOMASTI YKSI VAIHTOEHDOISTA! LARISSA LIIAN ERIKOINEN.

Maria, Meeri, Miriam -> MARIA: MIELUUMMIN MAARIA. MEERI ON KIVA, OIKEASTAAN TOSI KIVA NYT INARIN "PARIKSI". MIRIAM LIIAN ERIKOINEN.

Petra, Pirita -> EI

Riina, Reeta -> RIINA ON IHANA!! KIIRA JA RIINA VAIN VÄHÄN LIIAN SAMANLAISET. REETA OK, MUT EI JOTENKAAN SYTYTÄ.

Saara, Siiri -> SAARA LIIAN SAMANLAINEN KIIRAN JA NOORAN KANSSA. SIIRI ON PAREMPI. TOHON SARJAAN SOPIS VIELÄ IIRIS, JOSTA MÄ PIDÄN, MUTTA MIES EI. PÖH!

Taru -> KAVERINI

Veera, Varpu -> VEERA LIIAN SAMANLAINEN KUIN KIIRA JA NOORA. VARPU OLISKIN IHANA, LISÄKSI EDESMENNEEN ISOÄITINI NIMI <3

Toiseksi nimeksi:

Isabella -> IHANA! OLI EHDOLLA JO INARILLEKIN.

Amelia -> JOO, SOPISKIN HYVIN! AMELIE OLI JOSKUS EHDOLLA NOORALLE.

Aleksandra -> TÄÄ MYÖS EHDOTONTA KÄRKISARJAA! OLI KANS NOORALLE PITKÄÄN EHDOLLA TOISEKSI NIMEKSI. TOSI HYVÄ!!

Aurora -> AH.. TÄMÄ ON IHANA. OLIS KIVA MYÖS ETUNIMEKSI: KIIRA, NOORA, INARI JA AURORA. MUTTA MYÖS TOKANA/KOLMANTENA NIMENÄ HYVÄ!

Rosalia -> EI

Teresia -> LIIAN ERIKOINEN JA TEHDYN KUULOINEN.

Veronika -> EI

Serafia -> MIELUUMMIN SERAFINA.

Selinda -> EI

Miranda -> EI JOTENKAAN KOLAHDA..

Melinda -> TÄMÄ ON KAUNIS!

KIITOS SINULLE, XIX! OLI MONTA KAUNISTA NIMEÄ!

Kommentoin lisää huomenna! Kiva kun osallistuitte leikkiin :)

Tytölle:

Sara -> OLI EHDOLLA JO KOLMANNELLE, MUTTA NYT ITSE ASIASSA SOPISI SARJAAN PAREMMIN! TOSI HYVÄ!

Erika, Erin, Erina-> ERIKA KAVERINA, ERINA VÄHÄN LIIAN ERIKOINEN JA VOIS MENNÄ SEKAISIN INARIN KANSSA.. INARI JA ERINA.. ERIN ON IHAN NÄTTI, EERIN OLIS EHKÄ KIVEMPI, MUTTEI OLE KIRJOITUSASULTAAN YHTÄ NÄTTI KUIN ERIN.

Lara-> LIIAN ERIKOINEN

Ronja-> MEIDÄN KISUNEITI :)

Jerina-> EN TYKKÄÄ J-NIMISTÄ, JA VÄHÄN LIIAN ERIKOINEN.

Serena-> LIIKAA SE VESIPUISTO..

Pojalle:

Aaro-> ON KAVERIN POIKA, MUTTA MUUTEN OLISI HYVÄ. AARON ON MUN MIELESTÄ HYVÄ, VAIKKA ONKIN NIIN LÄHELLÄ AAROA. ASUTAAN KUITENKIN ERI PAIKKAKUNNILLA, JOTEN EI TULISI SEKAANNUKSIA JOKAPÄIVÄISESSÄ ELÄMÄSSÄ

Roni-> EHDOTTIKO JOKU MUU TÄTÄ KANSSA, EN MUISTA.. MUTTA ON AIKA HYVÄ EHDOKAS. SOPIS HYVIN JOUKKOON!

Miro, Mirko-> MIRO ON SUVUSSA, MIRKO VÄHÄN LIIAN "NAISMAINEN" (TULEE MIELEEN MIRKA)

Kiitos sinulle! Lisää lisää vain ehdotuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aura Varpu Aleksandra

Aura sopis mun mielestäni todella hienosti sisarussarjan jatkoksi ja näin isoäitisi nimikin pääsisi mukaan. Ja mun mielestä tuo on kauniisti sointuva nimi, naisellinen, mutta silti vahva ja särmikäs :)

-> TUO ON KYLLÄ KAUNIS YHDISTELMÄ! TIETYSTI AIKA R-VOITTOINEN KUN JOKA NIMESSÄ SE LÖYTYY. SINÄNSÄ MYÖS HYVÄ NIMI, KOSKA MEIDÄN INARIN TOINEN NIMI (ANNA) ON MUN TOISEN ISOÄIDIN NIMI.. PITÄIS TOSIN OTTAA SEURAAVAKSI KAI MIEHENI SUVUSTA JOKU NIMI.. ;)

Mietitääs... Kiira Mikaela, Noora Daniela, Inari Anna Karelia ja...

laidasta laitaan ehdotuksia...

Mirra Aini Elenia

Siiri Louna Tuulia

Anri Venla Katariina

Riikka Loviisa

Verna Inka Liana

Tuire Sandra Charlotta

Jaron Samuel

Miro Johannes

Iiro Sebastian

Aaron Daniel

Perttu Otto Oskar

Reeti Lenni Mikael

Oskari Onni Aaron

Jeri Alexander

Tuure Aaron Alvar

Severi Tuukka Topias

Mirra Aini Elenia

Siiri Louna Tuulia

Anri Venla Katariina

Riikka Loviisa

Verna Inka Liana

Tuire Sandra Charlotta

Eli tänään ehdin ainakin Öppiksen ehdotukset kommenteeraamaan:

Jaron Samuel-> JARON ONKIN IHAN UUSI TUTTAVUUS! SAMUEL ON YSTÄVÄPIIRISSÄ. JARON... HMM... MAKUSTELENKIN!

Miro Johannes -> MIRO SUVUSSA, JOHANNES IHAN NÄTTI!

Iiro Sebastian-> IIRO ON YKS (IDIOOTTI) VANHA LUOKKAKAVERI, ELI EI ;) SEBASTIAN.... HMM.. OIKESTAAN TOSI KIVA!

Aaron Daniel-> AARON ON IHAN IHKU! DANIEL EI KÄY, KUN NOORAN TOINEN NIMI ON DANIELA.

Perttu Otto Oskar-> NOISTA OSKAR KIVIN, JA SEKIN MUODOSSA OSKARI. ETUNIMENÄKIN KIVA: KIIRA, NOORA, INARI JA OSKARI :) ON KYL MIEHENI KAVERIN NIMI, MUTTA..

Reeti Lenni Mikael-> REETI MYÖS AIVAN UUSI TUTTAVUUS. JOTENKIN TULEE MIELEEN REETU, ELI FREDERIK.. ;) LENNISTÄ EN PIDÄ, MIKAEL ON KIVA, MUTTA MIKAELA ON KÄYTÖSSÄ JO ESIKOISEMME TOISENA NIMENÄ.

Oskari Onni Aaron-> KAUNIS YHDISTELMÄ! ONNI KAVERIPIIRISSÄ, MUTTA SEN PAIKALLE VOIS LAITTAA JONKUN NIMEN SUVUSTA.

Jeri Alexander-> JERI NIMESTÄ TAISIN PITÄÄ LAPSENA, TULI JOKU FLASH BACK. IHAN KIVA KYLLÄ NYTKIN! ALEXANDER ON OK, MUTTA EHKÄ MIELUUMMIN ALEKSANTERI.

Tuure Aaron Alvar-> TUURE ON LIIAN VANHAN MIEHEN NIMI MUN MAKUUNI. ALVAR ON KIVA!

Severi Tuukka Topias-> SEVERI ON SUVUSSA, TUUKASTA TULEE VÄHÄN HUONOT FIBAT (kans yks idiootti kouluajoilta ;)), TOPIAS KANS VÄHÄN LIIAN VANHA NIMI.

KIITOS ÖPPIS, MONTA KIVAA VAIHTOEHTOA TULI!

Aaron Aleksanteri on mielestäni äärettömän komean kuuloinen nimi ja sopisi mielestäni sisarussarjaan mainiosti. Muita pojan nimiä en nyt ehdotakaan, kun tämä on mielestäni niin kertakaikkisen ykkönen :)

Tytölle etunimi ehdotuksia:

Aura, Auri, Anitra

Eerika, Erin

Laura, Larissa

Maria, Meeri, Miriam

Petra, Pirita

Riina, Reeta

Saara, Siiri

Taru

Veera, Varpu

Toiseksi nimeksi:

Isabella

Amelia

Aleksandra

Aurora

Rosalia

Teresia

Veronika

Serafia

Selinda

Miranda

Melinda

Aura Varpu Aleksandra

Aura sopis mun mielestäni todella hienosti sisarussarjan jatkoksi ja näin isoäitisi nimikin pääsisi mukaan. Ja mun mielestä tuo on kauniisti sointuva nimi, naisellinen, mutta silti vahva ja särmikäs :)

Verna Lilja Aleksandra, Aurora Varpu Isabella

-> VERNA ONKIN TOSI KAUNIS! VERNA LILJA ALEKSANDRA MYÖS!

AURORA VARPU ISABELLA MYÖS, VAIKKA AURORAN JÄLKEEN SOPISI EHKÄ JOKU LYHYEMPI NIMI MYÖS.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat