Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (33)

Ja varmasti vielä seuraavanakin.

Siinä vaiheessa kun kouluun menee, niin voinee siirtyä kalsareihin.

Turha jumiutua tuohon sukupuoliasiaan. Se on lapsellista ja perusteetonta. Kukin tietysti tyylillään, mutta minusta sukkikset ovat käytännöllisemmät ja lämpimämmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika monen pojan luokkakaverin äidin kaa ollaan jutltu asiasta ja monet on sanoneet käyttävänsä sukkahousuja pojilla. Eikä siinä ole mitään pahaa, nykyäänkun tehdään poijille jo ihan omia sukkahousuja.

Sitä paitsi, ei ne pitkät kalsarit ja sukat ole yhtään huono yhdistelmä kunhan kalsarit on sopivat (tarpeeksi pitkät lahkeet) ja sukat pitkävartiset.

3½-vuotiaalle pojalle taas ensi talveksi spiderman-sukkikset. Ihan varmasti pitää niitä ja mielellään =)

Siihen asti poika käyttää sukkiksia, kun itse sanoo, ettei enää halua niitä käyttää.

Meillä lasten ei ole tarvinnut mennä päiväkotiin eikä hoitoon, joten ehkä sitten koulussa pitää jo kalsarit + sukat olla talvisin. Harmi, sillä kyllä ne sukkikset vaan ovat kätevät.

musta ne on hyvät ja puen ne jätkälle niin kauan kun huvittaa.

jokaisen kiusaajan vahempia käyn sitten pätkimässä turpaan. poika varasti tulee tykkäämään sukkahousuista niin paljon et siitä tuleeisona balettitanssija. naimisiin menee ballerinab kanssa täts it!

jostain syystä olen kuitenkin alkanut ostaa kalsareita siitä 90cm alkaen pojille, kun ne on niin södejä ja kunnon pitkät sukat jalassa, niin takulla ei palele nilkkoja eikä kastu

paljon käytännöllisemmät kuin pitkät kalsarit ja sukat ja ainakin viime talvena vielä itse tykkäsi haalarin alla jne. Jos ei enää haluaisi, en väkisin laittaisi.......

Pojalla (nyt 4-vuotias) tulee olemaan sukkahousut niin kauan, kun suostuu niitä käyttämään. Ah, niin käytännölliset. Ja koska joku kysyi, niin vastaan, että joka päivä tietysti vaihdetaan puhtaat sukkikset.

Ei siinä mielestäni ole mitään vikaa, vaikka kouluikäinen poika käyttäisi kotioloissa sukkahousuja. Kouluun en niitä kyllä antaisi laittaa. Jos toiset huomaisi, niin saisi kuunnella varmasti pilkkaa siitä koko kouluajan.

Minä kun en tykkää käyttää meidän tytölläkään (saati itselläni) sukkiksia.

Minustakin on kätevää, kun sukat voi vaihtaa päivittäin. Samoin silloin, kun esim. talviaikaan lapsi kastelee sukkansa vaikka eteisessä, on helppo vaihtaa märät sukat kuiviin sen sijaan, että pitäisi riisua kaikki vaatteet sukkisten vaihtamista varten. On myös halvempaa ostaa uusia sukkia, kun ne menevät varpaista puhki sen sijaan, että ostaisi kalliita sukkiksia. Ainakin meillä sukkahousut jäävät teräosaa lukuun ottamatta uudenveroisiksi.

Ja kun on sopivat kalsarit ja sopivat sukat, ei nilkkaan tule paljasta paikkaa.

t. 2

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat