Vierailija

Ajattelin itse Pentikin lasten lautasta ja -mukia. Säilyisi muistona sitten. Ja lisäksi joku lelu, mutta mikä olisi 1-vuotiaasta kiinnostava?

Kommentit (17)

Sukulaisilta ja kummeilta tuli ihan riittävästi lahjoja, eipä tyttö osannut niistäkään kauheasti innostua vaan ennen kaikkea perinteisistä lahjapapereista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä kudoin tytölle oikein hahtuvavillasta sukat, tammikuun pakkasilla oli kiva pistää vaunuihin parvekkeelle päikkäreille eikä jalat olleet koko keväänä kylmät. Nyt ne on " varastoitu" , kun jäivät pieneksi, hänen vauvalleen, annan sitten lapsenlapselleni. Pienokainen sai syksyn kylmiin äitini minulle aikanaan tekemän villapuvun, hyvin pärjäsi sillä.

Tunne, suku, yhteenkuuluvaisuus, siteet edellisiin sukupolviin, tieto siitä mistä tulee ja mistä on kotoisin, siihen rakentuu koko perusturva, jos jotain sattuu, ainakin meidän suvussa. Lapselle voi antaa jotain tärkeää muovihömpän sijaan.

Sitä tavaraa tulee niin paljon lahjana mummuilta, kummeilta ja muilta vierailta ja sitä paitsi, ei 1 vuotias onneksi vielä osaa mitään lahjoja odottaakaan.

sai meiltä vanhemmilta lasten uima-altaan. Muita lahjoja sai " ruohonleikkurin" , kirjoja, lautasen ja mukin, pyyhkeen, ratin jota voi ohjata, pallon, traktorin, vinkulelun ja vielä ties mitä muuta. Suosikki on ruohonleikkuri:)

Kun tosiaan mummit ja kummit sitä roinaa tuo nurkkiin kuitenkin.

Lähimmät ystävätkin halusivat muistaa jotenkin, ja koska olen surkeaakin surkeampi kokki, niin lapsi sai ystävältäni lahjaksi täytekakun, toinen taas lahjoitti lapsenhoito apua että sain siivottua ja hoidettua juoksevia asioita kaupungilla.

Olivat Äidistäkin oikein mukavat lahjat, ja niistä hyötyi kaikki.

Toinen syy siihen etten itse halunnut tuohon lelu rumbaan lähteä oli siinä, että parhaat lelut lapsen mielestä olivat tyhjä talkkipurkki ja anttilan postimyynti kuvasto, ym sellaiset " ei oikeat" lelut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat