Vierailija

Lähetin juuri elämäni ensimmäisen virallisen työhakemuksen sähköpostina. Suuren firman johtajalle. Tsekkasin sen jälkeen lähetetyistä miltä näytti kokonaisuudessaan, niin eikös sinne ollut jotenkin ihmeen kaupalla mennyt joku pirun kiertoviesti fiksuine kuvine ja teksteineen liitteeksi!!! Olen 100% varma, että en liittänyt itse mitään ylimääräistä. Laitoin kyllä pahoittelut perään (johon myös meni, tietenkin, samainen perkeleen ylimääräinen liite). En takuulla vastaa jos sieltä joskus sattuu joku soittamaan!!!!! Miten tällästä voi tapahtua?? YHYYYYYYYY

Kommentit (16)

isoin pomo on kaikkein kovin laittamaan noita hauskoja viestejä kaikille... Eli toivotaan, että tulevalla esimiehelläsi on huumorintajua! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun kaveri btw lähetti mulle kerran sellaisen mieskalenterin s-postissa. Siinä oli 12 kuvaa miehistä, joilla oli muna pystyssä. Mutta hups, kaverilla oli tullut näppäilyvirhe ja viesti oli mennyt koko firman yhteiseen osoitteeseen. Onneksi firma oli pieni ja sanoin kaikille (olin koneen ääressä onneksi kun ko. viesti tuli), että tää on henkilökohtainen viesti, joka vahingossa tuli yleiseen laatikkoon. Vähän pelotti, että jos ne kuitenkin katsoo sen viestin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat