Vierailija

Olen seurannut vierestä ystävääni, joka on itse eronnut ja jolla on nyt kierroksessa toinen eronnut mies. Saan jatkuvasti kuulla miten hölmöjä näiden miesten entiset vaimot ovat...

Itse jään miettimään ennemminkin, että kuka tässä on hölmö...

Kommentit (4)

Jokaisessa avioerossa tulee väistämättä vaihe, jolloin on irroitettava otteensa siitä toisesta. Kun sen kanssa on kuitenkin niin paljon hyvää ja ihanaa koettu niin se irtitotto ei onnistu ilman vihaa. On pikku pakko nähdä toinen ikävänä ihmisenä, jotta pystyisi jatkamaan elämää.

Kyse on ihan samasta kuin murrosikäisten uhma. Muutaman vuoden ajan vanhemmat ovat nuoren mielestä aivan idiootteja - koska muuten nuori ei pystyisi itsenäistymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

....mutta ihan karseaa kuunnella sivusta miten typeriä näiden ihanien miesten exät ovat nyt ja ovat oikeastaan olleet ihan aina. Kuitenkin ovat esim. lapsia hankkineet yhdessä. Pitäisivät nyt edes suunsa kiinni eivätkä uudelle naiselleen haukkuisi... myönnän, että mä en jaksaisi itse myöskään kuunnella näitä kaveriltani...

Nämä ovat siinä mielessä aika huvittavia tarinoita, että usein ajan kanssa nämä uudet osoittautuvat olevan ihan samaa juustoa kuin edelliset, sillä kyllähän ihmiset valitsee puolisoikseen suht samankaltaisia ihmisiä yleensä.

Usein taustalla on kuitenkin pelko. Pelko saa ihmiset tekemään ties mitä ihmeellisempiä asioita - pelko on paljon suurempi voimavara kuin arvaammekaan, mutta usein se tekee myyräntyötä ihan väärään suuntaan.

Ehkä nämä naiset pelkäävät, että eivät ole yhtä hyviä kuin edellinen ja mies joutuu koko ajan todistelemaan, että miten se aikaisempi oli huonompi. Ja tietty totta toinen puoli varmasti onkin, koska harvoin kai sitä erotaan jos parisuhde olisi ollut aivan loistava. Sitä ei kuitenkaan yleensä varmaksi tiedä, että kumpi sen parisuhteen on pilannut vai peräti molemmat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat