Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poika nukkui muutaman kuukausi sitten tosi huonosti. Olin aivan puhki jo silloin. Sitten, tyhmänä, aloin napsimaan nukahtamislääkkeitä (Zopinox). Kuukausi mentii niiden avulla, univelat ei korjaantuneet, ja kierre ´vaan jatkui. Nyt ollaan siinä tilanteessa että Zopinoxit eivät enää auta :(

Mitä ihmettä mä teen?? Mä en nukahda kuin vasta aamuyöllä ilman niitä ja vaikka olen aivan poikki illalla taas, ei uni tule.

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

juttelin lääkärin kanssa ja hän neuvoi minua aluksi ottamaan tabletin vain joka toinen ilta ja sitten myöhemmin vielä puolittamaan senkin tabletin. minulla homma toimi jo reilussa kahdessa viikossa ja nyt en tarvitse enää lainkaan tabletteja.

Jos sulla on jotain lomaa tms. niin helpointa yritellä silloin. On se mahdollista, mutta tahtoa vaatii. Ja sen jälkeen ei enää koskaan voi hankkia reseptiä mihinkään unilääkkeisiin. Muuten niihin alkaa herkästi turvautumaan - ja hups - kierre onkin valmis. Niissä käy äkkiä niin että toleranssi kasvaa. Alkuun riitti yksi, sitten tarvitaan 2 ja lopulta et nuku niilläkään.

Niitä ei pitäis määrätä kellekään. Mulle taisivat aiheuttaa pahemman psyykkisen riippuvuuden kuin fyysisen. Siitä hätävarasta tulee ikävä tapa, josta täytyy tsempata päästäkseen irti.

Mutta sä onnistut kyllä!

Vierailija:

Lainaus:

Sais sitä ennen edes yhden kunnon nukutun yön. Pakkohan se on, en tosiaan olisi uskonut että näin käy itselleni :(

Kiitos teille jotka ystävällisesti vastasitte.

Stellaa söin ennen ja noiden hallujen takia vaihdetiin dormiin, lääkäri ja apteekki varotteli tehokkaiks mut ne ei mulla tehonnu mitenkään. Olis voinu ottaa vitamiinia ja teho olis ollu sama.

12

Sais sitä ennen edes yhden kunnon nukutun yön. Pakkohan se on, en tosiaan olisi uskonut että näin käy itselleni :(

Kiitos teille jotka ystävällisesti vastasitte.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat