Vierailija

vaikka on itse lomalla? aika törkeetä!

Kommentit (15)

Naapurin äijä viettää lomaa ja oma lapsi hoidossa. Isä kuulema tarvitsee omaa lomaa. Miksi niitä lapsia sitten pitää hankkia? Lapsi viettää loman silloin, kuin äitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aika surkealta jos esim. joku 5v. joutuis olemaan kotona äidin ja vauvan kanssa, jos vaikka tilanne olis niin huono ettei lähistöllä olis kavereita, kerhoja ym.. Kyllä isommat lapset tarvii jo virikkeitä!

jotka vievät lapsen päiväkotiin, koska lapsi saa siellä virikkeitä. Kotona niitä ei kuulema saada. Tai lapsi tahtoo niin kovasti päiväkotiin. Äiti on sitten kotona pienemmän kanssa. Ymmärrän kyllä jos äidillä on masennus tai esim mielenterveysongelmia, jolloin lapsen on parempi olla poissa kotoa. Mutta näillä tuntemillani naisilla se on vain mukavuudenhalua toisen lapsen kustannuksella. Haloo, onhan olemassa lukuisia erilaisia kerhoja!

Selityksen makua. En vaan ymmärtänyt tuota vastaustasi. Ei siinä mitään erikoista ohjelmaa tarvita. kotona yhdessäolo on parasta lapselle. Päiväkoti on lapselle sama kuin aikuiselle työpaikka. kärjistettynä.

Lähden 14pv opiskelemaan, mies käy töissä. Meillä alkaa koulu (vika luokka ennen valmistumisa) 3kk työharjoitteulla, jota minun ei tarvitse tehdä.

Hoitopaikka on kuitenkin haettava tytöllemme (1v), sillä koulun alettua mulla SAATTAA olla kaksi käymätöntä kurssia. Tämän tietää valitettavasti vasta 14pv, jolloin samme lukujärjestykset (jos silloinkaan, koska koulussamme on vähän tapana vitkutella noiden lukujärjestysten kanssa. Aina on jotain epäselvyyttä).

Joten saatan joutua viemään tyttäreni hoitopaikkaan, vaikka itse olisinkin kotona!!!!! Tuntuu pahalta, mutta minkäs teet...

riittää, ollaan vauvan kanssa kotona ja vanhempi lapsi jatkaa päiväkodissa " kun se viihtyy siellä niin hirmuisen hyvin, aivan janoaa sinne joka hetki" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat