Vierailija

Mite on menneet neliöt ??? Meill moinen homma lie edessä ja nykyisin on 106 neliöö, ja vähintään olen haaveillut sellasesta kolmiosta/neliöstä, jossa väh, 80 neliöö. Mielipiteitä???

Kommentit (11)

Ostettiin keskellä rivaria oleva asunto. Pihatyöt helpottu huomattavasti, muuten nyt kotityöt ei järin paljoa muuttunu, samalla tavalla tulee siivottua - tosin nyt on vähemmän siivottavaa ja yhdessä kerroksessa mikä tuntuu luksukselta ku ei tarvi imurin kans portaissa taistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me olemme nyt myymässä taloa, ja ostajatkin on 90 %:n varmuudella, eka mentäis ainaki vuokralle, kun voi olla uusikin muutto piakkoin. Mikä muuttui kotihommissa, kun muutitte rivitaloon? Onko teil päätyasunto vai " keskeltä" ? -ap-

ja meillä on kans tilanne se et mies painaa välillä 20 h päiviä ja ittekin olen suht paljon töissä joten okt:n piha oli välillä ku viidakko. Meillä oli vielä melkein ha tontti joten siinä riitti pihaa hoidettavaks.

Rivarissa jaksan mäkin siivota kulkutien lumesta, nurtsin on mies vielä ajanu. Tosin välillä tuntuu et sekin olis hyvä vaihtaa laataks kokonaan :)

3

Jotenki vaan mietityttää, et aatteleeko ihmiset, että ollaan seottu ku muutetaan ok-talosta pois, mutta onha se huolettomampaa asua rivarissa, just noi pihatyöt yms. No, pian varmistuu, ostavatko, ja millä aikataululla tässä edetään. Talo ehti olla vaan 5 päivää myynnissä, onkoha liian hyvä tuuri?

Olen silti itkenyt kun " tää on meidän koti" , mutta puuta ja tiiltähän tää on, eikä edes itse olla rakennettu, joten ei pitäis isompia tunnesiteitä olla... Onko teil " kolmonen" monta lasta? Äsh, alkaa enempi ja enempi silti houkuttelemaan tuo muutto, just pihatyöt yms. Ku mies mulla nii " kiireinen" , että ne on pari-kolme vuotta ollu mun kontolla ja aika rankkaa välillä näillä leveysasteilla... -ap-

Eikö oma asumismukavuus oo tärkein? Mä viihdyn ja jos joku on sitä mieltä et ollaan seottu niin senkun on, tod näk on oikeessa. Ei siks et muutettiin rivariin vaan ollaan muutenki hiukan erikoisia luonteita. Seuraavaks saatetaan vaihtaa -02 auto johonki -96 vuotiseen...

3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat