Seuraa 

Tietääkö joku, voiko Aftab valmistetta käyttää imetyksen aikana? Mulla on aivan hirmuisen kipeä afta poskessa (en pysty kunnolla syömään). Hain apteekista Aftab nimisiä tabletteja, joita laitetaan rakkulan päälle (sisältää kortisonia). Apteekkari sanoi, että vaikuttaa paikallisesti ja voi varmaankin käyttää imetyksen aikana. Kotona luin kuitenkin käyttöohjeesta ja siellä sanottiin, että vaikutuksia ei tiedetä, joten ei voi käyttää imetyksen aikana. Mitä tekisin? Onko joku käyttänyt ko. valmistetta vaikka imettää?

Mulla on muutenkin tiukka imetysdieetti päällä, joten nyt ei olisi varaa olla syömättä...Paino tippuu liiankin nopeasti ja olo aika hutera. Afta on tosiaan niin kipeä, että kohta en pysty enää syömään mitään.

Kiitos, jos joku osaisi auttaa! =)

T:Sonja_79 & tyttö 3kk

Kommentit (1)

...itse en uskaltanut noita tablettaja ostaa niiden sisältämän kortisonin takia. Eikä apteekissaaan suositeltu. Ostin sitten sellaista geeliä, jota sai laittaa imetyksestä huolimatta. Tosin ei musta auttanut yhtään, mutta aftan paikkakin oli hankala ettei siihen oikein saanut geeliä laitettua.

Viikko meni ennekuin parani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat