Vierailija

voisiko uskaltaa luottaa ja toivoa että vielä olisi lämmin?

Kommentit (2)

Tätä mieltä olen, niin myös kreikkalainen mieheni. Silloin on vielä lämpimiä aurinkoisia päiviä, muttei yleensä mitään kauheaa " lehmän henkäys" -helleaaltoa, illat ovat jo viileitä, merivesi edelleen lämmintä, ja elokuun kauhea lomaryysis (kailottavine italiaanoineen) on ohi!! Lomalla on silloin enemmänkin " normaaleita ihmisiä" (heh!), eikä bailaavia koululaisia ja opiskelijoita, koska opinnot ovat heillä jo alkaneet. Riippuu tietysti, mitä lomaltaan hakee, onko itse bailuprinsessa vai perheellinen...

Asun myös Kreikassa, en tosin noin etelässä kuin Kreeta. Siellä todennäköisemmin on lämpimämpää reilusti lokakuun puolelle, meillä on jo syksyn merkkejä silloin kovastikin.

Tämä kesä on ollut aika outo ilmojen puolesta, koko heinäkuu on ollut viileää, jopa alle 30 astetta, tuulista, sateistakin, eli sellaista lämmintä suomalaista kesäkeliä. Ei ole ilmastointilaitetta tarvinnut monena päivänä tässä kuussa. Harvinaista heinäkuulla tuo. Ihanaa vain, kun ei ole ollut kauheaa hellettä. Joten kukapa tuosta syyskuustakaan tietää, kun takuuvarmaa hellettä ei täälläkään ole.

Itse lähtisin kyllä mielelläni syyskuussa Kreetalle, hauskaa lomaa teillekin, jos sinne päätätte mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat