Vierailija

En taaskaan saanut unta, kun itketti vain. Mies kuorsaa jo sängyssä eikä tajua miten mua loukkaa.

Kaipa tää on näitä raskauden tunnekouhuja kun näin loukkaannun. Olen itsekkin ihan normaalipainoinen, mutta mies ihailee naisten vartaloita kaikilla fitnes/puntti sivustoilla... Kukapa ei ymmärrän, mutta kun en itse ole sellainen niin se loukkaa ! Miksi ne pitää sanoa ääneen kuullessani, kun vielä tietää, etten tällähetkellä ole ihan sinut oman kroppani kanssa!?

Usein myös vaikkapa kadulla kommentoi ohikulkevia naisia :( Ja ei mies itsekkään ole täydellisessä kunnossa lähellekkään!

Tiedän kyllä, että mies minua rakastaa ja tämä tuleva on jo neljäs lapsemme, mutta... Olen asiasta yrittänyt hänelle myös sanoa, mutta ei tunnu auttavan. Onko muilla samanlaista?

äiti rv 23

Kommentit (8)

Muttajos se olis niin sika että ääneen kommentoisi ohikulkevia naisia kadulla niin jättäisin moisen juntin heti. IHMISIÄ EI KOMMENTOIDA KADULLA!

AP:lle sanoisin että jos nyt kuitekin päätät pitää tämän kasvatusprojektisi niin aloita kommentoimalla samalla tavalla ammun lehdestä kaikkia miehiä ja heidän ulkonäköään mahdollisimman härsiksti. Ja kun mies ihmettelee nii ntoteat vain että samalta se hänenkin suustaan kuulostaa, etkä oikein tykkää siitä mutta avoimena sieluna päätit kokeilla tuntuuko se hyvältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon ollu 3 kertaa raskaana ja aina iso maha ollut silloin.

Nyt kun en enää ole raskaana ja tuskin pitkään aikaan niin mies sanoi että raskausmahat on niin ihania ja hän ihailee raskaana olevia naisia :/

muiden miesten kommentointia, mutta jotenkin tuntuu pahalta?? Olen liian kiltti, tiedän!

Eilen hankin jopa itselleni treenit kamppeet, jotta näin raskaana ollessani voin uuden puntti harrastuksen aloittaa. En tiedä sitten miten fiksua on... kaikkea se rakkaus teettää. Ihan kiva on kyllä aloittaa kuntoilu, saa ainakin omaa aikaa. Mieskin kyllä puntiksella ahkeraan käy ja muistaa kyllä mainita jos siellä on ollut joku hyvä mimmi!

Mies on todella kuin pikkupoika... pitää varmasti vaan keskustella ja keskustella ja... Nyt kun oon raskaana niin harmittaa kun mun keskustelu päättyy aina itkuun.. olen vähän herkässä olotilassa :)

Kiitos kommenteista, tuli parempi mieli!

T: ap

Mieskin saattaa olla epävarma raskaudesta ja muusta, ja yrittää peittää sitä noin. Tsemppiä, pidähän mielessä että olet taas pian oma normaalivartaloinen itsesi :) älä vertaa itseäsi muihin, sinä olet raskaana nyt ja saatte miehesi kanssa lapsen! Ja nauti, minäkin olisin mielelläni raskaana ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat