Vierailija

Mikä se on? Onko pettämistä jos suutelee työkaveriaan pikkujouluissa? Entä jos kerran panee vieraan kanssa humalassa ravintolaillan päätteeksi? Entä jos on oikeasti rakastunut toiseen, mutta ei anna sen mennä fyysisyyden asteelle? KEROTKAA MIKÄ ON PETTÄMISTÄ JA MIKÄ EI? JA MIHIN ASTI OLISITTE ITSE VALMIITA MENEMÄÄN?

Kommentit (13)

Petoksen pahuutta arvioin taas niin, että pitkään jatkuva henkinen läheisyys vieraan kanssa on pahempaa pettämistä kuin kerran tapahtuva satunnainen kännipano.

Mutta siis suuteleminenkin on pettämistä jos se tapahtuu puolison tietämättä ja siitä ei voi kertoa avoimesti.

Eli se on meillä ainakin jo pettämistä. Tietysti kaikki, mitä salaa puolisoltaan, kun tietää, että ko. toiminta loukkaisi tai on sellaista, mitä ei itse omalta puolisoltaan hyväksy, on myös pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suhtaudun erittäin avomielisesti ns. pettämiseen. Eli voisin helposti elää suhteessa missä se olisi molemminpuolisesti hyväksyttyä. Kyse on varmasti jonkinlaisesta " ideaalista" , koska nykyisessä suhteessani se ei toimisi. On olemassa erilaisia parisuhteita ja pidän eniten sellaisesta missä se toimisi. En halua tarkemmin määritellä mikä on pettämistä. Jokainen voi vetää rajan itse niin kauan kuin sitä ei molemminpuolisesti sallita.

mutta pettämistä on myös se, että ylläpitää intiimiä ystävyyssuhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa ja salaa tämän suhteen omalta kumppaniltaan.

Jos aikojen saatossa joskus toiseen ihastuu, eikä mitään kuitenkaan sitten tapahdu, ei minusta voi puhua pettämisestä. Se voi olla vaikkapa päiväunelmia ja haaveita.

- Pusutella saa, mutta ei suudella.

- Sänkyyn ei saa mennä, nukkua saa vierekkäin.

- Flirttailu on sallittua kaikissa muodoissa.

- Jos alkaa oikeasti tuntea jotain toista kohtaan, kerrotaan siitä molemmin puolin.

Toimii meillä tosi hyvin, ja ainoastaan kerran on ollut tilanne, jossa pitänyt kertoa toiseen kohdistuneista tunteista. Mutta kun niistäkin puhui tarpeeksi ajoissa, keskusteli oikein kunnolla, niin sitä tajusikin miten hyvä on olla toisen kanssa :0)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat