Vierailija

ka tykkäsi?

Tyytyväisenä ajettiin takaisin omaan mörskäämme!

Kommentit (8)

Käytiin siellä, työn jälki ihan hirveetä joka talossa. Meillä rakennetaan parhaillaan itselle taloa, viimeistelyvaiheessa. Itse olemme tehneet kaikki sisustustyöt laatoituksia lukuunottamatta ja vaikka olemme täysin oppipoikia, työmme jälki on sata kertaa parempaa kun niiden messutalojen. Olisivat hiukan panostaneet!!

Listat repsottavat miten sattuu, tapetteja ei ole edes yritetty kuviokohdistaa, puupintoja lakattu/maalattu erittäin epätasaisesti, maalia puuttuu sieltä täältä... HUH

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Epäkäytännöllisyys ja arkkitehtuuri on asia erikseen. Ne eivät toki ole messuilla käytännöllisiä ikinä. Mutta kyllä ne ihan kivoja ulospäin olivat. Olin positiivisesti yllättynyt arvosteluihin nähden. Ihan ok. Tyyli vaan on nyt murroksessa, enää ei pitsikannustalot ole niitä pop juttuja. ainakaan kaupungin liepeellä. Maalaistalot on asia erikseen.

Kävin sekä Espoossa että Tuurissa, ja Tuurin taloista sai huimasti enemmän ideoita omakotitalosuunnitelmiin. Lähes kaikki talot olivat kohtuukokoisia, pohjaratkaisuiltaan hyvin suunniteltuja ja kohtuuhintaisia. En usko, että kukaan tosissaan menee messuille kyyläämään jotain tapettien kohdistamista. Jokainen rakentaja voi tehdä oman kotinsa pintatyöt just niin kuin itse haluaa. Messuilta haen itse ideoita pohjapiirustukseen ja vinkkejä pintamateriaalien aineista ja väreistä. Vaikka joku keittiön taso oliskin lakattu huonosti, niin kyllä siit silti näkee, sopiiko se taso ja keittiön kaapinovet yhteen... Ihme nipotusta edellisellä kirjoittajalla... Tosin hieno homma, että olette itse jaksaneet tehdä siistiä ja huolellista työtä, samaan pyrin itsekin sitten joskus, kun taloa pykään.

Vierailija

:

Lainaus:

Käytiin siellä, työn jälki ihan hirveetä joka talossa. Meillä rakennetaan parhaillaan itselle taloa, viimeistelyvaiheessa. Itse olemme tehneet kaikki sisustustyöt laatoituksia lukuunottamatta ja vaikka olemme täysin oppipoikia, työmme jälki on sata kertaa parempaa kun niiden messutalojen. Olisivat hiukan panostaneet!!

Listat repsottavat miten sattuu, tapetteja ei ole edes yritetty kuviokohdistaa, puupintoja lakattu/maalattu erittäin epätasaisesti, maalia puuttuu sieltä täältä... HUH

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat