Vierailija

Kommentit (8)

Vanhanaikaisen oloisia, mutta uusia.

Kyllä mä tavallaan tajuan, että uuden pitää näyttää uudelta, eikä sata vuotta vanhalta, mutta monesti nämä uusvanhat ovat vanhalle alueelle paljon paremmin istuvia kuin uudenaikaiset kiveä ja lasia -talot.

Ei siis ollut tarkoitus mitenkään arvostella kenenkään mieltymyksiä, olen vaan ihmetellyt jo pitempään, kun kaikki asiantuntijat niitä kilvan moittivat.

Nykyään tehdään kyllä tosi kolkkoja kerrostaloja.

Ihan sama juttu siinä Kartanokosken alueessa Vantaalla. Ihmiset tykkää mutta arkkitehdit haukkuvat. Onko meidän tavallisten ihmisten maku niin kouliintumaton ja surkea? Vai mitä tämä on?

Mun mielestä talotehtaiden valmistaloissa on paljon todella surkeaa suunnittelua ja sillä saralla kaipais arkkitehdin kosketusta. Jotenkin vaan tuntuu, että yleisessä keskustelussa tavallisten ihmisten ja arkkitehtien näkemys siitä, millaisia talojen pitäis olla, on ihan eri laidoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieluummin asuisin tässä rivarinpätkässä kauemmin rahaa säästäen kuin sellaisen pykäisin.

En vaan tykkää enkä arvosta. Tusinatavaraa.

Siis tarkoitan näitä tämän tyylisiä. Tuo " pitsikannustalo" tuli vaan plokattua tuolta asuntomessu-ketjusta, musta kuvaava nimi tämäntyylisille.

Arkkitehtejä ei kiinnosta mistä ihmiset tykkää. Olen jo pitkään ihmetellyt kenelle he taloja sunnittelevat erityisesti kerrostaloja, kun ei niistä kukaan tykkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat