Seuraa 

Katsoin tilanteen heti, kun vuorokausi vaihtui. Hitsit, että sitä odottaakin näin kovasti, että näkee talven värit! Toivottavasti olis jo aamulla päivittynyt sivut... Eikös ne luvannut elokuun ensimmäinen päivä laittaa talvimalliston näkyviin?

Sivut

Kommentit (26)

Tytöille oli kovin vaaleanpunaissävytteinen mallisto, pojille taas oli perinteinen tummansininen-vaaleansininen, mudanharmaa-lime, sekä vaaleanruskea-vaaleansininen. Ei ollut tullut kuin haalareita ja vain noissa kolmessa värissä. Loppumallistosta ei ole tietoa, nettikuvia ootellaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikäs onkaan ihanampaa, kun ulkoilla ensin lasten kanssa ja sitten päikkäriaikaan hörppiä capua ja silmäillä netistä syksyn uutuuksia. Ja se odottaminen vasta hauskaa onkin!

Aika aikaa kutakin, eikös niin?

kaaka (töissä taas)

Jos ovat sanoneet, että elokuun alussa, niin sehän voi tarkoittaa myös 3. tai 5. päivää... Hyvää asiakaspalvelua olisi tietysti laittaa ne heti 1.8., koska ihmiset niitä odottavat.

Täälläkin odotellaan, että kuvat ilmestyisivät nettiin. Ovat todellakin ilmoituksessaan luvanneet kuvat 1.8. nettiin. Sain myös erikseen sähköpostia asiasta, kun sitä aiemmin kyselin...

Kummaa, etteivät millään saa päivityksiä tehtyä lupauksiensa mukaisesti. Luulisi, että saisivat kuvat nettiin yön aikana kuten esim. Stockan kanta-asiakasedut.

Odotellaan...

Itse olen vuorotyössä ja arki on todella kiireistä ja stressaavaa, mutta näin lastenvaatefriikille on rentouttavaa katsella ja miettiä tulevan talven mallistoja ;)

Kello on jo kohta puoli seitsemän illalla eikä vieläkään ole nettisivut päivittyneet :-( Miksi sivuilla luvataan, että talvimallisto on esillä 1.8. alkaen, jos niin ei kerron ole? Laitoin jo meiliäkin Reimalle ja kyselin asiasta, mutta eivät ole mitään vastanneet.

nim. malttamaton ;-)

Meille tänne Jyväskylään tulee kuulemma mallistot vasta syyskuussa-lokakuussa kauppoihin, mutta mielelläni tutustun jo etukäteen ennen kuin lähden lasten kanssa kauppoihin vaatteita ja kenkiä sovittamaan. Kyselen lapsiltakin jo kuvien perusteella, että mistä he tykkäävät :)

Minä ainakin henkilökohtaisesti tykkään ihan vain mielenkiinnosta katsella ja ihastella uusia vaatemallistoja. En minäkään vielä elokuulla talvivaatteita osta, varsinkaan kasvaville lapsille. Mutta on kiva nähdä eri valmistajien talvi- ja kevätulkoiluvaatteet jo etukäteen, niin voi rauhassa suunnitella ja miettiä, mitä ostaa.

Edelleen innolla odottelen, milloin Reiman sivuille kuvat vaihtuvat! :o)

mutta vähän oudoksuttaa kun talvivaatteet tulevat jo kesällä kauppoihin ja ihmiset miettivät jo heinäkuussa (no, nyt juuri vaihtui elokuu) toppavaatteita ! voi aikoja-- juu, tiedän kyllä, että näinhän se on, ja että " parhaat viedään päältä" varsinkin kun suomessa on niin pienet markkinat ! mutta silti tekee mieli tätä asiaa hämmästellä. eivätkö ne talvivaatteet ihan hyvin ehtisi kauppoihin ja nettiin vasta syyskuussa esimerkiksi - kun asia alkaa tuntua edes vähän ajankohtaisemmalta siis vuodenaikojen mukaan?

Toiset tykkäävät ympäri vuoden toppavaatteista, toiset vain talvella (jos silloinkaan). Elämää on varmasti jokaisella perheellisellä ja perheettömällä. Ei sitä mistään tarvitse mennä " hankkimaan" ;o) Ja toisten elämänsisältöön kuuluvat vaatteet enemmän kuin toisten.

Jos nämä Reiman talvimallistot eivät toisia kiinnosta, niin ne voi ohittaa. Tällä palstalla ei varmasti ketään voikaan kiinnostaa kaikki asiat. Esim. itse jätän lukematta lähes aina vaunujutut, koska meille se ei ole nyt ajankohtainen hankinta. Mutta senkun toiset keskustelevat vaunuista ja rattaista, joita omistavat jopa viidet kappaleet, ilman minun " ihmettely" kommenttejani.

Mutta pyydän anteeksi, että tein näin typerän aloituksen joidenkin mielestä. :o(

EllaBoo:

Lainaus:

Tekö ihan vakavasti kyttäätte Reiman nettisivuja talvimalliston toivossa??Tällaisina hetkinä olen niin tyytyväinen että en jäänyt kotiäidiksi vaan olen työelämässä,on kamala kauhuskenaario että elämäni olisi niin tylsää ja merkitysestöntä että lasten talvivaatemallistot pitäisi olla nähtävillä elokuun helteillä " että ehtii miettiä ja katsella" .

Hyvät mammat:Hankkikaa elämä :)))))

Et varmaan ole tosissasi!?.

Jos sinun mielestäsi työelämä tekee elämästä ihanaa & merkityksellistä ei varmasti tarkoita että ihmisen joka ei ole töissä elämä olisi tylsää & merkityksetöntä!!!!!. Kaikenlaisia meitä joukkoon mahtuu...

Eiköhän jokainen luo oman elämänsä onnelliseksi haluamallaan tavalla!, toinen työllä & toinen kotona!!.

Itse kuulun siihen sakkiin joka ei työllä elämäänsä merkitystä & ihanuutta saa (päinvastoin), vaan olemalla kotona lasten kanssa & nauttimalla näin elämästä lasten kanssa. En tosiaankaan istu tässä koneella koko päivää miettimässä & selaamassa vaatemallistoja!, vaan elämäämme kuuluu paljon muuta!!. =)

Vaatteet ovat vain minun harrastukseni!, kuten varmaan monen muunkin & tämä palsta on nimenomaan tarkoitettu niistä kiinnostuneille!. :)

Tekö ihan vakavasti kyttäätte Reiman nettisivuja talvimalliston toivossa??Tällaisina hetkinä olen niin tyytyväinen että en jäänyt kotiäidiksi vaan olen työelämässä,on kamala kauhuskenaario että elämäni olisi niin tylsää ja merkitysestöntä että lasten talvivaatemallistot pitäisi olla nähtävillä elokuun helteillä " että ehtii miettiä ja katsella" .

Hyvät mammat:Hankkikaa elämä :)))))

Kävin laittamassa minäkin asiasta palautetta Reimalle..

Minä myös kuulun niihin jotka haluaa ajoissa tietää millaiset mallistot eri valmistajilla on & Reima on yksi käytetymmistä meillä (mallit, värit & laatu mieluisin). Yleensä lähden siis n.350km päästä mieleisiä haalareita ym. talvitamineita hakemaan (tulee tietty muutakin shoppailtua ;)) & mielellään heti kun ne liikkeisiin saapuu, että todellakin saan ne mieleiset!. Koska meille tänne tulee Reimatecejä vasta tuossa syys-lokakuussa & vain yhteen tai kahteen liikkeeseen. Lisäksi on sitten mallistona vain usein 1-2 väriä!, joten valinnan varaa ei juuri ole.. :(

kenen ELÄMÄÄN kuuluu yhtenä osana kiinnostus lastenvaatteisiin. Ja koska olen niistä kiinnostunut, odotan innolla syksyn uusia mallistoja, myös muiden kuin Reiman.

Aina kun joku sanoo, että hankkikaa elämä, niin mietin mitä sillä tarkoitetaan. Sitäkö, että ei ole elämää jos on aikaa omille kiinnostuksen kohteille. Onko elämää vain jos on töissä ja on aina kiireinen. Minulle ei tulisi mieleenkään sanoa jonkun muun asian harrastajalle, että hanki elämä, jos hän käyttää aikaansa omaan kiinnostuksen kohteeseensa. Jos se ei olisi siis sama kuin minun.

Nyt tämä keskustelu lähti vähän rönsyilemään. Mutta tulisipa nyt pian ne uudet talvivaatemallistot nettiin. Tämä on vähän tylsää aikaa vaatefriikille kun alet on jo koluttu ja syksyn malleja on vasta vähän kaupoissa.

Vaikka vaatteista tykkäänkin...hmmm mutta en silti menetä yöuniani jos Reiman sivuja ei ole päivitetty tiettyyn päivään mennessä :) :).Nautitaan vielä kesästä,eiks je? :)

Ei tosiaan. Eiköhän nämä " mallistojen odotukset" ole ihan pilke silmäkulmassa kirjoitettu!?

Tuskin kenellekään talven toppahaalarit on henki ja elämä, mutta hauskahan noita vaatekuvastoja ja sivuja on selata (ja syksyn muotinumeroita esim. viimeisin GLORIA!) ja pääsee helpommalla, kun tietää, mitä haluaa siinä vaiheessa kun ostosten aika. Itselläni ei ainakaan ole aikaa/halua kierrellä vaan ihmettelemässä jokaisen kaupan valikoimaa, vaan yleensä tiedän, mitä menen ostamaan ja mistä, ostan kerralla enemmän. Uskoisin, että samalla tavalla toimii moni työssäkäyvä kuin kotiäitikin. :)

Jos ei kerran onnistu luvattuna päivänä, niin voisi laittaa leväperäisemmän ilmoituksen esim. elokuun alusta. Katselin äsken, että nyt on poistunut se uutinen, jossa luvattiin, että uusi mallisto esillä 1.8 lähtien ja tilalla ei mainita mitään koska tulee, plääh.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat