Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Uskaltauduin aloittamaan uudella otsakkeella, kun kello löi juuri tiistai päivän puolelle- mie täällä yötöissä aherran, onneksi tosin on hyvin hiljaista osastolla. Kauhiasti olitte muuten ehtinneet maanantain aikana kirjoitella, mukava lueskella:)

MaryRose: Onnea työpaikan johdosta:) Kuulostaa vaan hurjalta tuo opiskelu- ja työtahtisi- ethän pala loppuun? Itsekin joutunut joskus työskentelyä opiskelun ohessa rajaamaan,kun alkanut mennä vähän liian lujaa:( Päivittäinen punkku-annos kuulostaa kivalta, nam:) Sopisin kai paremmin Ranskaan tms maahan,jossa viiniä juodaan päivittäin ruoan kanssa, sivistyneesti tieteskin:) Pupuilunne määrä on herättänyt keskustelua, miekin kommentoin, että nauttikaa nyt toisistanne, kun vielä noin jaksatte. Ah, voi niitä aikoja, jolloin meilläkin..nyt on tosiaan sitä harvempi tahtista meininkiä, kuten joku jo kirjoittelikin..Mutta MaryRose, jo on ihme, jos ei nyt tärppää:) !!!!!

Jessicalle tsempitystä ja TOIVOA,kuten otsikkokin lupaa!! Peukut ja varpaat on täällä aianskin pystyssä!!

Meriheppa: miuakin mietittänyt, miten kropalle käy,kun pillerit joskus lopettaa: söin ite joskus teininä diane nova-pilleriä iho-okelmiin, nyt näppyjä yasminin kanssa ei tuu,kuin harvakseltaan, mutta ihoni on niin HERKKÄ, että jää helposti arpi:( Siis, olenkohan hormonimyrskyn kourissa ihan näppyjen peitossa, muutenkin näytän tosi nuorelta, vaikka 24 piakoin jo täytänkin..hui! No tärkeintä olisi tietty raskautua, kun pillerit lopettaa, viis näpyistä- ja uudesta teini-iästä:)

Peipposkan olen samoilla linjoilla: Seksi ei toimi, jos on pakkopullaa! Kivaa ja kutkuttavaa sen olla pitää, eikös?!

Killa: NAUTI Sie lomastasi vielä viikon verran:) Miten aiot viikun lomaviikon käyttää?? Miulla alkaa 10pv loma torstaiaamuna, kun nämä yöt loppuu...Pieniä matkoja olisi tarkoitus tehdä kotimaassa ja naapurimaassa. Kummityttö 3kk lähtee mukaan Ruattiin vanhempiensa kanssa,omin lapsen siis itelleni. Toiv. Neiti tuittu osaa vain olla nätisti, niin vauvakuume hiipii vahvemmin miehenkin sisimpää kolkuttelemaan:)

KM & Sara-Maria: Ihana kuulla heppaimmisten ajatuksia:) Omani kanssa juuri väännettiin helteessä koulua tänään, että oli ihanaa, polle oli niin mukana touhussa, yritti kaikkensa:) Kyllä hevosen selässä häviää hetkeksi kaikki maalliset murheet; parasta irtioottoa:) *Vilkutuksia siis, miulta ja hepalta:) *

Juliaana: Ah, onpa ihanan kuuloiset häät tulossa teitille:) Oikein päivä prinsessana, once in a lifetime-experience!!

Greetas: No jo on oireet:( *lämpöajatuksia*

nellamaija: menkkakivut ei ole kivoja:( Oletko kokeillut Miranax-nimistä valmistetta (reseptillä)? Siitä yleensä vastetta, jos muu ei särkyyn menkkakivuissa auta, viimenen mahku on ainakin Ponstan forte - särkylääke, jota yksi tuttu sisätautilääkäri kirjoitti kaverille menkkakipuihin..hoitaja nostaa taas täällä päätään..

_apila_ mulla samaa vaivaa; Kunnon pupuilujen jälkeen on paikat pipinä. Bepanthen on ollunna kovassa käytössä. Tämä alkoi antibioottikuurin jälkeen, ja kaikki on tsekattu - gynellä oon käynyt ja tauteja ei ole. Liukaste onneksi jelppii myös kivasti - ja mies suhtautuu ymmärtäväisesti:)

Naksu - ja kaikki muutkin : +++++++-tuulia:)

ON: Miehen kanssa eilen tiukka keskustelu: Miehellä pelko taloudesta, jos/kun vauveli tulee; mies haluaisi meillä olevan jonkinlaisen pesämunan (mistäpäs sellaisen saa??). Mies pelkää , miten ihmeessä asuntoa ja kahta autoa ylläpidetään yhden tuloilla. Ymmärrän miehen huolen, mutta itse, kun olen vähän sillä linjalla optimistina, että kyllä sitä aina pärjätään, kun vähän jostakin tingitään. Eli ehkä kumpikin saa tulla itseensä. Mies tajusi huoleni siitä, että kun en tiiä tarkkaa ajankohtaa, koska vauveli saa tulla - saatin jonkinlainen sopu asiasta aikaan. Mies kertoi, kuinka kummitytön vierailu taas jotakin hänessä liikautti, eli työstää vauva-asiaa koko ajan!! En siis menetä toivoani:) Ja mekin ostettu nyt vasta 1.Oma kotimme, eli ehkä nyt voi nauttia siitäkin ja totutella uuteen elämäämme- mie olen vain sellainen kaikki mulle heti nyt- ihminen:(

Lemmikeistä: Olen kasvanut eläinten ympäröimämänä, nyt onkin suuri suru, kun ei voi miehen astman takia koiraa ja kissaa ottaa:( Onneksi äidin luona asuvat kissavanhukset, jotka ovat olleet kauan mukana elämässäni:) Ja onhan miulla se heponen, eli siinä riittää rapsuteltavaa...

Nyt tämä maratonviesti päättyy tähän. Kaikille Enskattarille lämpöajatuksia täältä - ja oikein kaunista tiistaipäivää:)

terkuin pariisitar

Sivut

Kommentit (60)

Pariisitar, meriheppa ja live mietti pillereiden lopettamisen jälkeistä elämää ainakin kasvojen suhteen. Mulla 1-2 ekaa kuukautta ei mitään erityistä, mutta sitten kun se kukinta alkoi! Koskaan ennen pillereitäkään ei ole ollut finneistä ongelmaa. Sillointällöin yks tai kaks. Nyt sitten oli ohimot, leuka, nenä ja otsakin koetuksella ;) Nauroin just sitä, että murkkuikä on tullut!! Tilanne on alkanut nyt rauhoittumaan, eli hormoonitkin tasaantumaan.

Jokainen varmaan miettii edes vähän talouttaan tässä tilanteessa. Me ollaan selvitty yhdellä palkalla 4 vuotta, kun mie opiskelin. Joten nyt kun molemmat töissä, niin tilanne tuntuu suorastaan ruhtinaaliseelta :) Muistakaamme myös se, että äitiyspäiväraha määräytyy tulojen mukaan. Nykyisin voi valita haluaako verotuksen mukaiset tulot (eli 2v. sitten olleet tulot) vai viimeisen puolenvuoden tulot huomioitavan äippärahaa laskettaessa. Miun esim. kannattaa tietty ottaa nuo viimeisen puolenvuoden tulot, koska 2v. sitten opiskelin = ei tuloja ja nyt oon töissä.

Agua80: Siehän pidät tarkkaa kirjanpitoa ;) Joo piinaillaan jo nyt vaikka kp vasta 24/28-33. Luulen, että tääkin kierto lähempänä tuota 33 kun 28:a Kohtahan siekin pääset/joudut piinailemaan:)

emka: toivottavasti oli rentouttava reissu, vaikka takamus puutuikin autonpenkillä.

Nennaliina: Kivaa, kun jonkun kaa on samantapainen kierto! Saa aina piinailla yhtäaikaa ;)

Kindnessille ja greettasille pahoittelut tädistä. Häntä pystyyn (vaikka hakaneulalla) ja uutta kiertoa kohti!

Galluppeihin: ikää kohta 25, sytynyt lokakuussa -81. Täti vieraillee yleensä 3-4 päivää ja hyvin niukkana, onneksi :)

ON: Kuvottava olo, mut en ole oksennellut! Jotkut jo tuolla arvailikin, että josko tää olisikin sitä... Sitä miekin olen mittinyt, mutta en oo antanut ajatukselle valtaa. Tissin on hieman arat, mutta pehmeät (kai aia ennen tätiä, mie en muista...) No, mutta piinaillaan...

T:Remukka kp 24/28-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mieli vähän maassa... Mahaa juilii kovasti ja pieni v***us päällä! Mies joutui töihin, ja nyt taas tuntuu, ettei sittenkään oo pupuiltu tarpeeksi! Eli nyt mulle alkaa siis kasvaa varmaan sellaiset pupunkäpälät, joilla mä kohta hakkaan lattiaa ja raivoan!!!

Ei ikinä pitäis suunnitella mitään, ettei pettyis.. Mun on kyllä sanottava, että suht hyvänä viilipyttynä yleensä pysyn, mutta nyt jotenkin ottaa päähän.. Pitäis siivota ja laittaa ruokaa, vaan pa*kanmarjat - ei huvita!

Kaverini plussasi viikonloppuna. Kivaa - mutta nyt sekin vituttaa, joutuivathan he yrittämään toukokuusta asti! Ihan oikeasti olen iloinen heidän puolesta, mutta nyt kaikki taas tuntuu tyhmältä ja epäreilulta...

Piti kommentoida ADETTELLE, että toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Varmasti pitkät 2 vkoa edessä, mutta äkkiä se aika menee!

Ja JEANETTE: Tervetuloa!

KILLAlle toivon hyvät ohjeet puhelimeen mukaan, varsinkin jos päätit jonkin ihan uuden hienon mallin hankkia! Mä nimittäin sain/jouduin ottamaan työpuhelimekseni kommunikaattorin. Jep - joku voisi siitä olla onnellinen, mutta mitä ihmettä mä sillä teen. Käsi kipeenä joutuu ympäriinsä kantamaan, eikä siinä ole edes radiota! Pöllö vehje! Ja tosiaan " ihan helppokäyttöinen" - juup! Ja tiettyhän mä toivon myös ison plussan!

APILA: elä sinä vielä luovu toivosta!!!

NAKSU: Eiköhän meidän kropat oo " mömmövapaita" ! Toivottavasti ei liian... bdbdbd

BROOKE ja JESSICA: EXTRA bd bd bd! Toivottavasti juna pysähtyy teidän asemalla! Me tullaan sitten seuraavalta perässä!!!

Joo, mä lähden tästä nyt katselemaan telkkaria, ettei tarttis käydä imuriin kiinni. Tosin saishan siihen purettua suurimmat aggressiot??

Oon@

Bianco, Heppa ja Nenna: Kiitos kivoista sanoista! Kyllä mä kovasti tuohon uskon mutta taidan vielä heti huomenna aamulla testata uudestaan. Nyt nukkumaan niin aamu tulee nopeemmin!

-Vähän rauhoittunut mutta entistä innokkampi Kesis-

uutta tsemppiä sitten seuraavaan kiertoon! Melkeen samoissa jatketaan tässä kierrossa, eli mulla kp 4/26-28. Piinahan alkaa " jo" kolmen viikon päästä...

Pahoitteluni siis tädistä kindness.

Omanapaisuusvaroitus! Nyt tulee omaa itseä niin että napa paukkuu...

Enhän mä nyt millään malttanut... ne testit oli jo valmiina kaapissa... ne vaan huusi mua avaamaan itsensä...

Tein 5 min sitten sellaisen mammaksin erittäin herkän (One step muistaakseni) testin. Olin menossa ihan vaan pisulle ja jotenkin nappasin sellaisen käteeni. Ei siis mitään aamuvirtsaa tai edes 3-4 tuntia pantattua. Ja sieltähän sitten melkein heti (siis todellakin sen 5 min sisään) ilmestyi testialueelle kontrolliviivaa haaleampi mutta kuitenkin ihan selvä viiva! Ja nyt oon ihan paniikissa, voiko tollaseen uskoa??? Kun kp:t on vasta se 33/31-37. Tiedättekö, mulla ihan kädet tärisee...

Enkä edes uskalla sanoa miehelle, ettei joudu pettymään. Ja pitäähän sekin mua ihan aivottomana, kun ensin lupaan testata viikonloppuna ja sit yhtäkkiä ihan out of the blue meen ja teen sen testin.

Ei ois pitänyt kun nyt on ihan paniikkiolo... Uskaltaisinkohan mä jo huomenna aamulla tehdä " virallisen" testin? Auttakaa nyt, rakkaat enskat!!!!

[quote]

-Panikoiva Kesämorsian-

Kyllähän se plussa on :) Vauvaliimaa tuhat kiloa, kyllä niillä pikkuinen pysyy kyydissa sen 9kk :)

Sere, joka ei pysty lopettaan tän palstan lukemista/kommentoimista, näköjään.. ;)

Meriheppa: töihin paluu loman jälkeen on hankalaa. Olen kans ollut vatsa viikon loman jälkeen töissä ja tuntui, että mitään järkevää ei saanut aikaiseksi. Eiköhän se arki kuitenkin ala taas siitä sujumaan.

Remukka: pikaista paranemista sinulle. Tai ellei tuo nyt sitten ole...niin kuin joku jo ehti arvaillakin. Meillä taitaa olla aika samallainen kierto, mulla nyt kp 23/28-30.

Greetas: voimia sinulle! En ole ihan varma ymmärsinkö sitä sinun testitulosta oikein...

Apila: plussaonnea+++++

Kesämorsian: tänne kun on tottunut kiertoaan analysoimaan, niin oikeassa olet, varansa saa pitää, ettei asiasta tietämättömilel kavereilleen ala puhumaan samaan malliin :) Jännään sun puolesta, toivotaan, että täti pysyy poissa.

Serenity: kiva, kun tulit kertomaan kuulumisiasi. Eiköhän me muutkin pian tulla perässä ;)

ON: kp siis 23/28-30, eikä sitten minkäänlaisia tuntemuksia. Tosin vähän samanlainen olo on kun aina ennen tädin vierailua. Kunpa se nyt tajuais pysyä poissa. Ai niin, ja Remukan eläingalluppiin sen verran, että meillä ei miehen allergian takia ole eläimiä. Lapsuudenkodissani meillä on aina ollut kissa ja niin on nytkin.

Nenna

Jopas Te rakkaat Enskakamut olette ehtineet vaihtaa ajatuksia:) Siispä heti kommentoimaan:

Sara-Maria: Samoilla linjoilla miekin talouspuolen suhteen; aina jtkn pärjää- vielä, kun saisi asian taottua miehen kalloon..:)

Aqua: Millaisia lomasuunnitelmia Siulla on? Nappaat sitten PLUSSAN heti lomanalun kunniaksi:) Sovittu!?

Nenna: Tädin karkoitusta Siulle!

Kindness: En ole ikuna kuullut, että iho voisi parantuakin raskauden aikana, kiva tieto! Hiukset kyllä tosiaan hormonimyrskyn tuotoksena vahvistuu, ja imettäessä ohenee..Olet myös oikeassa, että parisuhteessa hyvät kesksutelut kumppanin kanssa ovat a&o. Miun miehelle auttaisi kai parhaiten talousasioiden konkretisointi; laskea siis paperille menot ja tulot tarkasti. Näin tehtiin asuntoakin ostaessa..

Remukka: hyvä tieto tuo äitiyspäiväraha-asia: tiesin tuon viim. puolen vuoden tulojen mukaan määräytyvän äitiyspvärahan, mutta kahden vuoden takaisten tulojen mukaan vaihtoehto oli vieras. Aina oppii uutta:)

Naksu: Tiiän tunteen, miunkin mieli usein melankolian puolella (varsinkin,kun ajatukset ei pyöri kuin VAUVOISSA ja siiten ahdistuu tähän venailuun) - ja sitten olen pinna kireällä. Ja mielialat meneepi muuteskin vuoristorataa - ja miehellä meinaa mennä hermot:( Ja oikeassa olet, aina joskus se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella - vaikken miekään pettämään ala! Hih, mulla on täällä nyt tosi ihana ja komia yökkökamu...kivaa silmän iloa - ja lisäksi mies,joka jaksaa höpöttää vauvoista:) *voimahali Siulle*

Peipposka: Kuten edellisestä voit lukea, vauvojen ympärillä ne ajatukset pyörii aina vaan...ihan ahdistukseen asti:( PÖH!

Adetelle voimia jaksaa odottaa. Ystävällä oli sama tilanne keväällä, mutta kaik kääntyi parhain päin:)

Dese: Kivan kuuloinen vapaapäivä Siulla:) Dekkarit on hyvää kesälukemista! JA inhorealisti on paras sana kuvaamaan miunkin miestä; samassa veneessä kellutaan siis:)

Titille: paranemisia!!

JA Kesämorsiammelle: ISOOOOO ONNENTOIVOTUS!! Kyllä Teille nyt taitaa olla tulossa haikara kylään:)

Killa: hihittelin täällä noita Siun puhelinpähkäilyjä: mikä malli olisi kätsy vauvankin kanssa...ihanan käytännöllistä: me Enskat (ja naiset) ajatellaan sitten KAIKKEA:)

Omaan napaan ei kuulu juuta eikä jaata, päivät kuluu unilandiassa, kun näitä öitä tekeepi.

Ai galluppiin vielä, olen vm 82, tässä kuussa tulee 24 täyteen:)

KAunista elokuun iltaa kaikille Enskattarille:)

Tulin vielä nopeesti käymään, kun en ehkä ehdi enää tänään koneelle!

[color=blue]Peippo[/color]: joo ovis voi olla jo kp 8. Ja tosiaan välillöä iskee paniikki vaikkei yritystä vielä ois ollut vuosia. Itelleni taisi eka kriisi tulla just tossa vaiheessa yritystä!

[color=blue]Naksu[/color]: kyllähän se haaveilu piristää omaa arkea... Mutta tosiaan jos aikoo suhteessaan pysyä, kannattaa jättää haaveiluksi! :)

[color=blue]Jessis[/color]: näin uskoisin, koska kyllähän tosi monella on ihan sellainen olo, että menkat alkaa justiinsa (PMS-oireet, mahakivut, tissikivut ym mitä joka kierrossa) ja sitten plussa paukahtaakin. Pahoinvointi alkaa periaatteessa vasta rv 6, vaikka kai joillain voi alkaa jo aiemmin. jotenkin omalla kohdallanikaan en odota mitään raskausoireita ennen kuin menkat on myöhässä. En tiedä miksi, mutta en vaan usko. Mennään muuten sit iän puolesta samoissa, mullakin synttärit lokakuussa! Ootko vaaka vai skorppari (en muista olitko paikalla kun oli galluppia tästä)?

[color=blue]Adette[/color]: eiköhän kaikki mene hyvin kuitenkin, eiikös nuo tuhruttelut ole ihan tavallisia alkuraskaudessa?! Mutta varmaan tosi pitkät 2 viikkoa... Tule sit taas meillekin kertomaan kuulumiset!

[color=blue]JeanetteJ[/color]: tervetuloa joukkoon mukavaan! :) Mullakin oli pillereiden jälkeen hiukka häikkää noiden menkkojen kanssa. Jos terveyskeskuksesta kysytään on 3kk normiaika odotella niitä, mutta jos et jaksa odottaa, niin yksityiset auttaa! Vaan palataan tähän tarvittaessa!

[color=blue]Brooke[/color]: sulla alkaa olla ihan mahdottoman jännät paikat! Koska testaat? *bd*

Olikohan siinä kaikille?! Nyt täytyy kyllä lähteä tonne asioita hoitelemaan, joten (luultavasti) huomiseen!

K.

pitihän tännekkin tulla nyt kertoon mikä tilanne täälä on..eli teis sen plussa testin pe ja vloppuna alkoi mahakivut ja selkäkipu ja su illalla tiputteli vähän.. pääsin sitten eilen äitipolille ja ottivat verestä sen hcg ja se oli 842(eli positiivinen) ja sit ultrattiin ja sielä ei vielä näkynyt muuta kuin hieman suurentunut kohtu.. eli voi olla raskaus todella aloussa että ei ainakaan se 5+? jotain ole vielä menossa. Nyt sitten 2vk ootellaan ja sitten otetaan uusi hcg ja ultrataan uudestaan koska silloin jo pitäis näkyä jotain.. vähä váan jännittää et miten tulee käymään... onneksi tiputtelu on loppunut ja mahakivut ja selkäkivutkin on hellittänyt toistaiseksi.. Tuntuu varmaan pitkältä tää 2vk..onneksi ens ma alkaa työt et aikakin kuluu paremmin...

plussasäteitä muille..

adette

[color=fuchsia] Adette: Nyt pidetään siis peukut pystyssä että kaikki on ok, vaikka miks ei olis?! Toinen on vasta niin pieni ettei vielä näy! Jaksuja!

Linnea: Tiedän tunteen, mulla on vähän samanlainen olo ton meijän kanivaarin kanssa, häkkieläintä en ota enää koskaan!! Ei kurjempaa elämää vois olla!

Desejo: Joo, onneks munkaan ei jatkossa ihan jatkuvasti tarvii lakia tönkiä, sosionomi musta vaan tulee! =) Senpä takia tää onkin niin kamalan vaikeeta kun ei oo ollenkaan mun heiniä! Vaikka toki lastensuojelussakin tota lakia pitää tuntea...

Jeanette: Tervetuloa vaan joukkoon piinailemaan! Täältä saa maailman parasta vertaistukea, loistavampaa porukkaa saa hakea!

Täytyy ensin omaa napaa laittaa, täti eksyi aamulla tännekin :( Vaikka niin kyllä arvelinkin, kun " raskaus-oireet" teki täyskäännöksen perjantaina. Ja tätioireet vahvistu, kunnes eilen jo oli kunnon pms-oireita :( Eli lopulta tiesin että täti yrittää kylään.. Eikun uuteen kiertoon peipposkan ohjeilla :) Niin, ei ymmärtänyt tätäkään torppaa kaukaa kiertää..

MaryRose: miten ne sinun työasiat? tänäänhän sinulla on /oli se toinen haastattelu.. tsemppiä sinne!

pariisitar: kyselit iho-asioista. Mulla oli kaverilla päinvastoin. Eli kun ei ollut raskaana, niin iho oireili mutt raskautumisen jälkeen koko raskausajan tosi hyvänä. Sanoi itsekkin, että voi suklaatakin syödä vaikka kaks levyä (todella terveellistä..) eikä mitään. Ja hiuksetkin kuulemma vahvistu ja kasvoi todella hyvin. Eikö tämä olekin hormonien tekosia? Meillä yks suurin keskustelunaihe on myös ollut taloudellinen tilanne jos raskautuisin ja jäisin kotiin. Nyt jotenkin asioita enemmän tuumanneena mieskin on huomannut, ettei koskaan voi olla " täydellistä" ajoitusta lapsenhankinnalle ja itsekin sanonut, että kyllä me aina pärjätään. Tämä kuulosti todella ihanalle, kun hän sen itse minulle sanoi :) Pohtikaa ja jutelkaa yhdessä enemmän, se auttoi ainakin meillä. Ja muiden eri elämäntilanteissa olevien kavereiden kokemukset myös..

Sere kyseli niitä plussia, täällä siis piinailu loppui tätsykän tuloon :(

Desejo mainitsi, että miten kummassa ennen pärjänneet ilman netti-piinailija-tsempittäjä-kuuntelija-kavereita. En tiedä! On ollut todella ihana päästä tänne teidän kanssa keskustelemaan näistä asioista, suurimpia varmasti jokaisen meidän elämässä. Ihana, että täältä on (jo näin lyhyellä aikaa) saanut tukea ja apua omaan tilanteeseen :) Kiitos siitä kaikille ihanille enskoille!! (taitaa täti herkistellä minua.. ;)

Kesämorsiamelle paljon lämpöisiä plussatuulia ja apilalle myös! Miten kävi? Toivottavasti täti eksyi nyt vaan mun luo, pois teidän kaikkien muiden lähettyviltä!!

Muutamia ajatuksia vielä.. Onko teillä pupuiluhalut lisääntyneet, kun olette alkaneet " tositoimiin" , eli jättäneet ehkäisyn pois? Täällä kyllä on, ja mieskin on sitä ihan ääneen ihmetellyt, ei kuitenkaan pahastellut ;)

Ihan mielenkiinnon vuoksi (vaikka esittelyistä löytääkin), ensikoiden ikägallup. Ei tietysti ole pakko laittaa.. Minä vm-79.

Nyt pakko lähteä kylille, ihanaa viikonalkua kaikille. Kellon juoksemista piinaajille ja voimia tädin yllättäneille ja paljon haleja ja onnentoivotuksia plussaajille.

aurinkoisin, vaikkakin tädin yllättämin terveisin kindness (kp1/28)

Kyllä se kesis on nyt plussa!!! Eikös se vaan ole varmempi kun on kerran laimeammasta virtsasta tehty kuin aamulla. Eikä niitä viivoja sinne turhaan tule! ELI ONNEKSI OLKOON OIKEIN HURJAN PALJON!!! Huippua! Tarrasukkia vielä kans! :D :D

T:Heppa

Oli ihan pakko heti aamusta tulla lueskelemaan kuulumisia. Hieman vaan on tämä palstailu täällä töissä päivisin hankalampaa, kiitos avokonttorin.

[color=maroon] LinnaeaBorealis: Juu meillä on yksillä tutuilla hoffi ja ne oli viikonloppuna tuolla tervakoskella. [/color]

[color=blue] Apila: Mitä testi näytti? Bd [/color]

[color=maroon] KM ja trixie: Teillä on jännät paikat :) Millos ajattelitte testailla? [/color]

[color=blue]LiVe: yksi etappi hääjärjesteilyissä eteenpäin ku kirkko on varattuna. Tuleeko teille talvi vai kesähäät? [/color]

[color=maroon] Pariisitar: Eiköhän noi raha-asiat herätä keskustelua monien muiden perheissä. Toivon mukaan pääsitte raha-asioissa yhteisymmärrykseen, asioilla on tapana aina järjestyä. Meillä oli kanssa yrityksen alkuvaiheissa monestikkin keskustelua siitä, että miten me pärjätään rahallisesti. Mies näistä asioista enemmän huolta meillä kantaa. Mä yritän vakuuttaa sille, että kyllä me pärjätään. Kyllä sitä varmasti jostain joutuu ¿luopumaan¿ vauvan takia, mutta mä ainakin haluan niin paljon oman vauvan, että kun se tulee niin sen ehdoilla eletään. [/color]

[color=blue] Jessis, vielä on toivoa :) [/color]

[color=maroon] Sere: oon toki niin kauan kun vain haluat täällä. Ilmottele sitten kun päivitän sut plussanneks. [/color]

Remukan eläin galluppiin on helppo vastata, meidän perheessä ei mitään lemmikkejä ole, ikävä kyllä. Ehkä vielä jonain päivänä.

*Vilkutuksia* MaryRose, Desejo, meriheppa, Killa, Naksu, greetas, Juli, peipposka, Nellamaija ja muutkin enskat.

[color=yellow] Aurinkoista päivää [/color]

[quote]

-Sara-Maria-

Palailin eilen muutamien päivien reissulta ja tänään ajattelin sitten aloittaa viikonlopun ja maanantain pinojen kahlaamisen läpi. Oli ihana päästä hekeksi pois kotoa. Viikonloppu meni ajellessa rovaniemi, ranua, kuopio ja hämeenlinna, ihan heti ei kyllä tee mieli istua autossa. Ranualla käytiin katselemassa eläinpuistossa jääkarhuja, olivat meinaan isoja ja suloisia. Ruskeakarhuilla oli veikeitä pentuja. Oviskin taisi olla tuossa vk.lopun aikana. Nyt sitten odotellaan ja ihmetellään.

KOvin omanapaista tänään, mutta nyt rupean ajankanssa sitten lueskelemaan, sen mitä ehtii ennenkuin työt kutsuvat. on niin outoa mennä päiväksi ja illaksi töihihn kun normaalisti menee kuuteen ja on puoliltapäivin jo valmis kotio.

Tänään on ollut ihan poikkeuksellinen päivä. Heräsin jo hyvissä ajoin ja mikä ihmeellisintä, ihan pirteänä. Ei silti, en ole tehnyt mitään järkevää vaan haahuillut ympärinsä, lueskellut dekkaria ja tietty nettisurffaillut. Ja mikä mukavinta, netti toimii edelleen. Olisikohan miehen edellisessä työpaikassa unohdettu ilmoittaa operaattorille, ettei ko. henkilö ole enää palveluksessa 1.8. alkaen. No, samapa tuo. Hyvähän tämä vaan on.

[color=3A5FCD]pariisitar[/color]: Meilläkin oli aikoinaan melkoiset rahakeskustelut. Meillä mies ainakin on sellainen inhorealisti, joka kaivelemalla kaivelee asioista aina ne mahdolliset ongelmat. Itse taas uskon siihen, että kyllä sitä aina jotenkin selviää. Tilanne toki rauhoittui sitten, kun molemmat saivat vakkaripaikat. Sen jälkeen kuvioihin on tullut mukaan toki autolaina ja asuntolaina. Mutta kuten edellä sanoinkin, kyllä sitä aina jotenkin selviää. Asioilla on tapana järjestyä. Ja sitten niitä iho-ongelmia. Pillereiden aikana pieni yksittäinenkin näppylä oli melkoinen katastrofi, mutta nyt ei ne pienet tunnu enää missään. Iho on siis mennyt huomattavasti huonommaksi pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei se monen iho-ongelmaisen mielestä varmastikaan ole mikään paha vieläkään, mutta itselle se muutos on ollut melkoinen rasite. No, jospa sen haikaran kanssa voisi tehdä vaihtokaupan, mulle plussapallo ja sille näppylät. Olis ihan reilua!

[color=3A5FCD]Jessis[/color]: Älä vielä luovuta! Odottele vaan rauhassa. (Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty...)

[color=3A5FCD]Aqua[/color]: Into piinailuun! Kyllähän se mieliala välillä heittelee itse kullakin, tuttu tunne. Tuleva kesäloma kaiketi ainakin piristää, vai mitä?

[color=3A5FCD]Nennallekin[/color] piristystä piinailupäiviin! Jospa se täti vaihtuisi kuitenkin siihen haikaraan... Kyllähän se haikarakin niitä ihme kolotuksia ja nipistelyjä lähettelee. Näin olen ainakin ymmärtänyt ;).

[color=3A5FCD]Kindness[/color]: Sait sitten kuitenkin ikävän vieraan, lohtuhali. Onneksi tuo peipposka jakoi meille hyvät ohjeet. Niitä noudattamalla voisi jotain tapahtua...

[color=3A5FCD]greetas[/color]: Ikävää, että testi oli mitä oli. Toivotaan, että se tätikin sieltä sitten ilmaantuu, jos ei sitä mukavampaa yllätystä tässä kierrossa ole tarjolla. Tsemppiä!

Kuinkas pitkät korvat sillä [color=3A5FCD]Oon@lla[/color] tänään on?

[color=3A5FCD]Killa[/color]: *vilkutus* Täällähän minä vielä. Toivottavasti huomennakin.

[color=3A5FCD]Remukka[/color]: Onnea oireiden metsästämiseen ja tulkintaan. Se käy välillä ihan työstä :D.

[color=3A5FCD]Naksulle[/color] jaksamista lakitekstien referointiin. Taitaa olla melkoista hommaa, kun ainakin omiin korviin ja silmiin lakiteksti on todellista kapulakieltä. Juuri kun luuli ymmärtäneensä jonkin asian, kumotaan se seuraavassa lauseessa. Onneksi oma leipä tulee aapisen tavaamisesta. Siitä selviydyn ihan kunnialla. :)

No sitten niihin [color=3A5FCD]gallupeihin[/color].

~Lemmikkieläimiä ei ole eikä luultavasti tule. Itse haluaisin kyllä oikein kovasti kissanpennun, mutta mies on kai vähän allerginen. Näin hän ainakin itse " väittää" . Olen kyllä luvannut ostaa nenäliinojen säästöpakkauksia, jos kisu aiheuttaa nuhaa, muttei ole vielä mennyt toive läpi. Ja onhan se toki helpompi esim. reissata, kun ei tarvitse huolehtia hoitajista yms.

~Ikää alkaa olla jo ihan riittävästi eli 28.

~Tädin vierailut ovat lyhentyneet tänä pillerittömänä aikana ihan mukavasti. Nyt se pirulainen ei kahvittele enää kuin 3-4 päivää.

~En tieä, kuuluko se vielä tähän gallupiin, mutta joku tuosta pupuiluinnosta kyseli. Kyllä sillä pillereiden lopetuksella on osuutta tähänkin. Jotenkin vaan on erilaista, kaikki ikäänkuin tuntuu enemmän. Ja kyllä sitä sitten luonnollisesti haluaakin enemmän. Mun mies toki reagoi jossain välissä vähän samaan tapaan kuin Killan mies, eli ajatteli mun haluavan vaan sen toivotun raskauden takia. Kyllä sekin kai sitten ymmärsi pointin, kun tuossa joskus totesi, että jos tämän innokkuden olisi tiennyt, olisi ne pillerit voinut heivata nurkkaan jo aikaisemminkin.

Vilkutuksia ja tervehdyksiä myös kaikille muille enskoille. Tänään täällä on näkynyt ainakin[color=3A5FCD]Sara-Maria, meriheppa, emka, peipposka, saikku, sere ja adette[/color]. Paljon plussatuulia!

Voi olla, että tämän päivän palstailu oli nyt tässä, mutta tulihan sitä tekstiä ihan riittävästi. Saamme nimittäin aivan ihania vieraita: kummipoika perheineen tulee meillä yökylään. Jippii!

~dese

Ainakin kannattaa aloittaa oviksen tikuttaminen hyvissä ajoin, jotta ei missaa sitä! Ovishan voi olla 16pv ennen menkkojen alkua eli ovistestiin voi saada plussan 18pv ennen.

Oiskohan noissa simpukoissa tapahtunut sitte jotain kehitystä kun ne kaverit joilla on tällä hetkellä simpukat on kehuneet kovasti...? Mulla ainoa ongelma on siis se nokialaisten ulkonäkö, musta ne on niin äijämäisiä ja bisnesluureja, kun ite haluisin jonkun kivan tytsyluurin! ;) Siks mulla onkin tällä hetkellä 3100, " herkullisen vadelmanpunainen" kuten myyjä totesi ja mä olin myytyä! Hih! Yksinkertainen mutta siro!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat