Vierailija

Jos joku olis näyttäny mulle silloin kuvaa nykyisestä itsestäni, olisin varmaan ampunut itseni siihen paikkaan! Lapsiluku on kasvanut kahdesta neljään, masennus ja paniikkihäiriö on vallanneet melkein koko elämän, nelisen vuotta tuli valvottua (siis kun nää 2 nuorinta valvotti yhdessä ja erikseen ja kolmella oli korvatulehduskierre!), yksi lapsista ei ole ihan terve muutenkaan, asumusero on ollut kaksi kertaa tässä välissä (nyt viimeiset melkein 3 v. rimaa hipoen yhdessä) ja mieheni jäänyt ainakin kolme kertaa kiinni pettämisestä ja sata kertaa valehtelusta...Yhdessä oltu siis täsmälleen VIISI (5) VUOTTA! Onko joku ihme, että painoa on kertynyt!!!

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ensin parin vuoden ajan tajuttoman pitkiä työviikkoja - ruokahuolto meni pikaisen napsimisen puolelle. Sitten lapsi ja sen myötä pari vuotta kestänyt masennus - lisää kiloja...

No nyt on suunta parempaan päin ja kiloja tippuu :)

Tosin nuorimmainen on vasta pari kuukautta vanha, mutta silti, karmeeta. Minua ainakin lihotti raskausajan diabetes, hiilareiden sietokyky olematon. Nyt hyväkarppaan ja kilot laskee huimaa vauhtia. Tällä hetkellä olo on hyvä kun olen kiinteytynyt jo 13cm vyötäröltä neljässä viikossa. Siltikin olen aina masentunut, kun näen itseni hääkuvassa säteilevänä ja hoikkana. Läskit, sulakaa pois ja vähän vikkelää tai leikkaan teidät leipäveitsellä veks!

Vois olla sellanen, et olisin syönyt aamupalalla vaikka 4 leipää ja kaakaota, sitten mennyt kauppaan ja ostanut ison pussin sipsiä, ison säkin karkkia (n. 300-500g) litran jäätelöä, 1,5 litraa limua, syödä ne ja sen lisäksi jonkun hamppariaterian... ehkä jotenkin noin...

Mulla on myös tapana ahtaa tunnetiloihini ja olen ollut samassa jamassa ylipainoisena ja onnettomana. Kun elämä on kovaa, ainoa lohtu on ahmiminen. Silti- sinun kannattaa laihduttaa. Tein niin itsekin, ja vaikka elämä ei muuttunut ruusuiseksi, on se ainakin siedettävämpää.

nimim ennen 87 kiloa, nyt 57 kiloa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat