Vierailija

Ei kukaan näe teille ja teidän tulevaisuudesta mitään. Ihan tsägää, jos menee yks yhteen.

Sivut

Kommentit (25)

Minusta liiallisesti itseensä uskovat nimenomaan nämä jotka kuvittelevat omaavansa jotain yliluonnollisia kaikkitietävyyden kykyjä, eivät ne jotka eivät.

Voisi muuten tuo viimeinen lauseesi pitää paikkansa: epäilen nimittän kilpirauhasen toimintahäiriötä. Lääkäriin olen kyllä menossa. Terv. 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voisitko kertoa minulle, että montako lasta näet meille yhteensä? Miten työni? Saanko vakipaikan? Entä opiskelu? Jos lapsia vielä niin milloin?? Kiitos>:=)

Kunhan ihmettelen muutamaa enneuntani.

Lainaus:

Voisitko kertoa minulle, että montako lasta näet meille yhteensä? Miten työni? Saanko vakipaikan? Entä opiskelu? Jos lapsia vielä niin milloin?? Kiitos>:=)

Miksi kirjoitatte edes näistä asioista jos ette usko tähän? Voin kertoa jopa teidän kodin järjestyksen jos keskityn tarpeeksi joten pelkästä arvailusta ei ole kyse. Minulla on kykyjä päästä toisen ihmisen tunteisiin ja eloon kiinni. Minuun jumalana enkä yli-ihmisenä en pidä itseäni, ihan normaali kotiäiti joka auttaa välillä ihmisiä elämässä ja antaa toivoa tulevaan. Jokainen voi antaa rehellistä palautetta ja tulla kertomaan miten kävi. harvoin olen erehtynyt, mutta virheitä minullekkin sattuu jos en saa yhteyttä kunnolla.

Voimia.

Et ihan ymmärtänyt lukemaasi, lueppas uudestaan: "Sinulle sanoisin että ne työkuviot tulevassa eivät ole sinua varten. yritä jaksaa esikoisen kanssa. Lapsesi on lahjakas, tulet nauttimaan paljon hänen onnistumisistaan. Se punainentalo rinteessä on teitä varten, tulet näkemään sen." Kaikkihan tuossa meni oikein! Puhun tulevasta en tästä hetkestä. Esikoinen sinulle on tulossa, kerroin siitä, tulevaisuuden työstä ja talosta. Ennustaja puhuu tulevasta ei tästä hetkestä ellei siihen ole jotain erityistä syytä.

Lainaus:

En ole työelämässä ja odotan ensimäistä lasta vasta ja asumme keskustassa vuokralla.

Mitä tarkoitat, olen "nähnyt" muutamia enneunia, ja hieman ihmettelen onko tämä yleistäkin?

Lainaus:

Ihan miten kukin haluaa ajatella. Toki jos ei usko mihinkään muuhun kun itseensä niin miten voisi uskoa mihinkään muuhunkaan. ;) Joskus monille teistä avautuu se aivan uusi maailma. Ei mene montaa vuotta. =)

Olen kovasti toivonut vielä yhtä lasta mutta mies ei oikein innostu! Näetkö kannattaako vielä yrittää vai joko pitää luovuttaa ko. asian suhteen?

mitä muuta näet minulle, 30+ äidille?

Kiitos!

mitään itseäni varten, koska uskon, että nämä voimat eivät ole Jumalasta lähtöisin vaan sieltä toiselta osapuolelta. En tuomitse näkijöitä, hehän yrittävät yleensä vain auttaa, mutta uskon ilmoitukseen, joka tulee suoraan Jumalalta, ei muiden ihmisten kautta.

jotkut kokee vallan tunteen, kun toiset uskoo niiden höpötykset ja siinä uskossaan kenties myös toteuttaa asiaa? Näkijän kommenttia voi kukin tulkita ihan miten lystää, ja siten uskoa siihen. Näkijä saa varmaan tyydytystä kun kokee olevansa hyväkin ihmistuntija. Kuin psykologi ilman koulutusta.

Hieman jos avartuisit ystävä hyvä. Kaikki mitä näemme tässä ja nyt ei ole ainut todellisuus. Joillakin on kykyjä tai sanoisin että syvempiä vaistoja tunnistaa ihmisten tunnetiloja ja aistia tuonpuoleista.

Sinulle sanoisin että ne työkuviot tulevassa eivät ole sinua varten. yritä jaksaa esikoisen kanssa. Lapsesi on lahjakas, tulet nauttimaan paljon hänen onnistumisistaan. Se punainentalo rinteessä on teitä varten, tulet näkemään sen.

Ihan miten kukin haluaa ajatella. Toki jos ei usko mihinkään muuhun kun itseensä niin miten voisi uskoa mihinkään muuhunkaan. ;) Joskus monille teistä avautuu se aivan uusi maailma. Ei mene montaa vuotta. =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat