Vierailija

on pääasiassa ruokottoman ala-arvoista. Kieli on köyhää ja virheellistä. Aiheeni ovat monesti brutaaleja, tylsiä tai aivan liian kärjistettyjä. Teen esimerkiksi pieru-aloituksia ja väitän itsestäni poikkeavia ihmisiä huonoiksi. Vaahtoan misseistä ja otan osaa kyselyihin, joissa tiedustellaan, kenelle näyttelijälle antaisin vaikka puiston penkillä, jos vonkaamaan tulisi. Asiallinen puoleni pilkahtaa esiin työssäni sekä tekemissäni tutkielmissa ja joskus muutoinkin kodin ulkopuolella. Tällä palstalla en pyri pätemään. No, joskus sentään vastaan asiallisesti esitettyihin kysymyksiin asiallisesti, jos minulla on tieto, joka toiselta puuttuu.

Kommentit (9)

Mikäli puhutaan ruokottomasta kirjoittamisesta, pieruista jne., niin minä lasken kielen ruokottomaksi, kirjoitettua tai puhuttua. Mutta minulla onkin omat kriteerit. :) On tämäkin aihe vääntää juttua tähän aikaan yöstä.

se mikä lienee numero

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viestin ydin oli kai se, että ihmiset on erilaisia? Mulle ruokottoman kielen käyttö julkisesti on aika vaikea ajatus, joskus ajatus tosin houkuttaa, varsinkin tällä palstalla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat