Vierailija

Kommentit (22)

En halua e-pillereitä enkä kierukkaa tms. Ei ole koskaan ollut mikään ongelma käyttää kondomia, voisihan siitä tietysti ongelman tehdä jos haluaisi.

Vierailija:

Lainaus:

En halua e-pillereitä enkä kierukkaa tms. Ei ole koskaan ollut mikään ongelma käyttää kondomia, voisihan siitä tietysti ongelman tehdä jos haluaisi.

Niin voisi. Onneksi en ole naimisissa kanssasi. Tai ehkä olen ja haen nautintoni muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei juuri kaivata seksiä ilman kortsua. Tai tavallaan kaivataankin ehkä, ei käytetä sitä ihan alusta loppuun vaan mies on kyllä sisällä ilmankin kumia. Musta on ihanaa, kun ei tarvi säntäillä seksin päätyttyä vessaan alapesuille, vaan mies menee. ;) Kierukkaa en ottaisi suin surminkaan ja tällä hetkellä muisti ei ole niin pop, että uskaltaisin alkaa pillereitä syömään. Ja kun ollaan kaikin puolin tyytyväisiä näin, niin... Ja joo, ennen kuin joku heristää sormea, niin tiedetään, että kortsua pitäisi käyttää alusta loppuun varmistaakseen raskauden ehkäisyn, mutta ei meille olisi niin katastrofi, jos vahinko sattuisikin, joten siksi näin. Silloin kun ollaan satavarmoja, että ei vauvaa nyt, niin ollaan tarkempia.

Vierailija:

Lainaus:

Huh huh.

Kyllähän seksi ilman korstua on ihan eri laatuista kuin kortsun kanssa. Mielummin kestän sen kaiken " sotkun" .

Meillä toimii loistavasti! Syynä tähän ratkaisuun on pilleireiden, renkaiden yms sopimattomuus. Ja raskausaikanakin mies halusi välillä kumia käyttää, halusi kokeilla uusia merkkejä ;)

Toisekseen mies on todella harvoin kotona (töissä ulkomailla) eli seksiä on suhteellisen harvoin, tuntuu sitten ihan järkevältä käyttää kortsua.

Siistiä puuhaa myöskin.

Tosin viikko ennen menkkoja viikko menkkojen jälkeen vedellään paljaallaan, joten saadaan siitäkin nauttia. Ja yleensä aina vetästään jonkun aikaa ilman ennen kuin kondomi laitetaan. Eli ihan mainiosti toimii hommelit. Ja vauva ei olisi ollenkaan katastrofi, joten ollaan huoletta tämän 90 prosenttisesti varman ehkäisymme kanssa.

mä. Mä en kans nauti siitä että spermat valuu pitkin reisiä ja lakanoita. Kortsun kanssa on siistiä. Eikä meille muu ehkäisy käviskään. No, mies saa joskus paljasta " varmoina päivinä" tai sit saa olla paljaalla sisällä ja ruikkia rinnoille...

Mutta en halua syödä pillereitä ja syksymmällä olisi tarkoitus jättää kokonaan ehkäisy pois joten siihen asti kondomia käytetään. Mun mielestä seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia, mutta silloin kun söin pillereitä niin se ei tuntunut yhtään miltään.. Että parempaa se kuitenkin on kondomilla kun pillereillä.

Jos saamme toisen lapsen niin sen jälkeen aion kokeilla hormonikierukkaa.

ja kuparikierukkaa en halua kun menkat ovat muutenkin todella runsaat. Joten käytämme ihan mielellämme kortsuja (niissäkin on muuten todella paljon eroa eri merkeissä).

Minä menen joka tapauksessa pesulle, oli kortsu käytössä tai ei. Kun itseltäkin lähtee niitä eritteitä, niin on mukava olo kun käy pesulla. Ei se niin vaivalloista ole...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat