Vierailija

Mies sanoi, että lapsia ei tule koskaan. Erolla uhkailu ei auta. Onko mitään keinoa uhkailla, kiristää, lahjoa? Vai mitä helvettiä mä teen???

Kommentit (2)

Minä en voisi. Lapset on niin iso asia että kyllä laittaisin miehen vieläpä ihan hyvillä mielin kiertoon. En uhkailisi tai kiristäsi mutta lopettaisin suhteen ja olisin tyytyväinen että minulla olisi vielä mahdollisuus äitiyteen. Älä pilaa elämääsi tuon miehen takia. Jäämällä suhteeseen tulet katkeraksi ja oma rakkautesi loppuu.

Eli kyllä mies varmasti rakastaa, vaikkei haluaisikaan ikinä lapsia. Teidän täytyy nyt vain molempien punnita itseksenne, että mistä on valmis rakkauden edessä luopumaan (mies lapsettomuudesta tai sinä lapsista). Itse en haluaisi lapsia miehen kanssa, en uhkaamalla, lahjomalla enkä kiristämällä, jos mies ei kerran haluaisi. Kokisin sen vääränä tulevaa lastakin kohtaan, ettei häntä ole molemmat vanhemmat todella halunneet. Eli miettisin, otanko riskin uuden yhtä ihanan ja rakastettavan miehen löytymisestä ja mahdollisuudesta saada hänen kanssaan lapsia vai nauttisinko nykyisen miehen kanssa elämästä ilman lapsia. Vaikea homma. Voi olla, ettei uutta kumppania niin vain löytyisikään tai joutuisin siinä tyytyä vähempään tai voi olla, että nykyisen kumppanin kanssa meneekin vuosien kuluttua sukset ristiin, jolloin olen joka tapauksessa yksin ja vielä ilman lapsia. Missään tapauksessa en kuitenkaan " pakottaisi" nykyistä kumppania hankkimaan lapsia vasten tahtoaan.

En voi muuta kuin toivoa sulle harkintakykyä ja voimia, mitä sitten päätätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat