Seuraa 

Aloitanpa pinon :-)

Sivut

Kommentit (41)

Olipa mukavaa kuulla, että kaikki hyvin, ja liityt takaisin remmiin! Tervetuloa! Uutisia näin päin on aina niin kiva kuulla :)

Tappert; oloni on edelleen hyvä, saapa nähdä joko pääsenkin pahoinvoinnistani, vai yllättääkö se kahta pahempana, kuten kirjoitit. Nyt minulla on tosiaan rv 9+1 menkkojen mukaan, mutta ultran mukaan olis jo rv 10+0. Jos tuo ultra pitäisikin paikkansa, niin sittenhän se voisikin jo alkaa helpata (elättelee toiveita..)

Gallupiin: Olen ammatiltani terveydenhoitaja, kotona ollut esikoisen syntymästä v. 2003 asti, ja aijon ollakin.

Lapsista; esikoinen, poika on syntynyt 6/2003 ja kuopus, poika myös, on syntynyt 2/2005. Vipinää riittää :))

Minä olen todella laiska liikkuja, olen aina olllut. Poikien kanssa kärryttelen, minkä viitsin. Aloitan joka syksy jonkun lajin, joka hiipuu pikkuhiljaa iltojen pimetessä. Tiedän, pitäisi liikkua. Hoikka olen (166/54), joten kilojen vuoksi ei tarvitse, mutta kunnon vuoksi olisi tarpeen, tiedetään. :)) Ehkäpä ensi kesänä, mahan kadottua :)

Mutta nyt lieden ääreeen!

T. Caius

Olin ekassa neuvolassa tänään ja eihän siellä muuta kuin juteltiin taas ja otettiin veri+pissanäytteet. Kyselin että eikö yritetä edes kuunnella sydänääniä, niin th sanoi että ei ole tapana Tampereella kuin että lääkäri sitten kuuntelee np-ultrassa. Älytöntä?!?! Eihän niitä sitten tarvi kuulla jos ultrassa NÄKEE että kaikki on ok. Esikoisen sain lähikunnassa ja siellä kuunneltiin eka kerralla kun olin 9+ viikolla ja hyvin kuuluivat.

Neuvola kaikenlisäksi taas laskee viikot menkkojen mukaan vaikka sanoin että kävin alkuraskauden ultrassa ja viikkoja on reilusti yli yksi vähemmän kuin menkoista laskien. Menkoista laskien LA on mulla 5.3. ja eka ultra antoi 13.3. ja tiedän että se pitää paikkansa ;-)