Vierailija

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapseni käyttäytyy hyvin ja tiedän että heidän kanssaan voin mennä esim. ravintolaan, ilman, että siellä tarvitsisi erikseen komentaa tai kauheasti vahtia. Ja tosi paljon mua just ärsyttää riehuvat ja meluavat lapset esim. ravintolassa, kaupassa tms.

Mitenkäs tän tilanteen ratkasisin. Jätänkö kokonaan lapset komentamatta. Antaa tehdä mitä haluaa, niin eipä tule neurooseja?

t ap

Sitten tämä ystäväni aina valittaa, että lapset heräilevät yöllä. Eikö hän osaa laskea 1 plus 1? Pelkään myös mitä traumoja hän aiheuttaa lapsilleen. Hänelle ei voi asiasta sanoa, koska hän ei pysty keskustelemaan, vaan on itsekin huutokasvatuksen saanut neurootikko.

Huutaminen ei ole kasvatuskeino. Aikuisen pitää pystyä olemaan viisaampi kuin lasten. Olet menettänyt otteen lapsistasi, jos tarvitset huutamista heidän rauhoittamiseensa. Huutamista voi käyttää vain äärimmäisessä hädässä. Käy kirjastossa ja lainaa pari kasvatusopasta, niin saatat oppia ehkä uusia keinoja. Onneksi miehesi uskalsi sanoa sinulle asiasta, etkä ole sellainen nainen, joka ei kestä yhtään kritiikkiä.

Minulla on joitan tapoja, jotka enemmän häiritsevät lapsia kuin auttavat. Mieheni joskus kieltää minua tekemästä jotain, koska se enemmänkin haittaa kuin auttaa. Kun olen kuunnellut miestäni, olen huomannut, että hän on ollut joissain asioissa oikeassa.

mutta oletko koskaan tullut ajatelleeksi että itse annat lapsillesi meluamisen mallia kun komennat heitä huutamalla =o

Lapset tottuu huutamiseen eivätkä reagoi siihen ennenkuin huudat entistä kovempaa ja samalla oppivat itsekin kommunikoimaan huutamalla.

Vierailija:

Lainaus:

lapseni käyttäytyy hyvin ja tiedän että heidän kanssaan voin mennä esim. ravintolaan, ilman, että siellä tarvitsisi erikseen komentaa tai kauheasti vahtia. Ja tosi paljon mua just ärsyttää riehuvat ja meluavat lapset esim. ravintolassa, kaupassa tms.

Mitenkäs tän tilanteen ratkasisin. Jätänkö kokonaan lapset komentamatta. Antaa tehdä mitä haluaa, niin eipä tule neurooseja?

t ap

Joka tapauksessa, lapsenne ovat teidän yhteisiänne, joten olisi varmaan parempi keskustella yhteisistä kasvatusperiaatteista kuin alkaa lapsellisesti mököttämään, jos toinen on huolissaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat