Seuraa 

Hyvää viikon alkua ja plussaonnea tällekin viikolle! =) Niitähän on aika hyvin jo tullut tähän mennessä. :) Onnea plussanneille! =)Ja tsemppiä oviksen etsijöille! =)

Sivut

Kommentit (21)

Aika tuskaa tämä odottelu... Tein tänään lupauksen itselleni, etten tee testejä taas seuraavaan viikkoon.... eli negatiivinen testitulos tuli tänään :( ja oon kyllä tosi ihmeissäni!! Ei auta kuin odotella... No muille kuitenkin plussatuulia!!!!!

kp 48/ 29-36

2poj@näidille pahoittelut tädistä!

Tännekin tädin pitäisi tulla huomenna, toivon koko sydämestäni että ei tulisi =) Minkäänlaisia oireita suuntaan tai toiseen ei ole ollut nyt viime päivinä, joten jännityksellä odotellaan huomista. Tosin viime kierroissa tuhru on jo alkanut edellisenä päivänä, joten sitä odotellessa..

Annu, 27/27, yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla

iusilla on jännä tilanne. Toivotaan että se plussa sieltä vielä tulee! :)

Pepiliina, toivotaan myös ettei sinne tule tätiä kylään! Löytyikö koirat?

ON: Vielä perjantaihin pitäis jaksaa odottaa. :) Oon ihan ihmeissäni, kun mies on jo muutamille sukulaisille sanonut että ens kesänä voi tulla vauva. Varsinkin serkulleen (mun parhaalle ystävälle, tytön kummille) hän meni sanomaan asiasta, kun ollaan lähdössä viikonlopuksi kotipaikkakunnalle ja kaupungille iltaisin. Eli ettei tarvii selitellä (jos nyt siis plussa tulisi perjantaina) etten juo mitään. :) Ja eilen jo kuunteli masua. :D Hassu..

Niin siis mä alan tekemään töitä omalla toiminimellä, eli siis sillä työllistyn. Muuta työpaikkaa ei ole. :)

Nyt istun kaupanalan- ja asiakaspalvelun koulutuksessa. Tehdään excel-harjoituksia.. Kaikki kun ei ole koskaan käyttänyt sitä saati tietokonetta, niin tähän opetus on vähän hidasta.. :(

Pitää jatkaa netissä surffailua. :)

Onkos täällä vielä paljon kuumeilijoita, tulkaa sanomaan edes hep, jos olette mukana. :)

Bejpi 25/29-33 kp1

Missäs kaikki ovat kun on niin kovin hiljaista ollut??? ketä kaikkia täällä vielä on kuumeilemassa? itse ainakin pysyn täällä vielä varmaan reilut kymmenen päivää, ellei nyt sitten täti yllätä jostain syystä jo aikaisemmin, mutta toivottavasti ei!! täytyy tulla taas vloppuna uudestaan katsomaan josko joku olisi käynyt pyörähtämässä :)

tuiskutuuli kp 20/30 yk3

Täällä uutena rohkenen vihdoin kirjoittamaan, toivottavasti tulee oikeaan paikkaan tämä viesti.. :) kuukauden päivät oon lueskellu ja seurannu teidän kirjoittelua ja odotuksen odottelua. :)

Me ollaan miehen kanssa ehkäisy jätetty pois keväällä, ja ensimmäinen on toiveissa, nyt menossa siis yk4. Ja ekaa kertaa tuntuu siltä, että jotain vois olla aluillaan, tai ainaki oon kehitelly jos jonku näköistä oiretta, niinku monilla muillakin tuntuu olevan tapana.. ;)

Bejpin kans ollaan aika samassa "aikataulussa", mulla pitäis perjantaina menkat alkaa, jos on alkaakseen, ja tuntuu ettei aika kulu sitten YHTÄÄN...

Tsemppiä kaikille odotuksen odotteluun!

Syksyisin terkuin myym kp 24/27-28

Onpas täällä hiljaista.

Sataa, sataa... Ei pääse edes lasten kanssa ulos kun sataa näin kovaa. Nytkö se kunnon syksy sitten alkoi...?

ON ).(: Mä olen nyt melkein varman, että menkat alkaa. Kovasti jomottaa alavatsaa (kohdun puolta) ja valkovuotoa ei juuri ole (paksua). Rinnat on kyllä kipeät, mutta enpä usko että plussa tulisi.

Ensi viikon maanantaina pitäisi alkaa, joten katsotaan sitten.

Hyvää viikonloppua! =)

Kp25/26-30

Täällä yhä hengaillaan, varmaan ainakin viikon vielä ennen kun menkkojen pitäisi alkaa...vaikka ei paljon toiveita ole, niin olen kyllä kehittänyt vinon pinon "muka" -oireita :p

t. mannis kp 26/30-33

Juu, tosiaankin uusi viikkoa. :) Kopsaan tekstini tänne viime viikkoisesta.. Oli sittenkin menny toinen viesti perille, ärsyttävät sivut!

-----------------------------------

Sivrille onnittelut, ihanaa ettei ollutkaan venynyt kierto! Myös muille plussanneille onnea!

Pahoittelut toukokuisiin joutuneille.

).( Tänne ei mitään uutta. Eilen olin tuntevinani jotain nippailua masussa, mutta tuskin kuitenkaan. Toivon vaan et ovis oli to tai pe, koska silloin olis parhaat mahikset. No, katsellaan vielä pari viikkoa, viimestään 20.pvä testaan jos tätiä ei näy eikä selviä oireita aikaisemmin.

Mut nyt hetki vielä siivoamaan ja sit työharjoitteluun!

Bejpi kp 19/29-33

(nyt poistuu työharjoitteluun!)

Ei ole paljoa tullut kirjoiteltua viime aikoina, aina välillä kylläkin lueskeltua teidän muiden juttuja. mutta jospa taas innostuisi vähän enemmän kirjoittelemaan.

).( täällä taitaa olla meneillään kp 18 jos oikein muistan. ovis oli kai testien mukaan kp 16, eli maanantaina, niin kuin etukäteen arvelinkin. en tiedä onko tässä kierrossa mitään tsäänssejä, kun vähän vähille jäi hommailut. ei hirveän suuria odotuksia, mutta sittenhän sen parin viikon päästä näkee. nyt vaan tarttis olla liikaa miettimättä koko juttua, niin menis aikakin varmaan nopeemmin :D sitten vaan uuteen kiertoon täysillä, jos ei tästä tärppää.

Hirveän paljon tuntunut tulevan tässä kuussa jo plussia, toivottavasti saatais vielä monta lisää :)

tuiskutuuli kp 18/30 yk3

ONNEA kaikille plussanneille!

Mä siis olin silloin ihan ekoja piinailijoita tässä huhtipinossa ja menkathan ne tuli... No vielä huhtikuisissa silti, koska toivottu LA olisi 30.4, mutta eipä taida onnistua ellei mulla oo ollut ovis myöhään tässä kierrossa. Olin viikon töissä kaukana miehestä ja nyt siis tänään jo kp 18 ja ekat pupuilut tän toivotun vauvan vuoksi vasta tänään... Yritin ovista tikuttaa, mutta en löytänyt, töissä oli kyllä hiukka hankalaa, no eihän sitä ikinä tiedä. Yhdessä aikaisemmassa kierrossa oon saanut ovisplussan kp 17. Hirveesti ei kyllä nyt uskoa asiaan ole...

Otin jo yhteyttä lapsettomuusklinikalle ja päätettiin miehen kanssa, että mennään tutkimuksiin loppusyksystä jos ei ennen sitä tärppää... Oli klinikalla sitä mieltä, että koska on kuitenkin miltein vuosi ihan oikeesti yritetty voisi asiaa jo ruveta selvittelemään. Semmoista täällä, masentaa toi syksyinen ilmakin...

Plussapuhuria kaikille tasapuolisesti!

Emma kp 18/28-30 yk.8 (vai olisko jo 9) ei muista enää...

Tuntuu, että vasta nyt on herännyt kunnolla tähän päivään =)

2pojanäiti: kyllä se taitaa niin olla että vain n. 25% mahdollisuus on, vaikka ovulaation aikaan hommailisikin. Tuntuu hurjan masentavalta tuo ajatus välillä, mutta varmaan parempi kun ei liikoja mieti? Jotenkin sitä ihmiset on onnistunut lisääntymään joka tapauksessa =) Taidetaan muuten mennä ihan samoissa päivissä sinun kanssa?

ON: Aika menee hurjan nopeesti ja kierrot etenkin.. Jotenkin välillä tuntuu, että kuinkahan monta kertaa sitä on edes ehtinyt puuhailemaan koko kierron aikana kun viikot vain vilahtaa silmissä. Pitäisi saada jotenkin aika menemään hitaammin, että voisi kunnolla keskittyä tähän projektiin =) Mistä sitten tulikin mieleen se ruotsalainen kylä, jossa toivotaan asukasmäärän kasvua ja asukkailla luvataan viikon palkallinen loma vauvantekoa varten =) Ehkä sellaisen loman voisi ottaa käyttöön täälläkin??

Annu, kp 23/27, yk 7

Paljon onnea vielä kaikille plussanneille! =)

Elokuu alkoi kovin sateisena ja ukkonenkin on parina päivänä jyrissyt. Mutta viikonloppuna luultavasti taas lämpenee.

ON ).(: Kauhea hiiva minulla oli eilen. :( Ei ollut muuta "troppia" kun maitohappobakteerikapselit, joten käytin sellaisen. Ja kauhean "kuiva" olo on. Ja lämmöt on myös pysyneet 36,9 paikkeilla, joten eipä tainnut tärpätä vieläkään. On se kumma kun vaikka oviksen aikoihin on puuhissa ja ei vaan tärppää. :-/ Mutta eikös onnistumis- prosentti ole vain jotain 25% luokkaa?

Täytyy katosa viikonloppuun asti ja sitten voi sanoa onko mahdollisia oireita vai ei. Tällä hetkellä ei ole yhtään mitään (esim. jomotteluja ym.).

Hyvää viikkoa! =)

Kp 21/26-30, yk 12 (!)

MOi!

Ajattelin siirtyä pikkuhiljaa tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan. Tuun takas kuumeilijoihin jos ei vauvaliimaa oo mukana riittävästi.

Toivon teille kaikille onnea ja plussatuulia todella paljon!!!

Terveisin

Sirvi rv5+0

p.s.Tuiskutuuli..kirjoittelinkin jo tuonnekin vuoden 2009 vauvakuumeilijoihin (tms.) sulle viestiä että kirjoitellaan. Laitoinkin tuossa sulle meseen viestin :)

Kp on nyt 24 ja viikko aikaa menkkoihin - joita siis toivottavasti ei tule, mutta luultavasti tulee, sillä meidän pupuilut jäi siihen yhteen kertaan (jonka jälkeen mies taas pisti vauva-asian mietintämyssyyn; ei ole ollenkaan varma haluaako sittenkään..)

Joten pientä ihmettä tässä odotellaan enkä kyllä odota suuria. Tällä hetkellä lähinnä keskityn juttelemaan miehen kanssa ja yritän suostutella ensi kuuta silmällä pitäen... En painosta, mutta yritän kumota hänen (outoja) syitään, että miksei meille voisi tulla kolmaskin lapsi.

t- mannis

Bejpille ja tietty myös muille..

Täällä kuumeillaan urakalla, vaan nyt on masennus päällä, kun ei ollut oikein oireita oviksesta tässä kierrossa. Muuten olen kirjoitellut tuolla 3:tta toivovien pinossa. Tätiä odottelen vasta loppuviikosta, eli tylsää tylsää tylsää.

Vaikka voihan se tietty yllättää, kun yritystä ainakin oli ;-) Mutta en oikein jaksa uskoa. Eli masennus palasi 5 sekunnin empimisen jälkeen. Mutta kuumetta se ei hidasta. Tosin olen alkanut suunnitella meidän kakkoselle kestovaippoja yökäyttöön, kun niitä ihan pieniä ei pääse shoppaamaan. Meidän päivähoito ei huolinut kuin kertiksiä, joten töihin palattuani siirryimme kokonaan kertiksiin. Nyt jos sais kakkosen päiväkuivaksi niin vois taas lopettaa luonnon tuhoamisen :-) Tai jos vaikka vois ostaa molempia samalla kertaa...

Täällä ollaan vielä ainakin kuumeessa. ;)

Mitään erikoista ei vieläkään ole, piinaa vaan.

Tilasin tänään kolme herkkää r-testiä, kun ens pe olis tarkoitus jättää tyttö mummon ja ukin luokse nukkumaan ja lähteä vähän kaupungille. Silloin on kp 29, niin vois hyvinkin jo näkyä, varsinkin jos ovis oli silloin kun luulen, niin sen mukaan kierto olis n.29. :) Eli siihen asti ainakin jännätään. :)

Bejpi kp 22/29-33

Onnea paljon plussanneille! Ja tsemppiä tädin kylään saaneille!

Meillä kanssa alkaa taas olla noi tuskan päivät, kp 29 että huomenna tai tiistaina se täti varmaan tulee jos on tullakseen. Parempi ois ettei tulis, olisi ensi kesälle jo kolmet häät tiedossa, enkä haluaisi niissä viimeisilläni olla.

Poika on mummolassa yökylässä ja mies etsimässä koiria, kun olivat aikaisemmin illalla raksemieheltä karanneet. Oltiin itse molemmat tänään töissä. Tulee uneton yö, jos ei kohta ala löytyä.

Huomenna pitäisi soitella yhtä koulutuspaikkaa, kun oli vielä vapaita paikkoja. Äitiyspäivärahan tulo loppui tällä viikolla, ja ihmetellyt nyt, että tarttis varmaan tehrä jotain, kotonakaan kun en jaksaisi kovin kauaa enää olla.

Nyt ukko tuleekin, toivottavasti on hurtat mukana.

Ilmoittelen taas kuin käy kierron..

Niin se täti taas kaahasi paikalle. Ja päivän etuajassa. No, täytyy vaan jatkaa "harjoituksia". Kiitos seurastanne ja tsempeistä.

Tsemppiä kaikille! =) ++++

Kp 1/26-30, yk 13

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat