Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaahan missäpäin helsinkiä asutte ja alueen hyvät/huonot puolet. Olisi kiva kuulla alueista, sillä harkitaan muuttoa. Olen kuullut, että Lauttasaari olisi kiva ja rauhallinen alue? etsimme aso tai vuokrakotia, onkohan lauttasaaressa tällaisia? Haluaisimme asua paikassa, missä olisi lapsille paljon leikkikavereista ja turvallista.

Kommentit (2)

Olemme viihtyneet aivan loistavasti. Täällä on paljon lapsiperheitä ja alue on rauhallista. Paljon pihakatuja ja kävelyteitä, joten lapset voi olla yksinkin pihalla. Useisiin asuntoihin kuuluu oma kasvimaa, joka ei ole suurensuuri, mutta saa lapsille masikoita ja herneitä yms.

Lähikoulumme on todella hyvä koulu (Norssi) ja päiväkoteja on usemapia. Pari lähikauppaa on sekä R-kioski ja apteekki yms. Lisäksi on palloiluhalli ja luistelukenttä ihan vieressä ja loistavat ulkoilureitit. Meidän lasten suosikki on tien toisella puolella oleva yliopiston maatila, jossa on kilejä ja lehmiä.

Huonoina puolina sitten se, että pulkkamäkeä ei ole. Muuta en keksi.

Ja alueella on sekä omistus-, aso- että vuokra-asuntoja.

Larussakin olen asunut lapsena omakotitalossa + aikuisena kerrostalossa. Laru on tosi kiva paikka. Rauhallinen ja turvallinen paikka. Ja lapsiakin on ihan kivasti. Ainoostaan jos bussilla aikoo mennä esim rattaiden kanssa on vähän ongelmia toisinaan, koska bussit - ruuhka-aikana varsinkin on TODELLA täynnä. Mutta mun mielestä Laru on siis niin hyvä paikka, että suosittelen ilomielin kaikille. Suht lähellä keskustaa ja luontoo löytyy ja meri vieressä :)

Tsekkaa vaikka etuovesta asuntoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat