Vierailija

Mulla haaveissa alkaa kerätä jotain ns. parempaa astiastoa, mutta mitä? Jotenkin kiinnostaisi tuo Villeroy&Bochin Wildrose...?? Onko kellään tätä astiastoa?

Sivut

Kommentit (43)

Siksi vain puhdas valkoinen eikä mikään kuviollinen, koska valkoinen on ajaton ja todella tyylikäs, helppo yhdistää vuodenaikojen mukaan vaihtelevaan kattaukseen / sisustukseen.

Sitä paitsi en jaksaisi kauan katsella mitään kuviollista, kyllästyy helposti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Arkiastioina meillä on kamalaa mustaa Teemaa. Ne on miehen peruja ja haluaisin siitä eroon. Haluaisin alkaa kerämään sekä Kokoa että pentikin Vaniljaa.

En tajua, mitä järkeä on kerätä jotakin astiasarjaa, jota ei sitten käytä vaan se on kaapissa pölyyntymässä....

Kyllähän se ketuttaa jos 40e aamiaskuppi putoo, mutta..elämä on.

Minäkin olen KÖYHÄ kotiäiti, mutta ajattelin, että jospa sittenkin saisin keräilyn aloitettua. Ja voisihan niiltä RIKKAILTA sukulaisilta aina mankua astioita joulu- ym. lahjaksi:)

ap

Olen pitänyt siitä jo pienestä pitäen, sopivan simppeli ja silti kivan näköinen. Eikä turhan kallis jos jotain menee rikki, lapsiperheessä kun arki on sitä mitä on, samoin sopii kaikille lahjanostajille vinkiksi kun ei ole kallis sarja.

Itsekään en välitä kerätä kaappiin pölyttymään jotain hienompaa sarjaa.

Ensin keräilin keltaista sitten halusinkin valkoista ja välillä harmaata, nyt on taas menossa ruskea ja turkoosi. Mietin että pitäiskö aina myydä pois ne värit joista ei enää tykkää mutta ihan hauskahan niitä on yhdistellä. Ja sitten vielä Muumit tuohon päälle , niin kyllä kuppeja piisaa ;) Olenkin heittänyt kaapista kaikki sitä sun tätä kupit kirpparille.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat