Vierailija

Täällä monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että elämässä tärkeintä on koti. Tämän vuoksi maksetaan isoa asuntovelkaa ja tingitään sitten muusta.

Minulle koti fyysisenä elementtinä on vain materiaa, minulle on ihan sama, missä asun, kunhan tunnen oloni turvalliseksi.

Sen sijaan minulle on tärkeää elää ja kokea. Haluan käydä konserteissa ja teatterissa, haluan matkustaa, haluan lukea kirjoja, haluan käydä taidenäyttelyissä, haluan tavata ihmisiä. Haluan haistella uusia tuoksuja, maistella uusia makuja, tuntea, kuinka erilainen tunturilla puhaltava tuuli on merellä puhaltavaan tuuleen verrattuna. Haluan nähdä koskematonta korpea, haluan nähdä urbaanin suurkaupungin vilinää.

Lapseni ovat minulle tietysti tärkeintä maailmassa, mutta onneksi voin heidän kanssaan kokea kaikkea edellä mainittua. Tämän vuoksi asumme ahtaasti, meillä ei ole autoa, pukeudumme vaatimattomasti jne. Sen sijaan panostamme siihen, joka meidän mielestämme on elämisen laatua.

Mihin sinä haluat panostaa ja miksi?

Kommentit (1)

ei voi rahalla ostaa. Kurjissakin oloissa pärjäisi, kunhan vaan mies ja muksut vierellä olisi.

Myös oma lapsuudenperhe, sukulaiset ja ystävät ovat todellla tärkeitä ja heihin myös panostan aikalailla :)

Mullekin on tärkeetä elää ja kokea erilaisia asioita ja toi sun kappale tuosta elämisestä ja kokemisesta oli kun just mun tekstiä :)

Elämä on niin lyhyt aika ja haluan kokea mahdollisimman paljon erilaisia asioita mitä maailma tarjoaa - muuallakin kuin Suomessa. Maapallo on todella laaja alue ja kaikkialla on valtavasti kaikkea mukavaa :)

Elämässä tärkeintä on tehdä omasta elämästä oman tyylinen, sellainen jossa viihtyy ja tärkeintä mulle - on elää unelmaa, eikä vain haaveilla.

Mistään en kuitenkaan joudu luopumaan, vaikka kaikenlaista haluisin. Tai no asumisesta Pariissa, kun mies ei oikeen innostu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat