Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mulla on kahdessa edellisessäkin raskaudessa noussut paino 25 kg, mutta olen ollut hoikka alkaessani odottamaan, nyt jo lähtöpainoakin tuo 10 kg enemmän:(:(

Mulle vaan noita kiloja tulee, vaikka yritän mitä. Toisessa raskaudessa söin todella terveellisesti ja tarkkailin ruokavaliota, ensimmäisessä mässäsin surutta. Samanverran kiloja tuli, ja nyt näyttää pahalta taas...

Toki kilot karisivat puolessa vuodessa synnytyksestä, mutta nyt on ikääkin melkein 10 vuotta enemmän kuin esikoista odottaessa ja pelkään ettei läskeistä pääse enää eroon.

Mä luen niin kateellisena noita ketjuja kun paino noussut tyyliin 2 kg viikkoon 20 mennessä yms...

Onko kohtalotovereita? Kun otan puheeksi tämän niin tosi moni valittaa että paino vaan laskee kun voi pahoin tms.

Mulla on aina ollut 10 vkoa runsasta pahoinvointia, eikä vaikutusta asiaan!

Kommentit (1)

mula oli just jotain saman verran painoa kun sulla noilla viikoilla. Olin hoikka ennen tätä odotusta, joka on ensimmäiseni. Nyt on rv 30+3 ja painoa tullut kamalat 16 kg. En haluais näyttää norsulta, mut en voi sille mitään etten pysty hillitä ruokahalujani. mut toivotaan et vauvan mukana tulis sit liikakilotkin veke...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat