Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nykyään. Yksi osa kavereista haluaa nuokkua omissa haisevissa paikallisissaan ja ne loput on vain jotenkin niin vaikeata saada ulos, tai sitten aikamme ei vain ikinä näytä sopivan yhteen.

Kerran pari vuodessa voi käydä vähän kamujen kanssa tuulettumassa ja pitämässä lystiä. Mut on noi yökerhot esimerkiksi sellaisia " lihatiskejä" ettei siellä tällainen uskollinen vaimo&äiti, oikein mitään tee, kun ei ole seuraa etsimässä. Eniten pidän tavallisista illanistujaisista, joissa saa syödä ja juoda rauhassa ja ennen kaikkea jutella, ilman että tarvii huutaa toisen korvaan ja jonottaa vessaan ;D

Nuorena plikkana tuli juostua ihan kyllästymiseen asti yökerhoissa, joten ehkä se kiintiö tuli jo silloin täyteen.

Mulla ikää 35v

noin 2-3 kertaa vuodessa käyn ystävättärien kanssa ulkona, siis ilman miestäni tai ei pariskuntina siis.

käymme ns hyvissä paikoissa, ensin syömässä, sitten juomme samppanjahumalat ;-)

Jutellaan kaverin kanssa ja tanssitaan. Teinipaikat jätetään väliin. Mennään johonkin pubiin tai sitten yökerhoon, jossa vanhempia ihmisiä. Omassa kaveripiirissä naiset jakautuvat kahteen, joista toiset ei käy koskaan missään (siis oikeastaan muuallakaan kuin ravintolossa) ja toiset sitten käy joskus vähän tuulettumassa (kukaan ei kuitenkaan käy usein).

ei huvita mennä kovin nuorisopaikkaankaan. Useimmiten seuraavana päivänä pitää kuitenkin herätä aikaisin.

Jos tietäisi, että jossain on aina kivaa, voisi lähteäkin.

Baarissa käydään joskus lyhyellä joskus pidemmällä kaavalla maailmaa parantamassa kavereiden kanssa. Mieskään ei harrasta yökerhoilua, menee mieluummin pubiin parin kaverin kanssa.

Käyn eri työkavereiden kanssa, vanhojen opiskelukavereiden sekä lapsuudenkavereiden yms. Yleensä käydään jossain syömässä tms. ja sitten siitä lähdetään pubiin ja kappakkaankin. Kotiin lähden harvoin ennen valomerkkiä, mutta en juo itseäni mihinkään kaatokänniin vaan tarkoitus on tanssia ja pitää hauskaa kavereiden kanssa.

Niin ja ikää on 35 v.

En käy ikinä. En jaksa heilua keskellä yötä savuisissa luolissa missä on tullut nuorempana käytyä ihan tarpeeksi. Haluan nukkua :) Heti yökerhon ovella tulee fiilis että en kuulu tänne, sillä porukka on suurimmaksi osaksi vähintään 10 vuotta nuorempia. En tunne yhtään tämän ikäistä joka kävisi enää...

bilettäminen ollenkaan. Taisi tulla nuorempana tarpeeksi biletettyä ;)

Pubiin parille lasilliselle muutaman kerran vuodessa mieluusti ystävien kanssa menen.

34 v olen.

bilettämässä käyn kyllä, mutten yökerhoissa,

ne ei ole meitä varten!

miehen kanssa käydään nykyään yhdessä,

kun muuten yhteistä aikaa on niin harvakseltaan.

En välitä yökerhoista yms. tai siis niissä käymisestä vapaa-ajalla kun teen työtä sellaisissa. ihan riittää se mulle. Miehen kanssa käydään tanssilavoilla silloin tällöin. Harvoin päästään kun molemmilla on vuorotyö ja mummot kamalan kaukana.

Mutta muut saa mun puolesta käydä, vaikka kuinka äiti-ihmisiä ovatkin. Riittääpähän minulle töitä.

ja käyn kavereiden tai miehen kanssa keikoilla kuuntelemassa bändejä muutamia kertoja vuodessa. Lisäksi silloin tällöin naisystävien kanssa käydään syömässä, juomassa, leffassa tms. Ei kuitenkaan yökerhoissa, niissä en ole koskaan käynyt, vaikka ahkerasti ulkoilinkin.

Paikallisessakin saatetaan äiti-frendien kanssa käydä kerran vuodessa.

Ja illanistujaisia toistemme luona silloin tällöin.

Duuniporukalla ulkona käyn pari kertaa vuodessa.

Ja kohta ei tarvitse enää lastenvahtia, kun vanhimmat lapset ovat murrosikäisiä ja nuorinkaan ei ole enää mikään taapero. Löytyy sitten lapsenvahdit omasta takaa, sen kerran kun hyvälle keikalle pääsee! Ja kutsuvieraana silloin tällöin pääsee johonkin kulttuuripläjäykseen!

en tiedä, miten se johonkiin sädekehään liittyy, en tajua. Viimeksi kävin bilettämässä josku parikymppisenä, eikä se ollut silloinkaan minun juttuni.

En ole mielestäni niin vanha, etten voisi enää käydä. Tietysti asiaan vaikuttaa sekin, että olen eronnut enkä edes seurustele. Minulla on lapsia, käyn silloin kun ovat isällään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat