Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Huomenta vaan kaikille! " äitikuu" kyseli eilen että missäpäin Kangasalaa ollaan, meidän tontti sijaitsee siellä asemalla. Tällä hetkellä asutaan Koivistonkylässä niin kauan kunnes päästään sinne omaan muuttamaan. Tavoitteena olisi päästä ensi vuoden alusta/keväästä sinne asumaan, mutta olen henkisesti varautunut odottamaan ensi kesään. Autoilla mekin jatkuvasti liikutaan ja mies tuntuu olevan koko ajan siellä tontilla. Se on kumma kun tottuu siihen että on auto pepun alla niin ei viitsi enää mihkään kävellä tai mennä bussilla. Kaupungissakin olen nykyään niin laiska liikkumaan ja käyn vaateostoksilla mielummin Veskassa, siellä on " niin rauhallista ja kokoja riittää paremmin" :) Heh, näin sitä nuorella iällä mummoutuu!

Lastentarvikeliikkeitä olen vasta bongannut muutaman ja niistä mielestäni paras oli Sammonkadulla. Tiedättekö te missä niitä olis lisää, nyt kun oon sairaslomalla niin olis aikaa kierrellä?? Tällä hetkellä minulla supistelee tosi herkästi enkä kestä minkäänlaista rasitusta, mutta jos tilanne tästä muuttuu niin osaisiko joku suositella/kertoa missä järjestetään mammajumppia?

the-masu ja pikkuakka 26+5

Sivut

Kommentit (42)

Tampereella ollaan asuttu nyt 6 vuotta, vaikka alunperin ollaan kyllä länsi rannikolta. Mutta tänne ollaan kotiuduttu opiskelujen myötä. Ensimmäistä odotellaan, ja olen myöskin sairaslomalla supistelujen takia, joiden syyksi on varmistumassa streptokokki. Ilmoittaudun siis innoissani mukaan..

Jumpasta sen verran, että naisvoimistelijoilla on ollut ainakin viime keväänä ja syksynä mammajumppa. Se on ollut mun muistaakseni Ratinassa. Hintakin oli kohtuullinen. Toivoin itsekin käyväni siellä, mutta näiden supistelujen takia taitaa jäädä haaveeksi. Mutta vielä voi toivoa.

Kiitos lastentarvikeliike vinkeistä. Täytyykin käydä jossain vaiheessa tutustumassa, vaikken mitään tarvikkeita meinaa ostaa vielä pariin kuukauteen.. pitää varmistella, että pienellä on mahdollisuudet selvitä ennenaikaisesta synnytyksestä.

Myy 22+5

Burde: Me asustellaan tääl linnainmaalla :) mä en nyt yyyhtään saa päähäni et mis on santalahti? tääl pinossa oli myöskin muita joille on tulossa esikoinen tai on nuo raskausviikot aivan liki meijän viikkoja!!:) eli 33 molemmin puolin :)

Olis munkin puolesta mukavaa treffata ja tutustua muihinkin tampereen mammoihin:) Luulempa et monikin meistä on samaan aikaan synnyttämässä..;)

Noista hoitopöydistä sen verran, et niitä ainaki löytyy vauvatalo johannasta sammonkadulta ja sit myös sieltä lastentarvike liikkeestä lielahdesta:)

Mäkin muuten ekaks himoitsin sitä ikean hienoo tasoa, mutta on tosiaanki aikas kaukana se paikka juu..;) tosin sen vois tilata netistäkin, mutta kattelin et on aika kallis, vaikkakin ikean mallistoo..

mullekin vois laittaa viestii/maileja ja lisäksi mä käytän myös meseä, mutta mun osoitteessa on ihan koko nimi, joten en viittis sitä tähän kirjoitella, mut jos on muita kellä on sellaset osoitteet, jotka voi tänne laittaa, niin ilmoitelkaa..lisään sitten niitä omaan meseeni ja lähetän teille vaiks mailia tmv. mahdollisista tapaamisista ja muustakin.

Kertauksena viel kerron et olen siis itse(ensviikosta lähtien) 27 vee ja mies 28..mies on paikallisia ja itse olen pohjanmaalta kotoisin!

Olis tosi kiva kyl tutustua teihin! :))

T: manta ja onni rv 33+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

etkö ole syyskeijujen pinossa kirjoitellut?Meillä syyskuulaisilla ois treffit torstaina tammelassa jos kiinnostaa,ks otsikko Tampereen syyskeijut....

femmis 36 tänään jeah

Itä-Tampereella siis asustellaan ja ensimmäistä odotellaan syntyväksi 29.9. Eli viikot on nyt 33 plus kolme..Ikää on ensviikolla 27 vee ja miehellä 28 plus :)

mies on ihan syntyperänen Tamperelainen ja mä vasta vähän reilun vuoden asustellut täällä ja kovasti tykkään!

Kotoisin olen pohojanmaalta ja siel on tullut myös ammatti hankittuu..sen jälkeen vuosi vierähti helsingissä, mistä ei kumpikaan paikkana sen koomin tykätty ja päätettiin sitten muuttaa tänne manseen, olipas se hyvä ratkaisu se! :))

Lauantaina olis tarkotus lähtee vaunujen ostoon, onko kellään suosituksia hyvistä yhdistelmävaunuista ja myös kaupoista, joista niitä kandee pongailla??Vauvatalossa olen jo käynyt ja muissa noissa pikkuputiikeissa keskustassa,mutta tietääkös kukaan kertoo millanen paikka toi lastentarvikeliike lielahdessa on?

Manta ja " Onni" rv 33+3

et kun msn:lla on tampereen mammoille(luulis että ymp.kunnistakin vois liittyy) keskusteluryhmä ja yahoolla on Pirkanmaan Pirpanat(groups.yahoo.com/group/pirkanmaanpirpanat) niminen ryhmä,joissa siis privammin(=paremmin) voi jutskata,niin kiinnostaako ketään?

Joko löytyny lastentarvikeliikkeet ja kirppikset?Pitäis itsekkin käydä Tiitiäisessä heräteostoksilla kun se on nyt elokuussa taas auennu ja uusi omistaja vaihtunu=tilat varmaan muuttunu.

Hervanta ilmoittautuu... Lokakuussa odottelemme perheenlisäystä saapuvaksi.

Tiitiäinen on kyllä hyvä paikka, sieltä tarttuu aina jotain mukaan... Me ostettiin itse asiassa meidän vaunutkin sieltä, kesäkuun lopussa myivät uusia Haberkorneja tolkuttoman halvalla, siellä on muuten vieläkin pari kappaletta niitä jäljellä.

Vauvajumpista sen verran, että tämän päivän Aamulehdessä oli se harrastusliite, siinä oli ainakin flamencoa ja lattareita tarjolla äideille+vauvoille. Koo-Vee järjestää Kaukajärvellä vauva/mammajumppaa myös. Itse olen menossa nyt syksyllä Napapiirin äitiysjoogaan, kevääksi voisi kyllä mennä kokeilemaan vaikka noita MiniLattareita!

Minea rv 30+1

ehdottaa vaikka muutamaa eri päivävaihtoehtoa tapaamiselle ja sit vaikka äänestää niistä sellanen mikä sopis mahdollisimman monelle! Tällänen ehdotus tuli mieleen?!

Kuulostais siltä, että vois saada aikaseksi jonkin näköiset Pirkanmaalaisten treffit kun halukkuutta tuntui löytyvän ja suurinmalla osalla taisi tuo laskettuaikakin olla syys-joulukuun välisenä aikana. Joten mitä olette mieltä jos vaikka syyskuun alkupuolella (tai miksei aiemminkin) suunnittelis tapaamisen jonnekkinpäin Tamperetta?

Ajattelin tulla kertomaan että ilmoittauduin siihen äippäjoogaan ja sinne on nyt ilmeisesti tulossa kaksi ryhmää, et kannattaa pikaisesti soitella jotta ehtii messiin!

Manta & " Onni" : Asutaan Santalahdessa. Entäs te?

Meillä on tosiaan samat viikot menossa. =)

Minea: Mäkin oon ilmottautunu sinne äitiysjoogaan ja laitoin tossa joskus mailia, että mikä päivä se alkaa, mutta mitään ei oo kuulunu... =/ Toivottavasti alkais jo elokuun vika v.loppu, ni ehtisin käymään siellä useemmin ennen laskettua-aikaa.

Femmamma: En oo kirjotellu syyskeijuihin, mutta syysäitien postituslistalla olen... Sitä tapaamisjuttua kattelin, mutta tulikin pupupöksyyn, kun en tosiaan oo siellä syyskeijuissa pyöriny.. =)

Burde ja Penni-Enni 33+2

Nostellaanpas tätä pinoa ylöspäin jos vaikka ilmestyisi lisää kirjottelijoita! :) Kävin muuten tuolla Tiitiäisessä ja mukaan lähti hoitopöytä ja vähän vaatteita!

Tiitiäinen toimii edelleen Metson takana,on arkisin noin 17 asti auki,ja onkin juuri aukaissut taas ovensa.Mä tykkään paikasta,sieltä saa kertaheitolla kaikkea.

Mekin asutaan tampereella,ollaa asuttu jo noin 3v täällä..meillä on jo ennestään 2 lasta jotka on syntyneet 4.12.2004 ja 28.12.2005 ja nyt odotan kolmatta jonka laskettuaika ois 03.01.2007 ja mulla on ikää 24v ja nyt on menossa rv 16+6

T:Jonna

Missäs tuo Hervantatupa tarkalleen sijaitsee? Mulla on sellainen aavistus että se on ihan jossain meidän lähellä, mutta tarkemmin en tiedäkään. Mä olen kyllä ajatellut tuontapaisiin juttuihin ängetä mukaan, ettei tule jäätyä tänne kotiin pelkästään.

burde: Mun tietääkseni napapiirin jooga alkaa 28.8. En mäkään ole saanut vielä soittoa siltä ohjaajalta, mutta jossain nettikeskustelussa, olisko ollut helistin.fi, joku oli ottanut ohjaajaan yhteyttä ja saanut tietää tuon aloituspvm:n. Mäkin toivon että ehdin käymään kurssin loppuun ennen synnytystä...

Mä voisin ainakin jo nyt odotusaikana lähteä johonkin tapaamiseen, olen tässä ollut jo koko kesän vaan kotosalla ja pikku hiljaa alkaa aika tulla pitkäksi...

Hei!

Täällä kyseltiin Tiitiäisestä. Eli tässä tietoa vielä paikasta ja käykää sivuilla katsomassa

Tässä vielä Tiitiäisen nettisivun osoite eli www.rasavilli.fi.

Eli paikka on lastentarvikekirpputori Tiitiäinen, joka on Metson takana ja avannut ovensa ja toiminnasta vastaa

Voisin minäkin liittoutua.. Tampereella asutaan, asuttu 7 vuotta..Lähtösin molemmat ollaan savosta.. Pikkukakkosta tässä vartoillaan ihan alkumetreillä, rv 5+6.. Esikko on syntynyt kesällä 2003, " ihana" uhmis päällä.. Noi lastentarvike liikkeet on tullu tässä eka aikoihin koluttua niin tarkkaan, et luulen jättäväni väliin tällä kertaa, hommataan varmaan ainoastaan seisomalauta yhdistelmiin..

Tiitiäinenkin on ihan ok, vaikka siellä on äärettömän hankala liikkua rattailla saati sitten vaunuilla.. Mutta tykkään käydä ihan tavallisillakin kirppareilla löytöjä tekemässä ja edullisemmin sieltä löytää...

Ei muuta kun hyviä jatkoja ja hyviä vointeja kaikille mammoille!

Timpura

Moi vaan.

Aattelin tulla vilkasee, että mikäs pino se tämä on.. ja aattelin liittyä joukkoon, vaikka en edes ehtiny juuri viestejä lukea.

Eli Tampereella asun ja esikoista odotan. Viikkoja nyt 33+2. Muut tampereen seudun odottajat kiinnostaa, jos vaikka löytyis uusia tuttavuuksia.. =)

Enpä taida kirjotella muuta tällä erää... luen noi teidän viestit ensin.

Burde ja Penni-Enni 33+2

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat