Seuraa 

heippa kaikille!!!

aloittelen nyt tätä viikkoa...jos Hanna ehtii ja viitsii väliin laittaa sitä esittelyä,kun en osaa :(

mitäpä kuuluu?

minulla vielä viikko lomaa jäljellä...maha-asukin liikeitä en vielä juuri tunne, mutta pari päivää sitten oikein pelästyin kun ilmeisesti latasi kaikki voimansa ja potkaisi.ei se voinut muutakaan olla,joten kai niitä kohta alkaa tuntumaan... koska te aloitte tuntea liikkeet selvästi?

mutta hyvää uutta viikkoa ja kirjoitellaan!!!

Kommentit (21)

Tässä yks clomeista kiittävä... tai oikeastaan lisäksi Pregnyl- piikkiä palvova. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti! Nyt viikko 15+3! Aivan loistavat fiilikset, vaikkakin alku meni 6vko oksentaessa... Niin ja ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Kiva kuulla muiden kuulumisia ja taustoja! Onnea meille odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Adette

[size=2][color=EE1289]Uuniomena

Nyt on varmaan korkea aika laittaa vihdoinkin jotain esittelyä...

Eli siis itse olen 28v. ja mies 38v.

Ennestään luomutytöt -00 ja-01 syntyneet. PCO:n takia clomit+lugesteron käyttöön ja kolmannesta clomikierrosta vihdoin plussa.

Eiköhän tuossa tärkeimmät..

Menneellä viikolla oli neuvola ja kaikki oli ihan ok. Valitin terkkarille ettei meinaa jaksaa enää töissä kun seisomatyö ja lämmintäkin on parhaillaan näillä aurinkokeleillä n.40astetta.

Hän kyllä sanoikin ettei tarvitse jaksaa ja että lääkäriin vain. Olisin kyllä heti saanut sen kolme päivää, mutta menen suoraan lääkäriin jos alkuviikosta varaisin ajan.

Se mua harmittaa kun nyt vasta ekaa kertaa otettiin sf-mitta, mutta ei se terkka sitä merkannutkaan neuvolakorttiin, olin ihan äimänä kun rupesin mittaa ettimään ja ei sitä ollutkaan, höh;

viliweera 23+2

Itselleni voisi lasketuksi ajaksi laittaa 29.3, korjaan sitten jos ultrisssa täsmentyy. Täällä mennään jo hurjia 6+1 viikkoja, hitaasti kertyy nuo viikot ja päivät. Olo vielä mainio ja toivonkin että oksuolot jäisivät nyt tulematta...

Kiva jos lista oli hyvä :)

Yritän siihen vielä laittaa niitä sydämiä tai jotain muuta, mut en oikein vielä saanut niitä onnistumaan ihan sillai miten pitäisi.

Mulla on vasta kierto ihan alkupuolella kp8 joten odottelen tässä ovista, testit jo hommattu. Mutta ehkä parin viikon päästä toivottavasti vihdoin saisin plussan. Söin nyt clomit kp3-7 joten toiveet korkealla.

Yritän sitten päivittää tuota listaa kun tulee uusia pinoutujia, jos vaikka sitten kerran viikossa laittaisin sen tähän pinoon niin näette sitten sen. Ei varmaan haittaa jos ei ole ihan ensimmäisenä.

Eli viidennenkin testin vielä tein ja plussan sain...tosin edelleen on haalea, mutta ihan selvä kuitenkin. Ehdin jo vähän hermoilla, että eikös sen viivan pitäis enemmänkin vahvistua,että onko kaikki kunnossa ja pienen kysymyksenkin aiheesta tänne palstalle laitoin...ja ihan sain samaa palautetta, että kyllä se plussa on ja pitäis alkaa nauttia raskaudesta...no ehkäpä pikkuhiljaa uskallan...

Hannalle laitan tätä esittelyjuttua eli minä oon 23, mies 25, meillä on 07/04 syntynyt tyttö, joka on saatu luomuna. Toista ehdittiin kuumeilla yli vuosi kunnes tärppäsi toisesta clomi+terokuurista. Clomit ja terot sain, kun mulla todettiin hormoonihäiriö.Tulikohan siinä kaikki...ainiin ja kakkosen laskettu on 15.4....ainakin toistaiseksi.

Semmoista...mulla tosiaan pyörähti viikko 5 tänään käyntiin ja aivan kaamea olo on ollut kaks päivää...kahvia en pysty juomaan ollenkaan ja kaikki hajut oksettaa.Väsyttää...on tullu otettua tytön kanssa päikkärit joka päivä...helteellä varmaan on kyllä osuutta asiaan. Ja maha mulla pullottaa...ihan kun ois pitemmälläkin raskaana. Mitään housuja en kaapista päälleni saa...onneks on näin lämmintä niin voi kulkea hame päällä.Ja kaiken päälle on ihan järkyttävät ilmavaivat. Mutta mä nautin näistä kaikista oireistakin (ainakin toistaseks) kun siitä tiän, että vihdoinkin on toinen tulossa... ;)

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille! Oon viikon nettipimennossa, että palailen taas ens viikon jälkeen.

juu sopii hyvin hanna ja kiitos!!!

voin tähän laittaa vielä esittelynkin...

minä 31v,mies 37v

kaksi lasta

kolmannen la 14.1, sai alkunsa kolmannesta clomikierrosta

pitiköhän muuta mainita...no,ehtiihän tuota.

kiitos HANNA!! hieno juttu kun teit tuon :) ..ja nyt jo :)

juu,mun tiedot oli ainaskin oikein.....

terveisiä paljon muuten sinne kuumeilijoiden puolelle...onko + tulossa lähiaikoina,siis piina-aikoja..toivotaan parasta :)

hyvää viikonloppua!! lähden viikonlopuksi koneen ääreltä pois...mutta kuullaan taas.

[size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Ikä 31 ja mies 37v. 2 lasta (poikaa), tulleet luomusti, nyt kolmas tärppäsi kolmannesta clomikierrosta

[size=2][color=CD1076]LA 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Olen 33v. Kaksi lasta on jo, esikoinen tyttö s.-98, tärppi saatu kahdella Terokuurilla + yhdellä Clomikuurilla. Toinen lapsi täysin luomusti heti perään, poika s.-99 ja nyt tämä 3. lapsi kolmen Terokuurin + kahden Clomikuurin tuloksena. Tämän 3. lapsen alkuunsaamisen esteenä oli lieväasteinen PCO.

[size=2][color=CD1076]LA 18.11.06

[size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä.

[size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA on 23.12.06

[size=3][color=EE1289]art [size=2][color=#000000]Itse 32, mies 31. Yksi clomilapsi s.11/04. Pikkukakkonen tulossa.

[size=2][color=CD1076]LA 8.10.2006

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Ikää minulla on kohta 35 v, puoliso on 39 v. Perheessä on kolme poikaa, syntyneet 3/1994(puolisoni poika), 11/2002 ja 7/2004. Kolmas raskaus alkoi ensimmäisestä clomikierrosta. Esikoiseni on myöskin clomeilla+terolutilla plussattu, toisen poitsun kohdalla riitti lugesteron. Taustalla minulla on lievä pco, keltarauhashormonin puutetta.

[size=2][color=CD1076] LA 10.10.06

[size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=CD1076]LA 30.11.06

[size=3][color=EE1289]Adette

Kiitos -Hanna-, kun jaksoit väsätä meille pinon :-) tiedot olivat oikein. Olin unohtanut mainita, että mieheni on kanssani samanikäinen, mutta eipä tuo taida haitata ;-)

Omia kuulumisia sen verran, että nyt oli pakko töissä myöntää, etten jaksa enää. Selkä meni ja samoin siis työkyky. Olen loppuajan tästä päivästä eteenpäin sairauslomalla.

Olo on lähinnä huojentunut. Tiedän, että näin turvaan oman fyysisen jaksamiseni odotusajan loppuun ja nimenomaan synnytykseen ja samoin myös vuorotyön henkisen stressin poistuminen harteilta helpottaa kummasti.

Reilun viikon päästä tuleekin aamupäivisin hiljaista kun lapset aloittavat koulun. Esikoinen menee tokalle ja kuopus ekalle.

Nyt nautin täydellä sydämellä tästä odotusajasta. Toivon paljon plussia sinne vauvakuumepinoon!

Kanelisokeri 24+5

Jaa tällainenkin porukka täältä löytyy... Itse olen plussanut clomeilla jo helmikuussa, eli nyt rv 30+2, tämä on toinen clomi-lapseni esikoinen on 1v 9kk.

Kiva kun löytyy nyt joka viikko pinoa plussanneille clomisteille! Aika mielenkiintoinen tällainen porukka missä väki menee eri vaiheissa raskausviikoilla.

Art, olipa kiva kuulla sinusta, olen miettinyt mihin katosit kun lokakuisissa en ole viestejäsi nähnyt. Plussattiin aika samaan aikaan, minulla la on 10.10.

Hanna, olet tosi ihana kun jaksat olla aktiivinen auttamaan meitä tämän clomisti-pinomme kanssa. Laitan tässä tietojani esittelylistaa varten, niin ei tarvitse sitten erikseen niitä käydä minulta kyselemään, suurin osahan jo on tainnut tietojansa kirjoitella. Lyhentele sepustuksestani oleellinen, sen mukaan millaisen listan aiot meistä laatia. Ikää minulla on kohta 35 v, puoliso on 39 v. Perheessä on kolme poikaa, syntyneet 3/1994 (ei ole biologinen lapseni, vaan puolisoni poika, pojan äiti kuollut), 11/2002 ja 7/2004. Nyt siis menossa kolmas raskauteni, ensimmäisestä clomikierrosta tuli plussa. Esikoiseni on myöskin clomeilla+terolutilla plussattu, toisen poitsun kohdalla riitti lugesteron. Taustalla minulla on lievä pco, keltarauhashormonin puutetta ja mitä muuta lieneekään kun raskauksien alkamista on kerta toisensa jälkeen saanut odotella ja ilman lääkkeitä ei ole tulosta syntynyt. Mutta ei tässä nyt suureen valitukseen ole aihetta, kun naimisissa ollaan oltu kohta kuusi vuotta, koko se aika annettu raskaaksi tulolle mahdollisuus ja nyt on sentään jo kolmas lapsi tulossa. Sitä on vaan tämä ihmismieli niin malttamaton ja huoliin taipuvainen jos asiat eivät tapahdu heti juuri niin kuin itse toivoisi.

Minulla paukahti 30 rv täyteen, iiks. Kolotuksia ja vaivoja riittää joka päivälle, ei ole mitkään hurjan hehkeät raskausfiilikset tällä hetkellä. Kivuttomia supistuksia on nyt alkanut parina päivänä olla, ne muistuttavat mukavasti lähestyvästä synnytyksestä, eli että toivoa on: ei tässä norsu-olotilassa tarvitse iänkaiken olla, vaan noin 10 viikon sisällä helpottaa!!! Seuraava neuvolakäynti on ensi viikolla. Tähän saakka olen siellä käynyt noin viiden viikon välein, ehkä käynnit nyt tihenevät kun on menty yli 30 viikon.

Tämä viikko on ollut muutosten viikko, kun siirrettiin kaksi-vuotias poika pois makuuhuoneestamme. Vähän haikea olotila, toisaalta taas riemuitseva, että nyt ei ole pariin kuukauteen makuuhuoneessa yhtään ylimääräistä tuhisijaa yöunta häiritsemässä. Kuinka sitä osaakaan olla, kun kohta lähes neljän vuoden ajan on ollut joku lapsista makuuhuoneessa. Sitä tässä puolison kanssa ihmetellään. Tai voinette arvata mihin ne miespuolisen henkilön aatokset johtavat kun ei tarvitse varoa herättävänsä lasta nukkumaanmennessä :)))) Minulla ei kyllä aatokset ole menneet ihan samaa rataa, kun olo on pyöreä ja raskas niin siinä ei kuhertelut ole aivan ensimmäisenä mielessä kun saa itsensä lepoasentoon raskaan päivän jälkeen jalat turvoksissa.

Tällaista höpinää tällä kertaa. Hyviä vointeja kaikille. Ja onnittelut kaikille äskettäin plussanneille.

Severon 30+1

Tarkistakaahan jokainen tietonne etten vain ole niitä jotenkain sekoittanut. Laitoin ihan vain sattuma järjestykseen nämä nyt mut voin ne sit jossain vaiheessa laittaa La järjestykseen sillai et ekana se jolla on laskettuaika ensin.

Sit voin lisäillä vaikka jotain sydämiä tai jotain muuta kivaa.

Yritin laittaa kaikki jotka olivat tiedot antaneet mut jos olen sinut unohtunut niin ilmotahan siitä niin korjaan sen.

teen sitten vaikka ens viikolla sellaisen kunnollisen lista heti kun vain kerkeän, tämä viikko on tosi kiireinen mut ens viikolla on loma.

Laitoin tähän nyt vain aluksi ne joiden tiedot minulta löytyy, eli jos nimeäsi ei ole listassa niin kirjoitappas tänne tietojasi niin lisään sinut listaan. Aion tietenkin laittaa kaikkien esittelyt tänne mut tässä jo yritin aloitella esittelyn tekoa mut en kerenytkään joten äkkiä vain heitin tänne mitä olin jo kerännyt eli en siis juuri mitään. Mutta malttakaa pari päivää.

Sit ehdotuksia et minkälainen esittely. Pitäiskö olla sellainen jossa oli esim.

Nimi .....

Ikä...

Lapset....

Niin sen voisi sitten täyttää heti uudet jäsenet jotka tahtovat liittyä teidän joukkoon. Tulisi sitten samanlaiset tiedot kaikista.

Laitetaanko se sitten jokaiseen viikko pinoon vai haluatteko se harvemmin?

Eli itse plussasin torstaina haalean plussan...tai itseasiassa tein kolme testiä, kun en uskonut näkemääni ja tänä aamuna sitten vielä yhden ja sain jo hiukan vahvemman plussan. Mulla siis tärppäsi toisesta clomi+terokuurista. Kotona on yksi lapsi ennestään, tyttö 07/04 ja hänet saatiin ihan luomuna joskin pitemmän yrityksen tuloksena. Toista haaveiltiin reilu vuosi ja nyt sitten tärppäsi, vaikka tätä vaikea uskoa onkin ja aika varovainen vielä tämän kanssa olen, mutta saahan täällä vähän kirjoitella/käydä lukemassa.Ei kuitenkaan tarvii mua vielä lisäillä mihinkään listaan,minä vasta vierailen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat