Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos mun vaimoni nalkuttais vonkaamisesta se olisi pian entinen vaimo. Seksiä pitää olla vähintään 5-10 kertaa viikossa.

Katsokaa naiset peiliin. Paras tapa karkottaa miehenne jonkun toisen naisen syliin on pihtailu.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä kyllä käsitän parisuhteen eteen tehtäväksi työksi esim. yhteisen ajan löytämisen ja toisen erilaisuuden ymmärtämisen. En välttämättä ainaisen halun seksiin.

Ilmeisesti täällä hengailevat ihmiset eivät koskaan ole kokeneet HALUTTOMUUTTA. Haluttomuutta, johon ei liity pihtailua tmv. Minä en ainakaan jaksa kotona reisiä levittää, jos olen tehnyt 12-tuntisen työpäivän ja stressi on valtava.

Joskus ei vaan tee mieli ja minusta se pitää pitkässä suhteessa hyväksyä. AINA ei voi tehdä mieli 5-10 kertaa viikossa. Ja minusta sen ymmärtäminen on pitkässä suhteessa ensiarvoisen tärkeää. Minusta voi ja pitää saada sanoa, että " minun ei tee mieli" . Ei sitä minusta tarvitse mitenkään selitellä.

Voin sietää vaikka useamman kuukauden seksittömyyden, koska minulle itselleni henkinen yhteys omaan kumppaniin on paljon tärkeämpää. Ja minusta vieraissa käynti ei ole vaihtoehto.

" Jos et anna 5-10 kertaa viikossa niin lähden vieraisiin" . Hohhoijaa. Toivottavasti nämä ovat vain puheita, eikä tuollaisia ihmisiä oikeasti ole olemassa.

Toisinaan kuuluu olevan, että pitää tiskata, siivota, imuroida, tampata matot ja paistaa pullat, että saisi illalla sitten pimppaa. Onneksi oma vaimo ei ole vielä keksinyt alkaa kiristämään.

Tämä ei tietenkään sitten toimi suoraan sanallisesti kiristämällä, vaan hiljaisin elein, sitten kun on raatanut koko päivän, suostutaan vastentahtoisesti ja maataan alla kuin lahna sen 3 min, muuten ei.

Kysymys kuuluu: Minkä takia siitä seksistä ei voi nauttia? Minkä takia aika pitää käyttää taloustöihin ja kaikenlaiseen paskanjauhantaan jos vaikka mistä keskellä yötä? Suu kiinni ja haarat auki, niin rupeaa tapahtumaan.

..meillä on juuri niin että itse haluaisin, jos en nyt ihan kahta kerta ajoka päivä niin kuiteskinuseamman kerran viikossa ja vaimon mielestä kerran kahdessa tai kolmessa kuukausdessa on OK...

Jos tietoisesti pihtaa niin saa kyllä kestää nahoissaan toisen vierailut.

Mut se että ei vaan syty seksistä on vaikeempi juttu. Voiko sille minkään..

Ja taas jos kumppani etoo niin eihän siinäkään paljon jää vaihtoehtoja. Säälistähän voi joskus antaa.

Haluaisin uskoa ettei kukaan ilkeyttään pihtaa. Masturbointi on hieno keksintö! Kaikki vaan käsitöihin...

Vaan jos ei ole tarpeeksi läheisyyttä, rakastavat sanat ovat unohtuneet, arki on miehen puolelta pelkkää seksin vonkausta ja seksin puutteen valittamista, ei sellaisen miehen kanssa tee mieli seksiä.

Vai olikos se niin, että vain naisen pitää tehdä töitä parisuhteen eteen ja se työ pitää tehdä siellä petissä?

Minullekin olis ollut tärkeää, että mies olis ollut aikuinen, eli elänyt fiksusti ja ottanut vastuuta elämästämme niin kuin minä olen yrittänyt tehdä. Olis ollut kiva, että hänen tekonsa olisivat olleet linjassa sanojensa kanssa, kun on hokenut rakastavansa mua jne. Nyt on jo niin paljon katkeria muistoja ja epäselvyyksiä, että ei ihme, jos heijastuu sänkyyn. Seksiä haluan. Mutta miten voisin haluta häntä? Yritän, koska asiat ovat jo muuten niin pitkällä. Mutta kaipaan kyllä sitä, että voisin aidosti HALUTA ja KUNNIOITTAA miestä.

En ole varmaankaan ainoa tässä tilanteessa.

Kiitos, kun jaksoitte kuunnella.

ja siihen kuuluu myös tuo " jos siivoat, saat pimppaa" -mentaliteetti. Ja auta armias jos miehellä on mielipiteitä taloon tai kotiin liittyen, se katsotaan " uhmaksi" .

(nainen, joka ei voi käsittää ko tapaisia suhteita)

Vierailija:

Lainaus:

Toisinaan kuuluu olevan, että pitää tiskata, siivota, imuroida, tampata matot ja paistaa pullat, että saisi illalla sitten pimppaa.

Eihän sitä pitäisi trollia ruokkia mutta:

Jos minun mieheni tiskaisi vain saadakseen pimppaa, jäisi ilman. Mitä h%#¤%tin tekemistä noilla on keskenään?

Sillä sen sijaan on, että sitä pimppaa antaa mielellään miehelle, joka on mukana parisuhteessa ja kodin pyörittämisessä. Aikuiselle miehelle, joka hoitaa oman osansa arjen hommista, olipa ne jaettu miten tahansa. Ja joka arvostaa puolisoaan ja kohtelee tätä ihmisenä. Ei minua kiinnosta seksi jonkun ison lapsen tai teinin kanssa.

ekaksi, aina se on ollut kohdallani ainakin niin, että minä olen halunnut enemmän kuin mies, joten olen naisena ollut se joka olen vongannut. syynä ei ole ruma ulkonäkö vaan se, että omat haluni ovat sitten kai suuremmat kuin miehillä?! Kyllä suhteessa pitää mielestäni naisenkin antaa siksi että haluaa tyydyttää oman kultansa, ja toisin päin. mutta ei semmoisesta oikeasti tule mitään jos toinen haluaa seksiä kahdesti päivässä ja toinen kerran kahdessa kuukaudessa, kannattaako silloin toista kiduttaa sitomalla hänet itseensä? ja itse kärsiä kun toinen kärtyää paineissaan. Ei se itsetyydytys ole kuin esileikkiä jolloin alkaa haluamaan oikeaa seksiä vain enemmän! Olen itse kuullut miehiltä paljon kommentteja siitä että lähtivät vieraisiin kun vaimo ei anna, onko se kumma! ? Seksuaalisuus on tosi tärkeä voimavara elämässä, itselleni ainakin eikä väsymys ole syy kieltäytyä seksistä, voihan sitä makoilla ja antaa toisen panna, jos ei paikat kostu niin liukuvoiteet on keksitty, joskus seksi voi olla vain paineiden purkamista, ei siinä aina tarvita ruusun terälehtiä ja sinfoniaa taustalle, sitä voi antaa äijälleen pika panon tiskipöytää vasten kun lapset leikkii pihalla ja jatkaa touhuja saman tien, ei vie kuin pari minuttia arvokasta tiski aikaa ja mies pysyy tyytyväisenä! herätys siskot, seksi on kivaa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat